Jaskra

1. Data: 2001-01-21 15:59:37

Temat: Jaskra
Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wiecie jakie są szanse wyleczenia jaskry lub chociażby zatrzymania
postępu tej choroby. Mam 44 lata i coraz gorzej widzę. Może wiecie gdzie
można najlepiej poddać się jakiemuś zabiegowi powstrzymujący proces
ślepnięcia.

Maciej

2. Data: 2001-01-22 19:51:12

Temat: Re: Jaskra
Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Maciej <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94hdqd$3bg$...@n...tpi.pl...
> [...]
> postępu tej choroby. Mam 44 lata i coraz gorzej widzę. Może wiecie gdzie
> można najlepiej poddać się jakiemuś zabiegowi powstrzymujący proces

zobacz sobie
http://www.jaskra.org.pl/home.html
i nie lekceważ tej choroby
pozdr
Gregg

3. Data: 2001-01-25 21:27:26

Od: "Maciej" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gregg <g...@z...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> zobacz sobie
> http://www.jaskra.org.pl/home.html
niestety ten adres jest chyba nieaktualny

4. Data: 2001-01-26 08:41:55

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Użytkownik Maciej napisał:94q5tq$18r$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Gregg
> niestety ten adres jest chyba nieaktualny

No rzeczywiście
A jeszcze niedawno chodziła...
Była to strona PolskiegoTowarzystwa Profilaktyki Jaskry
a co się stało ze stroną doprawdy nie wiem

Ale używając wyszukiwarki a adresie np.:
http://szukaj.arena.pl/
i wpisując w pole "Szukaj:" hasło jaskra dostaniemy 632 adresy
między innymi:

http://www.przychodnia.pl/profilaktyka/jaskra.htm

http://www.oko.info.pl/choroby/jaskra.html

http://www.megalens.com.pl/jaskra.html

W skrócie:
nieleczona jaksra objawia się postępującym ślepnięciem(!)
Jednak leczenie (krople, jakieś prochy) tej choroby zatrzymuje jej objawy
Tyle tylko że WY-leczyć jej już nie można.
Ale do śmierci wzrok nie powinien się pogarszać.

Objawy jaskry to:
zaburzenie kąta widzenia (badanie komputerowe)
zwiększone ciśnienie w oku (special badanie takim aparacikiem)
nieprawidłowy kształt tarczki w dnie oka (specjalne badanie u optyka)

Nie jestem fachowcem piszę o tym co zapamiętałem z wizyt u lekarza,
które odbyłem z moim synem.

Generalnie:
(inne adresy np:
http://hotbot.lycos.com/text/Default.asp
http://tools.altavista.com/s?spage=av/al.htm&dd=none
)
wyszukiwarki to są znakomite urządzenia!!!

---
pozdr
Gregg
(w razie czego z adresu prosze wyciac cyferki )

JAK TO JEST Z GORĄCZKĄ?
Rozyczka
Nieplodnosc
Grypa czy co? Pilne!