Jem i nie tyje...

1. Data: 2001-11-09 20:00:45

Temat: Jem i nie tyje...
Od: "Kilkujadek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co moze byc przyczyna ze w ogole nie tyje ?
Jem bardzo duzo i nic sie nie dzieje. Co ciekawe przez
ostatnie 1.5 roku jeszcze schudlem 6 kg. I to utrzymuje
sie az do dzisiaj.
To jakas sprzecznosc chyba.
Aha, mam 185 cm i waze teraz tylko 67 kg.
To chyba za malo, jak na ten wzrost.
PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Pozdro

-

2. Data: 2001-11-09 20:31:57

Temat: Re: Jem i nie tyje...
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9shcc6$nqp$1@news.tpi.pl>, k...@i...pl says...
> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Jasne! Prosta sprawa - tasiemiec, albo cala zgraja wrecz;-0)

3. Data: 2001-11-09 20:48:58

Od: "Rafal Michalski" <s...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kilkujadek" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Poczekaj, poczekaj
mam 190 cm i przez do 27 roku zycia wzaylem 75 kg
tera mam 120
palenie rzucilem

4. Data: 2001-11-09 21:54:16

Od: "Diablos" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kilkujadek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

ja mam 178 cm i 66kg i to samo co u ciebie

5. Data: 2001-11-10 00:10:37

Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Ale tak moze byc :) jednak jesli dodtkowo ubylo Ci na wadze to moze byc np.
nadczynnosc tarczycy i przez to zwiekszenie przemiany materii... trudno
powiedziec... trzeba by Ci zbadac :)

Konrado_W

6. Data: 2001-11-10 08:45:04

Od: "bud36" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

Nikt sie nie obrazi. Zyjemy w prawie wolnym kraju i kazdemu wolno wierzyc w
co chce.
Sa na swiecie kluby, ktorych czlonkowie twierdza, ze ziemia jest plaska.

7. Data: 2001-11-10 09:08:56

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co moze byc przyczyna ze w ogole nie tyje ?
> Jem bardzo duzo i nic sie nie dzieje.

Szczęśliwy człowiek :-))

Sark

8. Data: 2001-11-10 10:30:21

Temat: Odp: Jem i nie tyje...
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj szczęśliwy...
ja poproszę tego tasiemca i nadczynność bo mam 20 kg nadwagi i nijak nie
mogę sie jej pozbyć (jem połowę tego co mój mąż a on waży 60 kg, latam na
siłownię i aerobic itp. itd)
Użytkownik Sark <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9siqru$7to$...@n...onet.pl...

9. Data: 2001-11-10 19:35:44

Od: "Kasiagorbi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To chyba za malo, jak na ten wzrost.
> PS: Prosze nie pisac o jakiejs dobrej przemianie materii,
> bo w takie rzeczy nie wierze... Bez obrazy :)

No to moja koleżanka ma ten sam problem. Jest baaaardzo szczupła, wrecz
chuda a ile je to katastrofa. Ona zeby się najeść to potrzebuje bohenka
chleba, garnek zupy czy całego kurczaka. Z tego powodu ma tez kompleksy, bo
wszyscy się dziwią ze ona tyle je. W pracy to wygląda to tak: siedzi przy
komputezrze z koleżankami. One na chwilę wyjdą a ona szybko wsuwa kilka
kanapek, jak wróca kończy by one nie widziłały. Chwilę posiedzi i poźniej
znowu one np. wyjda albo ona wyjdzie i znowu szybko zjada - ta czynność
pojawia sie kilkakrotnie, a dopiero jak jest przerwa sniadaniiowa to wyciaga
resztkę kanapek i je razem z koleżankami. No i przynajmniej wtedy się
najada...Jeszcze takiej osoby to ja nie spotkałam...Bo to jest aż dziwne ze
ona to w sobie mieści.. ja jej mówię żeby się zbadała bo pewnie ma tasiemca
ale ona chyba woli z tym zyć....Uczucie sytosci , to dla niej rzadkośc, albo
tylko krótkotwałe uczucie...

10. Data: 2001-11-10 19:36:19

Od: "Kilkujadek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrado_W napisał(a) w wiadomości: <3bec70e9$1@news.home.net.pl>...
>Ale tak moze byc :) jednak jesli dodtkowo ubylo Ci na wadze to moze byc np.
>nadczynnosc tarczycy i przez to zwiekszenie przemiany materii... trudno
>powiedziec... trzeba by Ci zbadac :)
==
O! I to byc moze jest trafna odpowiedz.
We wtorek zaczynam dzialac...

Kilkujadek dziekuje za wszystkie odpowiedzi...:)

Pozdro

=

strzykanie w koścach
Kupno inhalatora