Jolka Jolka

1. Data: 2004-08-20 20:23:50

Temat: Jolka Jolka
Od: "Perła" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Cześć :)

Chopy i Baby, dajcie spokój...

Gabriela D-D od niedawna bywa na grupach (ok. pół roku), ale widzę (po
prześledzeniu wątków z różnych grup z jej udziałem), że się stara.
To, że podejrzewa u kogoś (u kogokolwiek, kto zwróci jej uwagę) jakąś
"nutkę...", to normalne.
Przypomnijcie sobie czasy, gdy Wy zaczynaliście nawiązywać kontakty
internetowe.
Nie chcę rozwijać tematu, bo każdy wie, o co chodzi.
Jej to minie, zacznie się dostosowywać do netykiety i in.

Przecież to normalna reakcja ze strony Gabi - Czego oni się czepiają?

A może, zamiast nakazów typu: "Wycinaj... Pod... Nad... ISO...", warto
wrzucić adres do netykiety?
Może po prostu podpowiedzieć: "Słuchaj, na naszej grupie, to my działamy..."
(no tak, zaraz mi ktoś zarzuci, że nie wiedział, że respondent jest
niesłyszący).
Wierzcie mi, że nie jest taka odzywka niczym upokorzajacym dla
niesłyszącego, czy odzywka "zobacz" dla niewidomego.

A po dziesiąte... (z innej beczki).
Gdzie, jak gdzie, ale na tej grupie niektórzy dają plamę, zwłaszcza
wykształceni i zdrowi na umyśle.
Nie dajecie szans wystąpienia na grupie osobom o umysłowych ułomnościach.

Z wielką obawą nawet występują ich opiekunowie!!!

Obserwowałem kilka wystąpień, i... Koniec.
Bardzo 'przyjazna' grupa... :(
Tzn. kilka wystąpień, bo ich było kilku.

Poszperajcie w archiwum, ja nie będę dla Was szukać.

O plamach, które ja dałem, też możecie poczytać - wstyd mi teraz, ale tego
nie da się cofnąć.
Archiwum pana Googla nie da się skasować.
Na razie mną się nie zajmujcie.
Przyjdzie na to czas, jak śpiewała V.V.

--
Pozdrawiam.
Perła pearl5(malpa)poczta.onet.pl

2. Data: 2004-08-20 20:35:51

Temat: Re: Jolka Jolka
Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Perła"
napisał w wiadomości

> Chopy i Baby, dajcie spokój...
ciach.......
===

Czesc Perla ;-)
obserwuje watek od poczatku i od razu wiedzialem co bedzie ;-(
szkoda mi tylko Jolki !
Dzieki Ci ze mnie wyreczyles bo ............
a Ty to zrobiles ''perfekcyjnie''

3mkasie

3. Data: 2004-08-20 22:15:58

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Perła napisał:
[...]

Zgadzam się z Twoim zdaniem. Braki tolerancji o których piszesz, są
przyczyną dla której bardzo rzadko czytuję i zabieram głos na tej
grupie. Specyfika tej grupy jest zupełnie inna niż większości tych które
mnie też interesują. Wy znacie się na wzajem w takim stopniu w jakim na
innych grupach mogliby marzyć a zarazem spotyka się tu zirytowanie na
pytanie które było 3 miesiące temu. Są grupy na których jedno pytanie
przewija sie kilka razy na tydzień.

Narzekamy, że 'Nas nie akceptują', czy my sami tak na prawdę wzajemnie
się akceptujemy? Ile osób ucieka z tej grupy?

4. Data: 2004-08-20 22:32:26

Od: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Perła <a...@...stopce> napisał(a):

> [...]
> Nie chcę rozwijać tematu, bo każdy wie, o co chodzi.
> Jej to minie, zacznie się dostosowywać do netykiety i in.

Dzięki Perła właśnie o to mi chodziło, wchodze na rozne grupy i nieraz
diabli mnie biorą jak czytam i wnioskuje ze kazdy chce przed drugimi czyms
imponowac,Czy nie mozna po prostu być normalnym , przyjaznym, nie wywyższać
sie. Wszystkich nas los doświadczył czy to od urodzenia czy nieco później,

> [...]
> Może po prostu podpowiedzieć: "Słuchaj, na naszej grupie, to my działamy..."
> (no tak, zaraz mi ktoś zarzuci, że nie wiedział, że respondent jest

Respondent sie na pewno nie obrazi ale na pewno bedzie miał za złe czytając
prawie we wszystkich odpowiedziach Sylwii" miałam słuch absolutny" czy to
takie wazne , czy sie ona nie zastanawiała ze moze to byc ciut, ciut przykre
dla osob od urodzenia z wadą słuchu, czy ja kiedykolwiek sie chwale nie ,
kiedys opowiedzialam cościk o sobie . Wydaje mi sie ze jak ktos bedzie
chciał cos wiecej wiedziec to sie zapyta wprost , ja sie nie wstydze ze w
wieku prawie 50-siatki zostałam kaleką, Pogodziłam sie z tym i nie mam
zamiaru na kazdym kroku mowic respondentom ze kiedys to miałam dwie nogi,
dwie ręce, głowe i inne cześci ciała co kogo to obchodzi wazne co ma teraz.

