Re: Jeszcze o polskiej tolerancji

Data: 2007-11-22 10:16:30
Temat: Re: Jeszcze o polskiej tolerancji
Od: "JaKasia" <m...@o...pl>

Użytkownik "tren R" <t...@g...com

> zauważ, że GW stosuje ten sam mechanizm, tyle że w odwrotną stronę
> "Przemoc w szkole istnieje, ponieważ córka koleżanki
> mojego kolegi w drugiej klasie liceum w grudniu 2006
> od ucznia oberwała. na matematyce."

I to jest własnie OK!
Nie rozumiem, jak mozna mieć za złe piętnowanie
ewidentnie szkodliwych zachowań czy poglądów
choćby były one zjawiskiem marginalnym!

Ja z nietolerancją wobec odmienności spotykam się
BEZ PRZERWY!
Duzo żadziej spotykam się z opiniami ludzi, którzy uważają,
że należy bić, rabować i gwałcić.
To oczywiste, że więcej jest rasistów i homofobów niż bandytów!

Mimo to łatwiej akceptujemy piętnowanie incydentalnych
zachowań marginesu społecznego niż powszechnych
postaw nietolerancji.

I dlatego tak bardzo jestem spragniona tych rzekomo
tendencyjnych tekstów Gazety Wyborczej.
I cholernie wdzięczna ludziom, którzy je piszą, narażając
się "prawdziwym polakom".

- JaKasia

i jakbyś może zauważyła - nie piszę, że przemocy nie ma, czy też nie
ma rasizmu.
natomiast rozciąganie takich jednostkowych przypadków na wielu polaków
to moim zdaniem nadużycie. tym bardziej, że kilka dni wcześniej GW
publikuje sondaż
dotyczący podobnej tematyki i jest to sondaż całkowicie moim zdaniem
fałszywie zinterpretowany.

> Czarny zostaje dyrektorem, ponieważ (liczni na szczęście) normalni
> biorą pod uwagę w pierwszej kolejności kompetencje i predyspozycje.

liczni?
jak się mają ci "liczni" do "wielu" piętnowanych przez GW?

> Natomiast nieliczni z tych normalnych dodatkowo piętnują rasizm.
> Np. ci z Gazety Woborczej.

tak, oni są niezwykle dobrzy w piętnowaniu.