Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...

21. Data: 2007-03-24 10:12:50

Temat: Odp: Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Dębski <p...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:eu1nh6$u0$...@i...gazeta.pl...

> Mumifikacja to nietrywialne zagadnienie.

Szczególnie dla palacych... ;)

22. Data: 2007-03-24 10:38:53

Temat: Re: Jedna na trzy kobiety jest niezadowolona...
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa<e...@p...onet.pl>

[...]
> Dobrze. Przyślę Ci fotkę. Jak musisz kojarzyć tekst z obrazem :-))

Nie zapomniałem ;)
Ale przyślij :)

> Dech zapiera :-))

Nie każdy ma tak ekscytujące życie jak Ty :)

[...]
> Też masz nocną zmianę?

Raczej debet senny :)

Gdy wyjdziesz na ganek, co czujesz w nozdrzach, wątpiach i gałłach? :)

Pozdri

PN

23. Data: 2007-03-24 10:43:49

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> a z koleżanki?

tylko jeśli jest ponura, bo śmiech prowadzi do ciężkiego zmarszczenia twarzy

pn

24. Data: 2007-03-24 10:51:46

Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

PN<s...@l...po>

> tren R<t...@p...pl>

> tylko jeśli jest ponura, bo śmiech prowadzi do ciężkiego zmarszczenia
> twarzy

tzn. tylko wtedy jest zadowolona, natiurelemą :)

pn

25. Data: 2007-03-24 13:48:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> eTaTa<e...@p...onet.pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Nie każdy ma tak ekscytujące życie jak Ty :)

Chcesz o tym porozmawiać? :-))

> Gdy wyjdziesz na ganek, co czujesz w nozdrzach, wątpiach i gałłach? :)

By wyjść na taras muszę wyspindrać się na piętro. By wyjść na ganek
muszę wyleźć jeszcze wyżej. Najczęściej, po dziesięciu krokach,
od odsłonięcia pierzyny, jestem na przyzbie. Czajnik po drodze klikne,
rozprostuję grabie i odrzwia uchylając, przeklnę. "Osz, w mordę, ale duje".
Jednak to tylko wersja na dziś. Inne razy kończą się pierwszą fajką, we
wschodzącym słońcu.

Ganek jest rewelacją, od świtu do ok. 15tej. Nic mi słońca nie zasłoni.
Idealne miejsce na medytację, prace pokręcone i na sax. Niestety to
ostatnie może się skończyć strzałem z dwururki :-))
Zaś taras, po 15tej spełnia swą rolę. Do późna można się delektować
uciekającą plazmą przechodząc do kontemplacji dziur w niebie.

A później chodzisz do późnej jesieni, a to drzewem potrząśniesz, a to
potargasz krzaka. W ciuciubabkę z gryzoniami pograsz, sprzed nosa
im wyszarpując marchewkę. :-)) Psa nauczysz nowych sztuczek.
Sąsiada uspokoisz. Ot, bajka.

Co ja Ci będę :-)) 30 minut drogi stąd. setki tysięcy walczą o byt
na paru kilometrach kwadratowych. A ja, mam to gdzieś ... :-)

ett

26. Data: 2007-03-25 22:18:07

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:eu1l4e$2il$1@news.onet.pl...

> Nigdy nie wyrzuciłem.
> Przez kilkanaście lat nie miałem.
> A teraz mam :)

Mialem/mam podobnie.
--

Bluzgacz
GG:5015

27. Data: 2007-03-25 22:20:42

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...

Ale beznadziejna ta dyskusja.
Hanka, podeslij mi swoja fote.

28. Data: 2007-03-25 22:30:30

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <b...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4606f58b$1...@x...org...

> Mialem/mam podobnie.

To widać... ;P

29. Data: 2007-03-25 22:32:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bluzgacz <b...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@x...org...

> "Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...

> Ale beznadziejna ta dyskusja.
> Hanka, podeslij mi swoja fote.

Mnie chyba lepiej...?
Nie będę się nikomu chwalił... ;D

30. Data: 2007-03-25 22:50:28

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 23:20, "Bluzgacz" <b...@w...pl> wrote:

> Ale beznadziejna ta dyskusja.
> Hanka, podeslij mi swoja fote.

Czemu beznadziejna?
Ty byś pewnie tych drzwi nie zamykał ;))

Na moje foty już jest wyłączność, przykro mi :)

Hanka
;)

Pamięć, ćwiczenia, doświadczenia - pomocy...
Oswoić Niebo?! ;)
Czy jest na forum psycholog/psychiatra/psy choterapeuta?
psycholog, terapeuta czy psychiatra?
dlaczego aż tyle nieba?