Kiszenie ogórków

41. Data: 2008-08-29 20:12:30

Temat: Re: Jednak nie zgniły!
Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

> Od dawna rozgrzewam puste, suche talerze obiadowe w mikrofalowce przed
> nalozeniem na nie dan - lubie cieple jedzenie nakladac na cieply talerz, w
> ten sposob jedzenie jest dluzej cieple i smaczniejsze dla wolno jedzacych.

Nie mogę... Naprawdę to robisz?

42. Data: 2008-08-30 01:22:29

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

> Nie mogę... Naprawdę to robisz?

Nie rozumiem zdziwienia. Naprawde to robie.

MB

43. Data: 2008-08-30 09:00:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Aug 2008 22:12:30 +0200, wolim napisał(a):

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

> Nie mogę... Naprawdę to robisz?

To dziwne, że się w ogóle rozgrzewają... bo niby nie powinny, ponieważ
szkło i porcelana nie pochłaniają promieniowania.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

44. Data: 2008-08-30 13:19:03

Temat: Re: Kiszenie ogórków
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
> ja uzywam 1 lyzke na litr wody, wyparzone naczynia i kamionke, zalewam
> goraca zalewa, a reszta tak jak Ty tylko jeszcze liscie z czeresni lub
> debu. Nawet po 2 tygodniach beda dobre, choc kapciowate.

A jak z zsiadłym mlekiem? Też dobre wychodzi?

--
pozdr. Jerzy

45. Data: 2008-08-30 13:23:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław Łoś pisze:
> Z rosyjskiego.
> Władysław

:-)
Małosolne są wówczas, kiedy tuż po ukiszeniu się je spożywa. I
bynajmniej niekoniecznie według ruskich zasad.
;-)

--
pozdr. Jerzy

46. Data: 2008-08-30 13:28:00

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> U NAS w Polsce i na Litwie (ale Litwa to też kiedyś była Polska (ba,
> Europa!) [...]

Za co Litwini nie lubią nas po dziś dzień?
Za Ikselkę.
I jej poglądy.
--
pozdr. Jerzy

47. Data: 2008-08-30 13:29:31

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
[...]
> A arbuzy (kawony) to już w 19 w. hodowano przy dworach, zapewne też
> kiszono.

Tak jak ty kisisz ogóry.
;-)
--
pozdr. Jerzy

48. Data: 2008-08-30 13:30:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Aug 2008 15:28:00 +0200, JerzyN napisał(a):

> Za co Litwini nie lubią nas po dziś dzień?
> Za Ikselkę.
> I jej poglądy.

To nie są niczyje poglądy, lecz historia Polski, śmieciu
"Obok Orła znak Pogoni", śmieciu. Unia Polsko-Litewska, śmieciu.

Poglądy to ty masz - na poziomie śmietnika, a co wyżej, to już dla ciebie
świetlany kosmos.
Śmieciu.

49. Data: 2008-08-30 13:33:04

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:
[....]
> Dlaczego niesamowite? A czy wiesz, ze pierogi pochodza z Chin?
[...]

Że makaron to wiem, ale pierogi? Wątpię, masz jakiś dowód na to?
--
pozdr. Jerzy

50. Data: 2008-08-30 13:46:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> LOL! Wydaje mi sie, ze bigos jest jedyna czysto polska specjalnoscia.[...]

Naprawdę?!
--
pozdr. Jerzy

Pigwa zielona - czy aby OK
SALATKI
CZY MA KTO...
OBIAD
sałatka z kapusty do słoika (prosze o przepis)