Juicy Tubes kupilam :)

1. Data: 2003-04-11 14:35:15

Temat: Juicy Tubes kupilam :)
Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z polecania fanek Juicy Tubes kupilam sobie takiez na ebay'u (nr.13, orange).
I musze powiedziec, ze to jest bardzo fajna rzecz: daje taki ladny polysk, ale
nie nachalny kolor, a przy okazji mam wrazenie, ze nawilza usta... I ten
zapach :)

Dzieki rowniez (choc nie pamietam komu ;) ) za zwrocenie mi uwagi na kosmetyki
na ebay'u - oplacilo sie :)

Pozdrawiajaca,
Dunia

1. Data: 2003-04-11 14:40:59

Temat: Re: Juicy Tubes kupilam :)
Od: anek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> nie nachalny kolor, a przy okazji mam wrazenie, ze nawilza usta... I ten

no, troche nawilza. nawet pzy lekkim mrozie jest ok, jakos zabezpiecza -
a wiem co mowie, bo usta mam wrazliwe na chlodek.

> Dzieki rowniez (choc nie pamietam komu ;) ) za zwrocenie mi uwagi na kosmetyki
> na ebay'u - oplacilo sie :)

no baaaa. ebay to dobre zrodlo.

xx.

1. Data: 2003-04-12 08:31:20

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> [...]
> rzecz: daje taki ladny polysk, ale nie nachalny kolor, a przy
> okazji mam wrazenie, ze nawilza usta... I ten zapach :)

Qrde, chyba i ja się w końcu skuszę:) Same pochwały dostaje ten
błyszczyk, no może poza cenowymi;)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-12 19:48:28

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Z polecania fanek Juicy Tubes kupilam sobie takiez na ebay'u (nr.13,
orange).

dunia, co to jest ebay?
ile zaplacilas za ten blyszczyk? ja widzialas go w wwie za 85 zl, ale mialam
to szczescie i wygralam w konkursie twojego stylu - brzoskwiniowy. jest to
IMO rewelacja!!!

1. Data: 2003-04-13 08:27:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> orange).
>
> dunia, co to jest ebay?

www.ebay.com

Jak nasze allegro, choć właściwie na odwrót - nasze allegro jest jak ebay.

> ile zaplacilas za ten blyszczyk? ja widzialas go w wwie za 85 zl, ale
mialam
> to szczescie i wygralam w konkursie twojego stylu - brzoskwiniowy. jest to
> IMO rewelacja!!!

W Sephorze jest za 80, jeśli przy tej cenie ma to jakieś znaczenie. ;->>
Raisin... mniam, mniam.

JoP

1. Data: 2003-04-13 10:47:47

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> W Sephorze jest za 80, jeśli przy tej cenie ma to jakieś znaczenie. ;->>
> Raisin... mniam, mniam.

a w ebayu ile kosztuje? ten blyszczyk dostal tytul "doskonalosc roku" -
calkiem zasluzenie. piesci usta i kobieca proznosc:)

1. Data: 2003-04-13 15:54:30

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości
>
> a w ebayu ile kosztuje?

http://search.ebay.com/search/search.dll?cgiurl=http
%3A%2F%2Fcgi.ebay.com%2F
ws%2F&krd=1&from=R8&MfcISAPICommand=GetResult&ht=1&S
ortProperty=MetaEndSort&
query=Juicy+Tubes

> ten blyszczyk dostal tytul "doskonalosc roku" -
> calkiem zasluzenie. piesci usta i kobieca proznosc:)

Rzeczywiście jest bardzo fajniutki.

JoP

1. Data: 2003-04-30 20:29:17

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Z polecania fanek Juicy Tubes kupilam sobie takiez na ebay'u
> (nr.13, orange).

polecam kolor miracle - pieknie i subtelnie sie mieni (bardzo drobny brokat),
juz kilka osob mnie skomplemencilo:)
vs

--
"I chose not to choose life: