Re: Jeszcze o zdradzie...

Data: 2000-12-17 22:41:01
Temat: Re: Jeszcze o zdradzie...
Od: Astec SA <b...@a...pl>

ek wrote:
> więc co to jest miłość?

Dla mnie jest to uczucie opisane już przed 2000 lat:

Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest.
Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku,
Nie unosi się pycha; nie jest bezwstydna,
Nie szuka swego, nie unosi się gniewem,
Nie pamięta złego; nie cieszy się z niesprawiedliwości,
Lecz współweseli się z prawda. Wszystko znosi,

> bo po prostu nie miałabym mu już nic do dania z siebie,
> komuś kto chce i szuka czegos, czego ja nie posiadam!

A dlaczego uważasz, że musisz posiadać WSZYSTKO cokolwiek
on by potrzebował?
Przecież to nierealne i nie implikuje tego, że jak CZEGOŚ
mu nie możesz dać to już NIC go w Tobie nie interesuje.

> Pozdrawiam Cię,
> nie bądź dla mnie taki OSTRY...

Nie jestem.
W Sieci wypowiedzi zawsze wyglądają ostrzej niż to sobie
życzą przedmówcy. :(

pozdrawiam
Arek

--
500 złotych nagrody na http://www.eteria.net
Wpisz szukane słowo i popatrz na liczbę znalezionych stron -jeśli