Re: Już naprawdę nie wiem co robić..........

From: "Pyzol" <p...@s...ca>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Już naprawdę nie wiem co robić..........
Date: Fri, 10 May 2002 13:40:25 GMT

"John Bean" <j...@M...pl> wrote in message
news:10556-1021011389@as1-65.torun.dialup.inetia.pl.
..

(...) Czasem wystarczy
> jedna chwila, żeby taki gen się objawił i np. rak się cofnął. Przecież
takie
> przypadki nie są obce w medycynie. Dlatego musicie wierzyć i nie tracić
> nadziei na wyzdrowienie, tylko walczyć o każdy dzień.

Walczyc...hmmm...
J a k sie walczy o kazdy dzien? On sam przychodzi. Wplyw mamy tylko na to,
jak i czym go wypelnimy. Dni odejda nie pytajac nas o zgode. Zawsze tak
robia i kazdemu.

Ja wiem, troche jestescie za mlodzi, aby umiec bez sprzeciwu tak osiasc na
takiej konstatacji. Ale wypelnianie dni rozpacza i nerwowa na pewno w
niczym wam nie pomoze. Wierz mi - choc to piekielnie trudne - to, czym
wypelnicie pozostale wam dni, zalezy tylko i wylacznie od was.

Obojgu przydalby sie np. Zoloft czy jakis inny antydepresant, stress troche
macie zbyt duzy aby oczekiwac ot, od samych siebie, ze przepedzicie koszmar
takiej atmosfery.
Czy taki dom z tata, twoj maz chcialby - aby zapamietal wasz syn?

"Cuda" sie zdarzaja. Pisze w cudzyslowie, poniewaz cudami nazywamy
wlasciwie to, czego mechanizmow jeszcze nie znamy.
Spojrz na podeslany link. Dr. Day poddala sie nieuchronnemu - jak jej sie
wydawalo - wyrokowi. To lekarka, zadne tam New Age i inne "niebieskie
galaretki" nia nie kierowaly. Nie wiem na ile i czy znacie angielski, ale
tekst tam jest mniej wazny, wazne sa zdjecia jak guz urosl - i ni stad ni z
owad sie zaczal wycofywac.

http://www.drday.com/tumor.htm

Zmienila diete, styl zycia i spokojnie czekala na koniec patrzac jak guz, w
porazajacym tempie, rosnie.

To bylo kilkanascie lat temu i to NIE JEST zadne oszustwo - sprawdzilam
dokladnie.

Usciski,

Kaska