> [...]
>
> A po dziesiąte... (z innej beczki).
> Gdzie, jak gdzie, ale na tej grupie niektórzy dają plamę, zwłaszcza

I znow sie z Tobą zgadzam mam odczucie ze własnie tutaj wiele osob chce
gorowac nad innymi, Czy teraz jest wazne jaką ja uczelnie konczyłam, czy ze
pracowałam na jakims tam wyższym stołku, teraz jestem osobą na utrzymaniu
męza bo odebrano mi rente i sądze sie z ZUSem. Jestem jak Wy wszyscy. I
dlatego wkurza mnie to ze tak jak Sylwia na każdym kroku a są i inni tez na
grupie Tacy, ktorzy na każdym kroku pokazują ja jestem od was lepszy bo ja
jeszcze pracuje ja jeszcze mam wiecej siły od Was,

> [...]
>
> Obserwowałem kilka wystąpień, i... Koniec.
> Bardzo 'przyjazna' grupa... :(
> Tzn. kilka wystąpień, bo ich było kilku.

Oj, bardzo przyjazna Wiem ja też dałam plame , jak jedna Pani chciała nie
pracując prawie przez całe zycie rente. Bo to nieraz wkurza , a i ton
wypowiedzi tej Pani był taki ze jak sie jest chorym to Państwo musi dać, ale
nie o to chodzi, Mnie chodzi o to ze jak przyszłam do as pierwszy raz to
grupa jakoś sie mną zajmie tak ja sie kiedyś robiło z osobą ktora przyszła
pierwszy raz do pracy. Jest takie miejsce gdzie przyjmują do swojego grona
milutko i ciepło, to jest" Radio Mirusia" fajna sprawa tylko dla głucholców"
takich jak ja troche kiepska bo musze głośniki nastawic na cąly regulator i w
domu nie moą wytrzymac bo to działa tylko od 19.30. Dziwicie sie później że
o niepełnosprawnych mowia ze są jędzowaci przeciez na grupie sami sobie
dokuczacie poczytajcie archiwum ja czytałam.

Na tym moze skoncze bo powiecie , ze sie czepiam . Sustine et abstine.

POzdrawiam i całuje Gabi

5. Data: 2004-08-20 22:44:01

Od: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Bogucki <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Narzekamy, że 'Nas nie akceptują', czy my sami tak na prawdę
wzajemnie
> się akceptujemy? Ile osób ucieka z tej grupy?

Rownież jestem uczestkiczką innych grup spotkałam sie zawsze ze
zrozumieniem , nigdy nie spotkałam sie z tąką irytacją jak tutaj czy myON nie
mozemy byc sobie przyjaciółmi czy tylko jak sie poznacie na obozie w Ustroniu
i wypijecie litry piwa to dopiero jestescie sobie bracmi i to jak zauwazylam
tez nie zawsze. Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie Maćku . Jak chcesz mozesz
pisac do mnie na meila . POzdrawiam i całuje Gabi

6. Data: 2004-08-21 07:01:40

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez nie zawsze. Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie Maćku . Jak chcesz mozesz
> pisac do mnie na meila . POzdrawiam i całuje Gabi

Masz racje tu zawsze ktos chce rzadzic. Obecnie jest to "grupa z Ustronia".
To smutne ale podzialy miedzy niepelnosprawnym sa glebsze niz miedzy
zdrowymi

Leszek

http://www.gazeta.pl/usenet/

7. Data: 2004-08-21 07:28:10

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 21-sierpnia-2004 o godzinie 09:01:40 Lech Dubrowski
napisał/a

>Masz racje tu zawsze ktos chce rzadzic. Obecnie jest to "grupa z Ustronia".
>To smutne ale podzialy miedzy niepelnosprawnym sa glebsze niz miedzy
>zdrowymi

Rządzić, jeśli można się zapytać, CZYM?

Na tej grupie są ludzie, którzy uznali, że ich kalectwo jest tak
straszliwym nieszczęściem, że w zasadzie nic już dobrego ich w życiu
czekać nie może, i tylko narzekają, jeśli w ogóle się odezwą.

Są również ludzie, którzy uznają, że czasami pada deszcz, i nie da się
pójść na spacer do parku, a czasami człowieka coś sparaliżuje, i nie
da się przebiec 100 metrów w 10 sekund, co nie oznacza jednak, że
życie się zatrzymało i należy usiąść i płakać.

Oczywistym więc jest, że to ci ludzie z drugiej grupy będą
aktywniejsi, i na przykład zorganizują jakieś spotkanie, albo w ogóle
będą gadać, a nie ci pierwsi, którzy nastawieni są tylko na siebie i
na swoje straszne nieszczęście.

I tych ludzi nazywa się potem RZĄDZĄCYMI - GTW (Grupa Trzymająca
Władzę).

Więc ja powtórzę pytanie - CZYM można tutaj rządzić? W jaki sposób
można tutaj rządzić? No i kto przeszkadza GCK (Grupie Ciągle
Kwękających) w przejęciu "władzy"?

GCK wkurza okropnie, że mogą być inwalidzi, którzy są zadowoleni z
życia. No więc tak - mogą być i chwała Bogu będą tacy zawsze. Ale GCK
potrafi wyłącznie kwękać.

No i kwęka.

Każdy jak widać musi mieć swoje miejsce w szeregu, i jedni kwękają, a
inni rządzą. I choć nie wiadomo w jaki sposób, czym i w jakim celu
rządzą, to może i lepiej, że rządzą. Przynajmniej jest ciekawie.

Aha, no i na koniec - NAZWISKA, PROSIMY O NAZWISKA! - żeby móc jasno i
jednoznacznie napiętnować członków GTW.

Adam Pietrasiewicz

8. Data: 2004-08-21 08:19:49

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rządzić, jeśli można się zapytać, CZYM?

Nie CZYM tylko KIM bo rzadzi sie ludzmi a nie przxedmiotami.

> [...]
> GCK wkurza okropnie, że mogą być inwalidzi, którzy są zadowoleni z
> życia. No więc tak - mogą być i chwała Bogu będą tacy zawsze. Ale GCK

Tu nie chodzi wladze konkretna wladze tylko o to, ze GTW jest NAJ pod kazdym
wzgledem bo ja stac na przyjazd i pobyt w Ustroniu, a GCK to KOMPLETNE DNO
bo z roznych przyczyn nie bywaja w Ustroniu.

Ja moglbym tam pojechac tylko po co mam wydawac kilka tysiecy na wypicie
paru piw w jakims hotelu jak moge je w kazdej chwili kupic w sklepie na
przeciwko.

Leszek :)

9. Data: 2004-08-21 08:44:22

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę 21-sierpnia-2004 o godzinie 10:19:49 Lech Dubrowski
napisał/a

> [...]

>Ja moglbym tam pojechac tylko po co mam wydawac kilka tysiecy na wypicie
>paru piw w jakims hotelu jak moge je w kazdej chwili kupic w sklepie na

W Ustroniu nie byłem.

Nie zauważyłem, żeby ktokolwiek z powodu bycia w Ustroniu traktował
innych per noga.

Zauważyłem natomiast, że niektórym jest żal, że tam nie byli, ale
zamiast zwyczajnie powiedzieć "szkoda, że tam z wami nie mogłem być"
zaczynają jakieś filozofie dorabiać o GTW i tym podobne.

Ja doskonale rozumiem ludzi, którzy spotkali się w Ustroniu i cieszą
się z tego, że tam byli. Mozna im pozazdrościć, szczególnie jak widać
jak miło wspominają to spotkanie.

A gadanie o wywyższaniu się "Ustroniowiczów" i takie tam to niestety
zwyczajna legenda, bajeczka, którą sobie niektórzy wymyślaja.

I chyba nie jest to parę tysięcy, taki wyjazd...

I co przeszkadza zorganizować coś takiego U SIEBIE?

Adam Pietrasiewicz

10. Data: 2004-08-21 08:59:20

Od: "jolka jolka" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje tu zawsze ktos chce rzadzic. Obecnie jest to "grupa z Ustronia".
> To smutne ale podzialy miedzy niepelnosprawnym sa glebsze niz miedzy
> zdrowymi

Masz racje tylko czy im taka formas zycia odpowiada, sami kiszą sie we
własnym sosie nie wychodzą poza grupe, niedopuszczają nikogo do siebie z
zewnątrz, a stale narzekają ze ich jako ON tak zwani zdrowi nie chcą
zaakceptowac . Mnie sie wydaje ze to jest jednak sprawa inna,jak pamietam
pisałam na wątku o przyjaciołach ze jak ktos jest od urodzenia i nie tylko ON
to dla wiekszości zdrowych są dziećmi gorszego Boga. I tak sami ON bedąc tak
traktowani od urodzenia tak sie czują ,niektorzy rodzice wstydza sie ze im
sie urodziło takie dziecko mam przyklad na swoim pietrze dziewczynka teraz
juz osoba 27 letnia na spacery była wyprowadzana w dzieN dopiero jak miała
iśc do szkoły "mamunia" wyprowadzała ją wieczorem zeby jaknajmniej ludzi
widziało. I tu chyba ma miejsce ten kompleks, Jeśli Sylwia ma tylko ubytek
słuchu, nie jeżdzi na wózku ani nie chodzi o kulach, wypowiada sie ładnie, a
na dodatek kiedys miała słuch absolutny to dla wielu ON jest "Bogiem" a ja
znam wielu siedzących na wózkach ktorzy przewyzszają inteligencją ,wiedzą
kulturą tych prxzysłowiowych Bogow, ale tu masz racje" grupa Ustronia " jest
po prostu grupą ktora powinna raczej sobie załozyć pruywatne forum i nie
dopuszczać tam nikogo spoza ich grupy.POzdrawiam i całuje Gabi

Telepraca
Kurs języka migowego w Warszawie
Instrukcja obsługi wózka :-)
Instrukcja obsługi wózka :-)