Już uciekać czy poczekać...

11. Data: 2016-01-31 18:26:00

Temat: Re: Już uciekać czy poczekać...
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...
- ukryj cytowany tekst -

> [...]
>
> Wiadomo parlament europejski jest w antypolskiej zmowie, jak też
> gazety w całej europie i nawet ameryce, bo tak podali niezależni, dla
> buraków zależnych niezmienie od całkowitej głupoty. To teraz jeszcze
> rynek ekonomiczny, nagle w zmowie ekonomicznej i maklerzy przerażeni
> tym spiskiem, bo pierwszy rankig ekonomiczny w dół, za 2h drugi ogłosi
> decyzje, w poniedziałek dowiemy się co akcjonariatem, bo giełda
> zareaguje w poniedziałek. A ja zapraszam wszystkich na staje paliw, bo
> ceny śrubujące w górę, to pierwszy obserwowalny efekt, a jak paliwko

globie - juz ci pisałem, ze w krytyce sie zapominasz...

Na stacjach ceny srubujące w góre? W sobote kupowałem ON po 3,39...

Nie ty masz nastrój marszu pierwszomajowego, bo do tej pory jedziemy na tym co
wypracowano przez 25 lat, a teraz kochany socjalizm zrobi nam znowu bójki pod sklepem
o papier toaletowy.

12. Data: 2016-01-31 20:00:46

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> na tym co wypracowano przez 25 lat, a teraz kochany socjalizm zrobi
> nam znowu bójki pod sklepem o papier toaletowy.

Plis, zamiast bełkotu odnos sie do argumentów bo tak to sie nie da
dyskutować.

13. Data: 2016-01-31 20:40:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]
> nam znowu bójki pod sklepem o papier toaletowy.

Plis, zamiast bełkotu odnos sie do argumentów bo tak to sie nie da

Co ja moge ci powiedzieć jak ty kroczysz w pochodzie pierwszomajowego zachwytu i do
ciebie niedociera, że w głupim bankomacie już zdrożało. Ciotka pobiegła raty za
komputer spłacić, bo za chwilę zapłaci dużo więcej i myślisz że tylko moja ciotka to
oszołomka?

14. Data: 2016-01-31 22:00:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Plis, zamiast bełkotu odnos sie do argumentów bo tak to sie nie da
> dyskutować.

> Co ja moge ci powiedzieć jak ty kroczysz w pochodzie pierwszomajowego
> zachwytu

o matko, co za głupoty...
Ja, zachwytu? Popierniczyło ci sie do reszty...

> i do ciebie niedociera, że w głupim bankomacie już zdrożało.

U mnie nie zdrozało...

> Ciotka pobiegła raty za komputer spłacić, bo za chwilę zapłaci dużo
> więcej i myślisz że tylko moja ciotka to oszołomka?

Z zasady uwazam, ze wiekszosc ludzi to oszołomy.
Czy Twoja ciocia ma jakies racjonalne przesłanki, ze rata za jej komputer
wzrosnie? Brała kredyt w obcej walucie? Czy moze zj akiegos innego powodu
wzrosną jej raty?
No i najwazniejsze pytanie - co to za komputer, ze ciocia musiała go kupić
na raty?

Przykładowo niedaleko swojego domu mam dwa markety budowlane - w jednym
ceny na wiele rzeczy nawet o połowe tansze a mimo to ludzie po te same
rzeczy latają do drugiego marketu bo tam ładniej, lepiej marketingowo i
teoretycznie wiekszy wybór.

15. Data: 2016-01-31 22:27:18

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

> Ciotka pobiegła raty za komputer spłacić, bo za chwilę zapłaci dużo
> więcej i myślisz że tylko moja ciotka to oszołomka?

No ewidentnie jesteś na pochodzie pierwszomajowym, bo za wypłaty z bankomatu już
kroją więcej, za konta kroją wiecej i moja ciotka ma mniejszą emeryturę, bo
przychodzi na konto. Kuzyn miał komunie więc kredyt wzieła ,a oprocentowanie wzrosło
za kredyty, więc pobiegła zapłacić ostatnie raty bo by wyszła dodatkowa rata.

16. Data: 2016-02-01 04:00:44

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rewolucja s...@g...com ...

> No ewidentnie jesteś na pochodzie pierwszomajowym, bo za wypłaty z
> bankomatu już kroją więcej,

Proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo wypłaty

> za konta kroją wiecej

proponuję zmienić bank - u mnie nadal za darmo konto

> i moja ciotka ma
> mniejszą emeryturę, bo przychodzi na konto.

j.w.

