Re: Jestem fotelowym człowiekiem

From: "Oasy" <u...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jestem fotelowym człowiekiem
Date: Mon, 29 Dec 2003 21:45:54 +0100
Sender: u...@p...onet.pl@zy178.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "careloss." <c...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bsmdjc$ere$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie poswiatecznie

Witaj Synu

> Ja naleze do ludzi, ktorzy byli wychowywani bez mozliwosci
> chodzenia na szkolne czy po prostu inne kolezenskie imprezy,
> moja indywidualnosc byla notorycznie tlumiona, kazdy odruch
> naturalnosci byul kwitowany stwierdzeniem rodzicow "nie rob
> tak, bo to nie wypada", ,czasem nawet slyszalem, ze "takie rzeczy
> jak taniec pochodza od diabla, a ta cala muzyka, ktora jest na
> dyskotekach jest sztanaska". Byl nawet taki czas, ze w te bzdury
> wierzylem, ale na szczescie to bylo dawno i szybko mi przeszlo.

W takim razie baw się i tańcz na chwałę Pana. Dawaj innym radość i raduj się
radością jaką Bóg Cię obdarza.
Mały cytacik który z pewnością pokręciłem, bom w słowie pisanym nieuczony:
"Gdzie słyszysz śpiew tam wejdź
tam dobrzy ludzie mieszkają
źli ludzie bowiem
nigdy nie śpiewają"
To słowa Pana Jezusa po cudzie w Kanie Galilejskiej.

> Jednym z tych
> rzeczy, ktore z tego powstaly jest to, ze nie umiem, a bardziej
> nie lubie tanczyc, wstydze sie tanczyc, bo wydaje mi sie, ze wtedy
> wszyscy na mnie patrza i sie w duchu smieja "ale z niego pokraka".

W sprawie tańca już całkiem od siebie coś dorzucę. Otóż mi pomaga kilka
głębszych przed pobrykaniem. Nie oznacza to że lepiej sobie radzę na
parkiecie pod wpływem, ale przynajmniej mniej się przejmuję ;) A jakby Twoi
rodzice mieli jakieś zastrzeżenia co do moich rad to przypominam że winka w
Kanie Galilejskiej zabrakło tylko na pierwszy rzut, a wogóle to
chla........sorki, bawili się przez tydzień.

Szalonej zabawy sylwestrowej życzy
Andrzej