Re: Już naprawdę nie wiem co robić..........

From: "John Bean" <j...@M...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Już naprawdę nie wiem co robić..........
Date: Fri, 10 May 2002 08:18:16 +0200

Użytkownik "Anna" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:abelb3$m33$1@news.tpi.pl...
> Mam 29 lat, jeszcze kilka lat temu, nic nie wskazywało na to, że spotka
nas
> taki los.
> Byliśmy szczęśliwi, patrzyliśmy z nadzieja w przyszłość i wszystko szło
nam
> wspaniale.
> Zdrowie i interesy dopisywały, tak, że bez żadnych zahamowań planowaliśmy
> kolejne etapy naszego życia.
> Kiedy nadszedł TEN dzień, wszytko do okoła stało się zupełnie
beznadziejne,
> bez sensu, bez znaczenia, bezbarwne.
>
> To był prawdziwy początek końca.
> [...]

W tej chwili nie pamiętam dokładnie ile genów jest w naszym DNA (sądzę, że
jakieś 70%), które nie wiadomo za co są odpowiedzialne. Czasem wystarczy
jedna chwila, żeby taki gen się objawił i np. rak się cofnął. Przecież takie
przypadki nie są obce w medycynie. Dlatego musicie wierzyć i nie tracić
nadziei na wyzdrowienie, tylko walczyć o każdy dzień.

Pozdrawiam,
John Bean