Jest po raz kolejny wyrok dla katolików za mowę nienawiści.

11. Data: 2010-03-05 23:54:21

Temat: Re: Jest po raz kolejny wyrok dla katolik?w za mow? nienawi?ci.
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa?
>

> Nie, ja tylko stwierdzam fakty
> --
> Nie jeste? rasist?, na pewno ?
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
Stwierdzenie że ktoś kogoś prześladuje i prześladowana osoba biegnie
do prześladującego jest stwierdzenie, psychologia takie zachowania
opisuje o wiele gorzej

 Umieść wiadomość Anuluj
Wyślij mi kopię tej wiadomości

12. Data: 2010-03-06 00:05:27

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał

Stwierdzenie że ktoś kogoś prześladuje i prześladowana osoba biegnie
do prześladującego jest stwierdzenie, psychologia takie zachowania
opisuje o wiele gorzej
--
Coś w tym jest, ponoć się zdarza, że zgwałcona
kobieta potrzebuje swojego gwałciciela, ale czy to pewne ?

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

13. Data: 2010-03-06 00:58:39

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa?
>
> Stwierdzenie ?e kto? kogo? prze?laduje i prze?ladowana osoba biegnie
> do prze?laduj?cego jest stwierdzenie, psychologia takie zachowania
> opisuje o wiele gorzej
> --
> Co? w tym jest, pono? si? zdarza, ?e zgwa?cona
> kobieta potrzebuje swojego gwa?ciciela, ale czy to pewne ?
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
Niektóre zaburzone kobiety, którym wmówiono że nic nie są warte,
uważają że mąż ma prawo je bić.

14. Data: 2010-03-06 01:31:40

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisał

Niektóre zaburzone kobiety, którym wmówiono że nic nie są warte,
uważają że mąż ma prawo je bić.
--
Czy psychiatria próbowała leczyć okaleczonych seksem ? :o/
ja bym na jej miejscu spróbował, kto wie...

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

15. Data: 2010-03-06 17:41:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<..>__ ~* napisał(a):
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa?
>
> Niekt?re zaburzone kobiety, kt?rym wm?wiono ?e nic nie s? warte,
> uwa?aj? ?e m?? ma prawo je bi?.
> --
> Czy psychiatria pr?bowa?a leczy? okaleczonych seksem ? :o/
> ja bym na jej miejscu spr?bowa?, kto wie...
>
> zdar
> <..>___ ~*
> ( _ ) .__.'
> al_bakarah
Trzeba przede wszystkim wyrwać tą osobę z takiego środowiska, bo w nim
wszystko utwierdza ją , że jest nikim, można też seksem, ale takim by
czuła, że to ona jest wartością. Trzeba ją nauczyć że jest bardzo
ważna.

Nowa Inkwizycja, mówiłem, że każdy katolik to MORDERCA, wystarczy dać im możliwość.
SOBIE
Do Chirona {Re: Heteromatrix}&glob
maciej stuhr w fantastycznej formie
Forum psychologiczne