Jedenastolatek i kolana - nasza kochana służba zdrowia.

21. Data: 2006-01-17 13:19:26

Temat: Re: Jedenastolatek i kolana - nasza kochana służba zdrowia.
Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
news:dq5u4t$su2$1@opat.biskupin.wroc.pl...

> Jeszcze raz podkreślę, że niespecjalnie się przejąłeś tym kolanem

Na szczęście już po kłopocie - babcia znalazła taką kobietę co się zna na
kolanach i ona powiedziała że trzeba psim sadłem okładać i samo przejdzie -
a i pieniądze zaoszczędziłem bo tylko 20 złotych wzięła. Także wszystkim
bardzo dziękuję i już z polskiej służby zdrowia jestem całkowicie
zadowolony - w końcu faktycznie nie każdy musi od razu lecieć do lekarza
który jest zapracowany i ma limity przyjęć - są ludzie o wiele bardziej
potrzebujący jego pomocy.

A.

22. Data: 2006-01-17 15:56:56

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W [###e...@b...wroc.pl.###] napisał:
> wiadomości news:dq3jjr$qab$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przyspieszą termin? A może cudownie zwiększą limity?

Przede wszystkim mogą podpowiedzieć, kto jeszcze ma umowę. Często jest
tak, że jest kilku świadczeniodawców o tym zakresie, ale wszyscy walą
do tego jednego, co od czasów PRL-u tym się zajmuje. Poza tym może się
okazać, ze limity wcale nie są wypracowane.

Krew pępowinowa-POMOCY?
leki chińskie???
opryszczka narządów - gdzie badanie?
co to jest: Metoda dekantacji, metoda flotacji, metoda rozmazu Kato-Miura.
Zajady