Jeden tipsik

1. Data: 2007-11-05 18:26:47

Temat: Jeden tipsik
Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie pewnie wyda sie niepowazne i mozlwie, ze zostane nawet uznana za
trolla ale mam problem.
Szpetnie zlamal mi sie paznokiec.Szpetnie czyli nie dosc ze przed Bardzo
Waznym Weekendem Kiedy To Musze Pieknie Wygladac, to jeszcze powodujac, ze
banalne szukanie klucza w torebce zmienilo sie w chinska torture:/ Znajoma
zamontowala mi na tym tipsa w trybie natychmiastowym nie zadajac zaplaty i
gwaltownie protestujac gdy usilowalam ja przekonac, ze naprawde sie nalezy.
No i tu mam problem.
Chce jej sie zrewanzowac za ratunek a nie znam sie na tipsach w ogole, bo po
prostu nigdy ich nie potrzebowalam do tej pory i nie wiem jaki jest koszt
takiego jednostkowego zelowego. Czy mozna go porownac z opakowaniem
Rafaello?
Prosze pomozcie, to dla mnie prawdziwa terra incognita:)
=====
annaM

2. Data: 2007-11-06 08:19:43

Temat: Re: Jeden tipsik
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM napisał(a):

> [...]
> Rafaello?
> Prosze pomozcie, to dla mnie prawdziwa terra incognita:)

Ciezka sprawa, bo rozne ceny tipsow u roznych tipserek. Jesli babka
bierze 100 zl za zrobienie tipsow, to cena jednego wynosi 10 zl, to jasne :)
Mysle, ze bardzo dobrym pomyslem jest ten, ktory podalas - male
pudeleczko Rafaello. Mozna czekoladki Merci czy cos tam innego, co jest
ladne, slodkie i cieszy podniebienie. Moim zdaniem to w zupelnosci
wystarczy.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-11-06 13:13:38

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> [...]
> male pudeleczko Rafaello. Mozna czekoladki Merci czy cos tam innego, co
> jest ladne, slodkie i cieszy podniebienie. Moim zdaniem to w

Według mnie przepłaci, ale przynajmniej będzie mogła liczyć na pewną pomoc
następnym razem :)
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2007-11-06 13:25:17

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):
> Według mnie przepłaci, ale przynajmniej będzie mogła liczyć na pewną
> pomoc następnym razem :)
> Pozdrawiam
> Teli.

Nie no, jasne, ze przeplaci, ale dawanie np. 10 zl w ramach wdziecznosci
uwazam za obciach :) Tym bardziej, ze znajoma nie zyczyla sobie zaplaty.

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

5. Data: 2007-11-06 18:54:16

Od: "AnnaM" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ciezka sprawa, bo rozne ceny tipsow u roznych tipserek. Jesli babka
> bierze 100 zl za zrobienie tipsow, to cena jednego wynosi 10 zl, to jasne
:)

Wlasnie nie wiem ile bierze:( To mloda dziewczyna, ktora robi tipsy chyba od
2 lat z czego jeden rok juz zawodowo. Wzielam jej wizytowke ale tam nie ma
nic o cenach, w gabineciku tez zero cennika. Zaczepilam ja przy okazji bo
czesto mi pokazywala co sobie zrobila na pazurach, wziela mnie od razu od
siebie i zaopiekowala sie moim "Inwalida" no i teraz mi glupio, ze nie chce
za to kasy:)
Dziekuje za pomoc, dzieki wam juz plus minus wiem co jej kupic. A palec juz
nie boli i slicznie wyglada z nowym pazurkiem:)
=====
annaM

zakupy a zdrowy rozsądek
The Body Shop we Wroclawiu