Re: John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami

Data: 2018-04-19 20:57:25
Temat: Re: John Eldredge - różnice między mężczyznami a kobietami
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 19.04.2018 o 20:43, pinokio pisze:

> całkiem dobrze mówisz

Bardzo dziękuję za pochwałę.:)

> ale jaki z tym związek ma trójkąt z rodzicami?

Dzięki tak przeprowadzonej inicjacji, która kończy okres dzieciństwa i
awansuje młodego człowieka do grona dojrzałych emocjonalnie do
dorosłości tajesz się emocjonalnie nie tylko równy rodzicowi tej samej
płci ale i od rodziców niezależnym. Ten drobny myk sprawia, że sam
przestajesz czynić zło (nie potrzebujesz uczestniczyć w "wyścigu
szczurów", w którym zło się szerzy) ale zdolny jesteś je dostrzec gdyby
ktoś chciał zło uczynić Tobie. Chociaż jeżeli powszechnie wdrożymy ten
system wychowawczy, u wszystkich, to nie będzie ludzi zdolnych do zła
czynienia. Jedynym co będzie funkcjonować będzie tylko dobro. I wtedy
właśnie zrealizuje się prawdziwa Utopia.

LeoTar Gnostyk