Jestem uzalezniony od IRC'a

11. Data: 2001-02-05 08:14:14

Temat: Re: Jestem uzalezniony od IRC'a
Od: "Igor Olszewski" <p...@h...mck.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Robakowski" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:3a7965d3@news.vogel.pl...

| mnie przeszlo po 2 miesiacach

A mi po 4-ech latach nadal nie moze przejsc, nawet jestem z panna ktora
poznalem na ircu, i jest nam bardzo dobrze ze soba...
--
PhAnToM

P...@i...pl
PhAnToM@IRCnet
http://www.phantom.wiaraa.pl

12. Data: 2001-02-05 18:09:08

Temat: Odp: Jestem uzalezniony od IRC'a
Od: "Maciej Fraczek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale to nie przechdzi........

--
~

Pzdr: Maciej Fraczek UIN 58484173 c...@p...onet.pl

13. Data: 2001-02-07 21:47:33

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Fraczek <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> ale jest to fakt ze na poczatku kazdy nowy internauta lapie za strony XXX
Moze jestem chory, ale nie lapalem sie za te strony...

Michal

14. Data: 2001-02-07 21:51:54

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Weronika <s...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> W końcu Ci się znudzi. To etap przejściowy.
Nie zawsze...
Jesli uzywasz go aby pogadac na querze z kolejnymi osobnikami plci
przeciwnej to faktycznie po jakims czasie przechodzi, ale jesli siedzisz na
kanale i prowadzisz ostre dyskusje to przepadasz, bo w koncu jakis szalony
op przystawi Ci malpke przed nickiem i... wtedy masz przechlapane. Zostajesz
opem i zaczynasz to traktowac jak prace...

Przyklad autentyk.

Pozdrawiam
Michal

PS. Nie przypadkowo kazdy op ma @ przed nickeim ;o)

15. Data: 2001-02-16 01:42:46

Temat: Re: Jestem uzalezniony od IRC'a .. ja tesh
Od: "spiros" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Smys <s...@...v.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Tak poprostu chcialem sie wyzalic...

Hehe ... znam ten ból. Spróbuj zneutralizować skutki czyli rachunki tel.
jeśli masz modem - kup stałe łącze. Ale to żadne uzaleznienie. Ja mam
poprostu włączonego kompa cały czas i traktuje IRC jak telefon. Jeszcze
jakies 2- 3 misiące i będzie spoko.

16. Data: 2001-02-16 20:25:47

Od: jazuu <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>op przystawi Ci malpke przed nickiem i... wtedy masz przechlapane. Zostajesz
>opem i zaczynasz to traktowac jak prace...

zgadzam sie z toba, jestem dokladnie w takiej samej sytuacji. rzucalem
to wiele razy i jakos nie moge. rok temu dostale w spadku po kumplu
kanal i do dzis tam siedze. z tym nie da sie walczyc , a jak juz masz
@ to przepadles !

pozdrawiam jazuu

17. Data: 2001-02-24 11:59:37

Od: "adam holka" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

irc to nie uzaleznienie..... a jezeli juz to tak nazywacie... w takim razie
jestem uzalezniony od:
1.zycia
2.rozmawiania
3.jedzenie
4.picia
5.kawy
6.muzyki
7.okryc wierzchnich
8.snu
9.papieru
10.piora
11.plecaka
12.komputera
13.domu

i wielu wielu innych... chyba bym zapchal cale miejsce na serwerze grupowym
gdybym chcial to wszystko wymienic... ale nicto...

pozdrawiam qbec

18. Data: 2001-03-01 10:08:51

Od: "Aga" <A...@l...ath.cx> szukaj wiadomości tego autora

IRC to super sprawa po co z tym konczyc? :)))
PozdrosAgA

Użytkownik Marcin <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95higl$4ph$...@n...tpi.pl...

19. Data: 2001-03-01 18:01:22

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga wrote:

> IRC to super sprawa po co z tym konczyc? :)))
> PozdrosAgA

ale zabiera duzo czasu, przy relatywnie niskich transferach mysli.
na newsach da sie przerobic znacznie wiecej, bo kazdy jest ograniczony
wylacznie wlasnym tepem :)))

btw. jestem uzalezniony od newsow.

--
| Grzegorz Szyszlo mailto:z...@w...lublin.pl | fragmentow w Gaz.Wyb.