Jodła koreańska - usycha w mieszkaniu

21. Data: 2004-02-26 19:12:39

Temat: Re: Jodła koreańska - usycha w mieszkaniu
Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c1jdec$klh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ewa wrote:
>
> . Dużo z nią rozmawiam i proszę, żeby jeszcze
>
> Mów więc do niej tak:
>
> "Wielkie Światło Narodu, Przewodniczący KimIlDzong będzie bardzo smutny
> jeśli uschniesz,
> rośnij na chwałę naszego ojca, tow. Kima!"
> i nie dawaj jej żreć do maja:)
>
> moon
OK. Już od dzisiaj zaczynam do niej przemawiać, ale z tym żarciem to tak nie
do końca. Jakbyś Ty się czuł gdyby nagle założono kłódkę na lodówkę ;-))))

22. Data: 2004-02-26 20:00:56

Temat: Odp: Jodła koreańska - usycha w mieszkaniu
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c1lgjd$8am$...@n...news.tpi.pl...

> OK. Już od dzisiaj zaczynam do niej przemawiać, ale z tym żarciem to tak
nie
> do końca. Jakbyś Ty się czuł gdyby nagle założono kłódkę na lodówkę ;-))))

Jak w Korei. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Północnej oczywiście.

23. Data: 2004-02-26 21:37:40

Temat: Re: Odp: Jodła koreańska - usycha w mieszkaniu
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski napisał:

> Użytkownik Ewa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
Janusz jesteś mi dłuzny klawiaturę:-)))

Pozdrawiam
Marta

Nasiona z Allegro ?
Mieczyki
Ogrodowe kresy
przypomniało mi si
Odp: Mam i mogę..., ale tylko w weekendy