"Joanna". Info dla zainteresowanych.

61. Data: 2015-03-11 13:55:56

Temat: Re: "Joanna". Info dla zainteresowanych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2015 18:27:49 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
A-SZKOLA-KLAMSTWA-artykul-dr-Piotra-Gontarczyka.html

> Nie chodzi mi o opinię faceta który pracuje w instytucji która zamknęła
> archiwa PRLu pod klucz aby nikt z Polaków nie mógł zobaczyć prawdy, o
> tamtych czasach i o tamtym systemie, a o jakieś źródła informacji o tym
> jak władze PRLu oficjalnie oskarżają Niemców o Zbrodnię Katyńską.

Żródła TEJ informacji z TAMTYCH czasów?
Żartujesz sobie?
--

Ikselka
pewni siebie.

62. Data: 2015-03-11 17:22:15

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-06 o 00:09, Fragi pisze:

> Zagadka: co się stało z kromką? ;)
> Została zjedzona czy robi za resztę? ;)

To dla mnie odrobinę za trudne.
Poproszę o powrót do pytań z Biblii.

63. Data: 2015-03-11 18:18:33

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-10 o 18:26, Trybun pisze:

> Chodzi mi o oficjalne wersje, oficjalne oskarżenia. Było to w gazetach,
> radio czy telewizji, oficjalnych dyplomatycznych notach albo w
> podręcznikach do historii?

http://swiat.newsweek.pl/komunisci--zbrodni-katynski
ej-dokonali-niemcy,90787,1,1.html

Sam sobie tego nie wymyślił.

A w polskich podręcznikach była zmowa milczenia na ten temat.
Za posiadanie lektury mówiącej prawdę o Katyniu szło się do
paki, podobnie jak za różne inne materiały 'wywrotowe'.

64. Data: 2015-03-11 18:22:37

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o oficjalne wersje, oficjalne oskarżenia. Było to w gazetach,
> radio czy telewizji, oficjalnych dyplomatycznych notach albo w
> podręcznikach do historii?

> Piszę o tych sprzedawczykach służącym jankesom podczas gdy oni mieli w
> Polskę wycelowane rakiety.
> Co Kukliński - zdrajca to dla Ciebie pod jakimś wyobrażeniem wzór
> patrioty i Polaka?

http://www.koreywo.com/refleksje_katynskie.htm

...Od samego zakończenia II wojny światowej, sowieci i ich plenipotenci
w Warszawie, nie zaprzeczali zbrodni katyńskiej, tyle tylko, że
twierdzili, iż dokonano jej w pod koniec 1941 a wiec wtedy, kiedy te
tereny znajdowały się już pod okupacja niemiecką. Jakakolwiek wzmianka,
że mord został dokonany w 1940 roku spotykała się z natychmiastową
reakcją. Zwykle następowało aresztowanie, bicie podczas przesłuchań,
mające na celu podpisanie przez oskarżonego dokumentu, w którym wyraźnie
przyznawał by się do rozpowszechniania fałszywych informacji. A mimo to,
przez te wszystkie lata komunistycznej nocy na polskiej ziemi, naród
nigdy o Katyniu nie zapomniał i wiedział, kto jest winny tej potwornej
zbrodni.

65. Data: 2015-03-11 20:47:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Mar 2015 18:22:37 +0100, zażółcony napisał(a):

> A mimo to,
> przez te wszystkie lata komunistycznej nocy na polskiej ziemi, naród
> nigdy o Katyniu nie zapomniał i wiedział, kto jest winny tej potwornej
> zbrodni.

I tak samo nie zapomni o Smoleńsku.
--

Ikselka
pewni siebie.

66. Data: 2015-03-12 09:20:49

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 20:47, Ikselka pisze:

> I tak samo nie zapomni o Smoleńsku.

Szufladek Ci brakuje ?

67. Data: 2015-03-12 12:22:08

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 13:55, Ikselka pisze:

> Tu praktycznie wcale - kiedy coś często się pojawia, to trafia do
> świadomości szerszego ogółu i ten ogół zaczyna o tym MYŚLEĆ. Tymczasem
> komunistycznej władzy zależało, aby nowe pokolenie nie miały świadomosci że
> coś takiego się w ogóle wydarzyło, bo wtedy i pytań o to nie ma.

No właśnie - " tu praktycznie wcale".. Czy nie stoi to w całkowitej
sprzeczności z tym co wcześniej pisałaś na ten temat?

Jeszcze jedno - skąd ówczesne polskie władze miałyby wiedzę o tamtych
wydarzeniach, tak aby o tym informować społeczeństwo i pisać o tym w
książkach historycznych? Przecież tak naprawdę to i do dzisiaj bardzo
mało znamy faktów z tego wydarzenia.. A i wtedy faktów nie znało pewnie
i z 99,9% obywateli ZSRR, więc o jakich tu oczywistościach mówić..

> Jak wyżej. A jesli ktoś pytał, to otrzymywał informację "Niemcy".
> Generalnie nikt nie pytał, ale prawie wszyscy WIEDZIELI, ze sprawcami są
> Rosjanie.

Jakieś przykłady? Najlepiej z doświadczeń własnych, rodziny bądź
wiarygodnych znajomych?

> Kukliński to BYŁ i zawsze pozostanie (w pamieci Polaków) patriota i Polak.

Ty nie jesteś Polka, a co ty dopiero mówić o patriotyzmie. Skoro dla
ciebie zdrada w imię swoich własnych interesów to jak strzepnąć pyłek z
ubrania. Naprawdę mi przykro.

68. Data: 2015-03-12 12:22:30

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-11 o 18:18, zażółcony pisze:

> Sam sobie tego nie wymyślił.
>
> A w polskich podręcznikach była zmowa milczenia na ten temat.
> Za posiadanie lektury mówiącej prawdę o Katyniu szło się do
> paki, podobnie jak za różne inne materiały 'wywrotowe'.

Dawaj przykłady. Z tekstami w stylu - "za krytykę rządu czy w ogóle
władz PRLu szło się do wiezienia" to proszę nie do kogoś kto żył w
tamtych czasach, czyli do mnie. Straszyło was to RFE jak dzieci bajką o
Czerwonym Kapturku a wy daliście sobie wmówić że to prawda, mało tego,
wy to i dzisiaj przedstawiacie to jako prawdę. Ja natomiast widziałem
całe rzesze Polaków które wcale się nie krępując krytykowały owe władze,
w kolejach po mięso, w tramwajach, na stadionach itd ale tak się składa
że jakoś nie znam nikogo kto był represjonowany z tego powodu.

69. Data: 2015-03-12 12:23:06

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

A-SZKOLA-KLAMSTWA-artykul-dr-Piotra-Gontarczyka.html
> Żródła TEJ informacji z TAMTYCH czasów?
> Żartujesz sobie?

Przecież sama pisałaś o oskarżeniach wobec Niemców, przez władze PRLu...

70. Data: 2015-03-12 15:15:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Mar 2015 12:22:08 +0100, Trybun napisał(a):

> Jeszcze jedno - skąd ówczesne polskie władze miałyby wiedzę o tamtych
> wydarzeniach,

Miało - bo "ówczesne władze" to nie były POLSKIE władze.

> tak aby o tym informować społeczeństwo i pisać o tym w
> książkach historycznych?

Władza ma wiedzę nie po to, żeby o czymkolwiek informować społeczeństwo.
Kiedy czytam, co piszesz, to zaprawdę widzę żtp "namacalnie", że władza
wie, co robi... :-(
--

Ikselka
pewni siebie.