Re: Jędrne piersi

Data: 2002-08-29 08:37:28
Temat: Re: Jędrne piersi
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "m" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:akklhj$m8s$1@news.tpi.pl...

> ujedrniajacy Kolastyna(tlusty ale tani)

Oriflame robi takie coś specjalne do biustu - ma konsystencję żelu, ale
działanie to jest chyba tylko od posmarowania do umycia, bo on jakby zastyga
na skórze i ją dzięki temu lekko usztywnia... Działań długoterminowych jakie
obiecuje ulotka/katalog nie przyuważyłam... Zużyłam jedno opakowanie, co je
dostałam od mamy w prezencie... No chyba, że zauważyłam... Bo było tak, ze w
tym czasie chudłam i dostałam to coś "żeby mi skóra nie zwiotczała"... no i
nie zwiotczała...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl