Re: Jubiler we Wrocławiu

From: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Jubiler we Wrocławiu
Date: Wed, 14 Dec 2005 15:10:29 +0100

Lia wrote:

> To jest tak, że te mały sklepiki i tak mają towar od tych dużych markowych
> firm. I wtedy jest to sporo tańsze niż w firmowych salonach. Ale te firmowe
> mają też część asortymentu, tzw kolekcje, które sa przeznaczone tylko dla
> salonów i nie uświadczysz ich w małych sklepikach.
> Kwestia pochodzenia i pooglądania.

z moich obserwacji wynika, ze w malych sklepikach (mam na mysli te
poza duzymi sieciami, choc czesto wcale nie mniejsze) jest
ciekawszy i bardziej oryginalny asortyment. nie raz zdarzylo
mi sie obejrzec calego Kruka albo Aparta i nie znalezc doslownie
nic naprawde ciekawego. te najciekawsze, najbardziej wyszukane
rzeczy sa straszliwie drogie, a po co inwestowac w cos, co masz
szanse spotkac na cudzej szyi na tym samym przyjeciu? :)

-- kasica