Jeden dzień TYLKO dla siebie.

1. Data: 2007-05-18 16:42:37

Temat: Jeden dzień TYLKO dla siebie.
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdybyście mieli jeden dzień TYLKO dla siebie, jak spędzilibyście go? -
to nie mój pomysł, lecz zaczerpnięty z otchłani Internetu. Nie żadne
badanie ani ankieta. Tylko moja ciekawość... i Wasza w stosunku do
innych może też ;-)
No to...?

Mnie akurat jeden dzień by wystarczył, bo więcej - to nie do pojęcia bez
widzenia się z rodzinką. No więc... nie może to być coś, co i tak robię
często, a musi to być coś, na co nie mam czasu ciągle... a w dodatku
muszę wybrać tylko jedną lub kilka rzeczy spośród tysiąca
niezrealizowanych... Muszę pomyśleć, bo to okazuje się dość trudne...
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

2. Data: 2007-05-18 17:06:15

Temat: Re: Jeden dzień TYLKO dla siebie.
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
> wybrać tylko jedną lub kilka rzeczy spośród tysiąca niezrealizowanych...
> Muszę pomyśleć, bo to okazuje się dość trudne...

100% czasu mam dla siebie, jestem nierobem
którego zaburzenia psychiczne nie usprawiedliwiają od tego nieróbstwa.
opier*** sie.

3. Data: 2007-05-18 17:06:31

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> [...]
> muszę wybrać tylko jedną lub kilka rzeczy spośród tysiąca
> niezrealizowanych... Muszę pomyśleć, bo to okazuje się dość trudne...

czyli najlepiej nie zrobic czegos co bedzie ci spedzalo sen z powiek do
konca zycia :]

--
The Gnome

4. Data: 2007-05-18 17:07:56

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote in message
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
> Jebia Nas twoje posty jebana szmato i spamerko.
> Z jednej grupy cie wykurwili, to teraz probujesz zaistniec na drugiej.
> Trzeba byc mentalna kurwa, zeby merytorycznie odpisywac na twoje posty
> pizdo.

człowieku jest dużo tanich zamienników alprazolamu wiec daj na luz,
lekarz wypisze ci napewno w takim stanie.
bo nie wierze ze jestes az tak pokurwiony.

5. Data: 2007-05-18 17:08:27

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://zjezdzalnia.wordpress.com -
"blog" fanow zjezdzania na recznym

6. Data: 2007-05-18 17:16:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
(...)
> 100% czasu mam dla siebie, jestem nierobem
> którego zaburzenia psychiczne nie usprawiedliwiają od tego nieróbstwa.
> opier*** sie.

To fajnie, będziesz długo żył. Pewnie sam? - a na koniec samotna śmierć?
Daj spokój, nicnierobienie to też mnóstwo roboty. Choćby zabezpieczyć
się przed odleżynami ;-)

7. Data: 2007-05-18 17:33:05

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

> To fajnie, będziesz długo żył. Pewnie sam? - a na koniec samotna śmierć?
> Daj spokój, nicnierobienie to też mnóstwo roboty. Choćby zabezpieczyć się
> przed odleżynami ;-)

oczywiscie ze sam, niestety.
ale to nieróbstwo to:
jezdzenie 4x w tygodniu na rowerze po 50km srednio,
pykanie fotek, siedzenie w necie, sluchanie muzy,
robienie przeroznych rzeczy na kompie, grafika
i wiele innych rzeczy.
jak bym pracowal stracilbym ochote na wszystko,
jak pracowalem to jazda rowerem po 100% ciemnym
lesie (bo po pracy godz. 18 zimą) niebyła przyjemna zbyt
i czulem psychiczne zmeczenie, chce byc świeżym!
dlatego opierdalam sie na planach filmowych jako
statysta i miesiecznie mam te 350zł na drobne wydatki,
smieszne ale to jest nic nie robienie, stanie w miejscu,
dadza kawe, kanapke, herbate, fajne osoby sa no i tyle.

8. Data: 2007-05-18 17:34:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo napisał(a):
(...)
> czyli najlepiej nie zrobic czegos co bedzie ci spedzalo sen z powiek do
> konca zycia :]

A co Ty byś zrobił, co nie spędza... itd. z powiek?

Mnie wychodzi, że jedyną sensowną rzeczą godną całego dnia, tego
jedynego w życiu, jest ...usiąść i pomyśleć nad tym, czy jestem
dostatecznie dobra dla moich bliskich, czy są w moim życiu jakieś
nienaprawione dziury i jak je połatać, bo fakt - czasu na myślenie o tym
nie ma zbyt wiele. Inne rzeczy, wydawałoby się najbardziej upragnione, a
nie zrobione z braku czasu lub z powodu złej organizacji tegoż, nagle
okazują się tak drobnymi, niewartymi poświęcenia im jednej chwili, a co
dopiero całego jednego dnia z rodziną...

9. Data: 2007-05-18 17:36:11

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smieszne ale to jest nic nie robienie, stanie w miejscu,
> dadza kawe, kanapke, herbate, fajne osoby sa no i tyle.

E tam, pewnie jesteś młody i nie założyłeś jeszcze rodziny, no to nie
wiesz, jaki to cudowny "brak czasu" :-)))

10. Data: 2007-05-18 17:43:23

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> (...)
>
> A co Ty byś zrobił, co nie spędza... itd. z powiek?

to na co mam ochote, po prostu

> [...]
> okazują się tak drobnymi, niewartymi poświęcenia im jednej chwili, a co
> dopiero całego jednego dnia z rodziną...

mialem na mysli, ze ilosc skomplikowania, ktore czynisz powoduje, ze co
bys nie zrobila bedziesz sie zastanawiala czy nie powinnas zrobic czegos
innego

--
The Gnome

Do XL