Re: Już uciekać czy poczekać...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 31 Jan 2016 13:27:18 -0800 (PST)
Subject: Re: Już uciekać czy poczekać...
From: Rewolucja <s...@g...com>

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> Plis, zamiast bełkotu odnos sie do argumentów bo tak to sie nie da
> dyskutować.

> Co ja moge ci powiedzieć jak ty kroczysz w pochodzie pierwszomajowego
> zachwytu

o matko, co za głupoty...
Ja, zachwytu? Popierniczyło ci sie do reszty...

> i do ciebie niedociera, że w głupim bankomacie już zdrożało.

U mnie nie zdrozało...

> Ciotka pobiegła raty za komputer spłacić, bo za chwilę zapłaci dużo
> więcej i myślisz że tylko moja ciotka to oszołomka?

No ewidentnie jesteś na pochodzie pierwszomajowym, bo za wypłaty z bankomatu już
kroją więcej, za konta kroją wiecej i moja ciotka ma mniejszą emeryturę, bo
przychodzi na konto. Kuzyn miał komunie więc kredyt wzieła ,a oprocentowanie wzrosło
za kredyty, więc pobiegła zapłacić ostatnie raty bo by wyszła dodatkowa rata.