> Kuzyn miał komunie więc
> kredyt wzieła ,a oprocentowanie wzrosło za kredyty, więc pobiegła
> zapłacić ostatnie raty bo by wyszła dodatkowa rata.

O ile ta rata wzrosła? Odsetki na razie bardzo niskie - możemy porozmawiać
o konkretnych liczbach?

Nie zrozum mnie źle - oczywiście, ze obecne działania mają wpływ na koszty
w gospodarce - przykładowo spadek raitingu sprawi, ze zyski z podatku od
sprzedazy detalicznej zostaną skonsumowane na wieksze koszty obsługi
naszego długu publicznego.
Ale *na razie* dla obywatela te skutki są ekonomicznie bardzo mało
odczuwalne, a nawet jak są troche bardziej bo akurat ma konto, gdzie
wzrosły opłaty to taki obywatel powinien zagłosować nogami i zmienić bank.

Najwiekszy wpływ obecnie to być moze kursy walut i słaba złotówka oraz to
co się dzieje na giełdzie - tam rzeczywiście ludzie mogli stracic sporo
oszczednosci bo gielda niestety dołuje.
Pytanie czy bedzie dołować dalej, czy moze to juz jest moment na zakupy?
Kupowałbyś czy raczej boisz sie efektu łapania "spadającego noża"?

17. Data: 2016-02-01 06:13:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
> [...]

odczuwalne, a nawet jak są troche bardziej bo akurat ma konto, gdzie
wzrosły opłaty to taki obywatel powinien zagłosować nogami i zmienić bank.

Każdy bank podniósł ceny ty chyba nienormalny jesteś, nawet Pis szantażuje banki że
je oskarży bo biorą od klienta, tylko że pis doskonale wiedział że wprowadza podwójny
podatek, a teraz udają bezczelnie że to nie ich wina. Teraz zajmą się sklepami i
najpierw wszystko stanieje, żeby konkurencje wybić a później chulnie do góry i znowu
zapłacą ludzie, a pis będzie udawał że nie ich wina i zaraz kasa pójdzie na Rydzyka i
szmaty bandyckie w sutannach, bo oni ewidentnie grabią i mają gdzieć że stanie się "
tragedia grecka", a ty szukasz tu jakiego naiwnie szczytnego celu.

18. Data: 2016-02-01 10:42:04

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik glob r...@g...com ...

> Każdy bank podniósł ceny ty chyba nienormalny jesteś,

Dziękuję za merytoryczną dyskusję...

> nawet Pis
> szantażuje banki że je oskarży bo biorą od klienta, tylko że pis
> doskonale wiedział że wprowadza podwójny podatek, a teraz udają
> bezczelnie że to nie ich wina.

Oczywiście.
Ale nadal nie zmienia to faktu, ze sa banki, gdzie mozna mieć podstawowe
funkcjonalnosci konta za free.
Zresztą - trend podwyzszania opłat bankowych zaczął się juz kilka lat temu.
I tak - banki teraz tez podwyzsza opłaty w zwiazku z nowym podatkiem.
Tylko ze nie wszystkie, nie od razu i nie w równej wysokości.

> [...]
> pójdzie na Rydzyka i szmaty bandyckie w sutannach, bo oni ewidentnie
> grabią i mają gdzieć że stanie się " tragedia grecka", a ty szukasz tu

Ja szukam naiwnie szczytnego celu?
Znów mnie z kims mylisz...
Ja po prostu nie mam złudzen - ceny moze i odrobine podrosną, zapewne o
tyle, ze w miesiecznym ujeciu nikt tego nie zauwazy.
Natomiast 500 na dziecko zamknie usta wielu osobom. Na wiele spraw. Ot
czysta polityczna kalkulacja.

19. Data: 2016-02-01 18:21:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik
Użytkownik glob r...@g...com ...

> [...]

> szantażuje banki że je oskarży bo biorą od klienta, tylko że pis
> doskonale wiedział że wprowadza podwójny podatek, a teraz udają

Zaprzeczasz oczywistym faktom i nie podnoszą bo podnoszą tylko przez podatek bankowy.
To 500 na dziecko nic nie da bo dzietność zależy od mieszkalnictwa, komuna budowała
to były porody, teraz się nie buduje państwowo lub tani wynajem, więc kredyty które
przez podatek bankowy zdrożały o 30 tysięcy, teraz jeszcze bardziej zmiejszą
dzietność i młodzi uciekną. Bo to jest tylko bolszewicka grabież co Pis robi.

Padła gospodarka w kraju szczęsliwości
Polska to kraj szczęśliwości
Cenzura książek
Liroy zgłosił w Sejmie wniosek o... "likwidację telewizji"!
Inwigilacja i cenzura internetu protest