Joga - więcej złego niż dobrego ?

11. Data: 2007-04-06 09:12:44

Temat: Re: Joga - więcej złego niż dobrego ?
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> >>>

> Mnie nie obchodzi co Twoja koleżanka ma za problem.

no wlasnie. Katolokow malo co obchodzi.

>Doczekam się w końcu
> jakiegoś poparcia linkiem, że Joga to wymysł szatana według praw Kościoła
> katolickego?

nie doczekasz sie, baranie jeden, bo nie nazywam sie koncert zyczen.

EOT.

hania }

12. Data: 2007-04-06 11:39:12

Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2007-04-06: Hania wrote:

> Użytkownik "Mateusz Szczyrzyca" <a...@p...onet.pl> >>>

> no wlasnie. Katolokow malo co obchodzi.

Gdyby Cie obchodziło moje pytanie, zadane na samym początku, to bym to
odwzajemnił. Za chamstwo, masz chamstwo. Rozumnych to by nie zdziwiło.

> nie doczekasz sie, baranie jeden, bo nie nazywam sie koncert zyczen.

Za to nazywasz się kompletna idiotka, która myśli, że IQ podskoczy od
napisania bzdur o KK, bo teraz taka moda panuje. Idź pochwal się na
forum gazeta.pl teraz tym wyczynem, a nóż widelec zostaniesz gwiazdą salonów.

Z mojej strony też EOT.

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

13. Data: 2007-04-07 07:02:56

Od: "evuncia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zasada jest prosta: to czy joga (lub inna podobna forma aktywności)
jest dla zdrowia fizycznego i psychicznego budująca czy rujnująca,
zależy od osoby nauczyciela/trenera/mistrza/guru czyli osoby, która
Cię w jej tajniki wprowadza. Zwłaszcza początkujący powinni
kwalifikacje takiej osoby bardzo dokładnie sprawdzić zanim jej
zaufają. A przed rozpoczęciem intensywnego treningu jeszcze koniecznie
przebadać się u dobrego, doświadczonego lekarza sportowego i wynikami
podzielić się z nauczycielem niczego nie ukrywając.

Nie znam artykułu z Lanceta, ale w ujęciu statystycznym może on
zawierać dane prawdziwe. W USA panuje moda na jogę, więc siłą rzeczy
zdecydowana większość adeptów pobiera nauki u złych, przypadkowych,
niedouczonych nauczycieli, bo tych dobrych dla wszystkich nie
wystarcza. A jeszcze duża rzesza próbuje się nauczyć jogi z kaset czy
książek, co już jest proszeniem się o poważne kłopoty.

WZW B :(
Po operacji wyrostka - powrot do aktywnosci fizycznej
Zatrucie alkoholem
Choroby tropikalne -u nas?
Guzek w uchu