Jeśli chodzi o kurczaka :)

1. Data: 2005-04-07 11:10:54

Temat: Jeśli chodzi o kurczaka :)
Od: Fasolunia <"fasolunia[wytnij]"@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Tak sobie pomyślałam, że chyba czas żebym i ja dodała do grupy jakiś
przepis od siebie:)
Zaznaczam, że nie jestem super kucharką ale bardzo lubię gotować!:)

Oto przepis na ,,piersi z kurczaka na ostro":
Piersi z kurczaka kroimy w paseczki przyprawiamy maggi (dużo), trochę
pieprzu i chilli(sporo, bo mają być na ostro:))i jak ktoś lubi słone może
jeszcze dosolić tylko uwaga bo maggi jest sama w sobie słona :) i
zostawiamy to w lodówce na przynajmniej godzinkę, żeby mięso przeszło
przyprawami. Robimy ciasto naleśnikowe ( ale zamiast mleka dodajemy wody,
no i nie dodajemy cukru:)) dość gęste. Piersi z kurczaka maczamy w cieście
a potem w płatkach kukurydzianych (pokruszonych lekko ręką) i smażymy to na
patelni z tłuszczem. Nie smażymy długo bo paseczki nie są grube.
Podajemy z ketchupem pikantnym, frytkami i warzywami z patelni:)

Jeśli ktoś nie lubi tak pikantnych dań można nie dodawać chilli a i tak
mięsko będzie dobre:)

Polecam bo jest to potrawa szybka i smaczna :)

I proszę bądźcie wyrozumiali w komentarzach, gdyż jestem początkująca :)

Pozdrawiam
Maria

1. Data: 2005-04-07 11:42:02

Temat: Re: Jeśli chodzi o kurczaka :)
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Apr 2005 13:10:54 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Fasolunia*, w
wiadomości news:<news:2f6ij768xx9k$.zgv3lfvwqmxa$.dlg@40tude.ne
t> zawarł, co
następuje:

> I proszę bądźcie wyrozumiali w komentarzach, gdyż jestem początkująca :)

Ja tylko chciałam zapytać, jak można jeść kurczaka z taką ilością maggi?
Sól, glutaminian i co tam jeszcze jest? Barwnik i aromat?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-07 11:50:14

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja tylko chciałam zapytać, jak można jeść kurczaka z taką ilością maggi?
Tak samo jak mozna jesc chipsy, cukierki, czy cokolwiek innego. Wklada sie
do buzi i przezuwa a nastepnie przelyka...
> Sól, glutaminian i co tam jeszcze jest? Barwnik i aromat?
Kazdy ma prawo jesc to na co ma ochote, nawet arszenik...

Pzdr,
IN_(ktora bardzo lubi warzywka...a chipsow raczej nie jada, ale rozumie, ze
ktos moze miec chec je jadac)

1. Data: 2005-04-07 11:57:45

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@c...net>,
Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> [...]
t> zawarł, co
> następuje:

> Ja tylko chciałam zapytać, jak można jeść kurczaka z taką ilością maggi?

Myślę, że tak naprawdę to kiedyś w tym przepisie chodziło o sos sojowy.
A marynowanie w miezsnkach z sosem sojowym spotyka się w kuchniach
wschodnich.

> Sól, glutaminian i co tam jeszcze jest? Barwnik i aromat?

A temu co obecnie kupuje się jako kurczaki nic nie zaszkodzi.

Władysław

1. Data: 2005-04-07 12:02:33

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Apr 2005 13:50:14 +0200, Waćpanna lub Waćpan *IN_*, w wiadomości
news:<news:d33719$gv0$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Tak samo jak mozna jesc chipsy, cukierki, czy cokolwiek innego. Wklada sie
> do buzi i przezuwa a nastepnie przelyka...
> Kazdy ma prawo jesc to na co ma ochote, nawet arszenik...

Przecież nie napisałam - nie jedz. Zapytałam, jak można, co miało znaczyć
"czy to Ci smakuje?"

1. Data: 2005-04-07 12:08:29

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież nie napisałam - nie jedz. Zapytałam, jak można, co miało znaczyć
> "czy to Ci smakuje?"
A ja odpisalam jak mozna... Przezuc i przelknac...
A czy Autorce smakuje chyba nie trzeba bylo pytac bo na koncu swojego tekstu
napisala :
"Polecam bo jest to potrawa szybka i smaczna "
Ja to zrozumialam jako stwierdzenie, ze jej smakuje...
Ale z mojej strony EOT, bo sie czepilam tylko i wylacznie z nudow...

Pzdr,
IN_

1. Data: 2005-04-07 12:25:55

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i coście się tak na dziewczynę rzucili? Przyszła tu z sercem na dłoni, a
wy tak...
A w sosie sojowym to nie ma glutaminianu?
A tak a propos maggi to mój tata nazywał toto "wyciąg z kopyt i racic"
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2005-04-07 12:26:06

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Apr 2005 14:08:29 +0200, Waćpanna lub Waćpan *IN_*, w wiadomości
news:<news:d3383a$pav$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> A ja odpisalam jak mozna... Przezuc i przelknac...

No dobra, to każdy wie.

> [...]
> Ja to zrozumialam jako stwierdzenie, ze jej smakuje...
> Ale z mojej strony EOT, bo sie czepilam tylko i wylacznie z nudow...

Fakt, przeleciałam rekomendację :)
A ponieważ mam wstręt do maggi to zapytałam.

1. Data: 2005-04-07 12:44:29

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Apr 2005 14:25:55 +0200, Waćpanna lub Waćpan *batory*, w
wiadomości news:<news:d3395a$4bu$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> A w sosie sojowym to nie ma glutaminianu?
> A tak a propos maggi to mój tata nazywał toto "wyciąg z kopyt i racic"

Odpisujesz złej osobie ;) To ja zapytałam o to jak można jeść kurczaka
maggi. Bo nie lubię i nie wyobrażałam sobie potrawy z kurczaka z dużą
ilością tegoż.
A w sosie sojowym to też jest glutaminian, owszem.

A teraz czas na parówki w cieście :) I pomidorówkę. Ihaaaa!
Zmykam robić.

1. Data: 2005-04-07 12:52:47

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d3395a$4bu$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"batory" <b...@b...poczta.onet.pl> wrote:

> No i coście się tak na dziewczynę rzucili? Przyszła tu z sercem na dłoni, a
> wy tak...
> A w sosie sojowym to nie ma glutaminianu?

Ajest. Od groma i ciut ciut. Podobnie jak w serze, pomidorach,rybach,
móżdżku itd. itp.

> A tak a propos maggi to mój tata nazywał toto "wyciąg z kopyt i racic"

Z grubsza by się zgadzało. ;-)

Władysław

o deseczce sztorcowej słów kilka
sklepy dla diabetyków w Opolu