Kłamcy...

181. Data: 2009-10-17 08:33:56

Temat: Re: K3amcy...
Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 09:56, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> "tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message

h.googlegroups.com...
> [...]
i.googlegroups.com...

> Nie...nienawidzę zimna, jestem skrajnie ciepłolubna :)
>
> Ależ pamiętam ten sopel lodu, którym byłaś.
> Zwijki okazały się królewskim stołem do smakowania nowej potrawy...
>
> A zaspy na 30 lat przed Tobą. Wiele razy. W pobliżu stacji Rzeszów -
> Osiedle...

Bądź tak łaskaw i nie my mnie z ikselką...OK?30 lat temu nie nadawałam
się jeszcze do zasp w rzeszowskim :)

182. Data: 2009-10-17 09:23:15

Temat: Re: Kłamcy...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:

> Lubisz się puszyć. :-)

Tak, szczególnie wtedy, kedy mam przed sobą wizję "robaczywego" oka jak
belka szerokiego.

michał

183. Data: 2009-10-17 09:47:17

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Lubisz mnie trochę? Rozwiewam Twój zły nastrój.

Ależ nie wpływasz na mój nastrój. To nie tak. Tak naprawdę- to jesteś dla
mnie osobą- człowiekiem- o którym nie mam wcale pojęcia. Czasem to, co
piszesz- wydaje mi się np irytujące. To są jednak Twoje poglądy. Na ile się
z nimi konfrontujesz, w codzennym życiu- tego pewno nigdy się nie dowiem.
Człowieka się lubi- lub nie. Spotykam kogoś- i czasem od razu czuję do niego
sympatię- lub antypatię. Po bliższym poznaniu- zmienia się to, lub nie
(jeśli chodzi o mnie- na ogół pierwsze doznania pozostają). Ciebie nie znam
wcale- tylko czytam, co piszesz. Nie potrafię powiedzieć, czy lubię Ciebie-
czy nie. Z własnych doświadczeń wiem, że takie internetowe znajomości-
lubienie kogoś lub nie za to, co druga osoba pisze (właśnie- naprawdę nie
czujesz nonsensu w stwierdzeniu: "lubię cię za..."?)- przy osobistym
poznaniu często zmienia się w drugą stronę. Tylko- tak naprawdę- to się nie
zmienia- ale dopiero w momencie poznania się osobistego- nabiera naprawdę
treści.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

184. Data: 2009-10-17 09:48:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
j.googlegroups.com...
> [...]
> Osiedle...

Bądź tak łaskaw i nie my mnie z ikselką...OK?30 lat temu nie nadawałam
XL pewnie też nie, przynajmniej nie ze mną.
A zwijki 4 lata temu i moje dziecko wtedy poczęte i ukradzione.

185. Data: 2009-10-17 10:04:28

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 11:48, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> XL pewnie też nie, przynajmniej nie ze mną.
> A zwijki 4 lata temu i moje dziecko wtedy poczęte i ukradzione.- Ukryj cytowany

A Ty nie wiesz,że jak kobieta zabiera ze sobą Twoje płyny, to jeszcze
nie kidnapiping?To tylko upojny seks w zaspie, chybaże zrobiła to z
wykalkulowanym rozmysłem po to, by nie z by e im :)

186. Data: 2009-10-17 10:09:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
m.googlegroups.com...
> [...]

nie kidnapiping?To tylko upojny seks w zaspie, chybaże zrobiła to z
wykalkulowanym rozmysłem po to, by nie z by e im :)

Kidnaperka to inna niż ta z zasp. Dziecko się urodziło w twrminie, więc
domniemywam, że może być moje. Chciałbym sprawdzić.

187. Data: 2009-10-17 10:24:20

Od: tobeornottobe <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 12:09, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:

> Kidnaperka to inna niż ta z zasp. Dziecko się urodziło w twrminie, więc
> domniemywam, że może być moje. Chciałbym sprawdzić

twrminie????
Taormina? bu

188. Data: 2009-10-17 10:39:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tobeornottobe" <k...@p...onet.pl> wrote in message
n.googlegroups.com...
> [...]

> Kidnaperka to inna niż ta z zasp. Dziecko się urodziło w twrminie, więc
> domniemywam, że może być moje. Chciałbym sprawdzić

Czepiasz się literówek - cienko cię widzę i koniec korespondencji.

189. Data: 2009-10-17 11:00:51

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl>

> Tak,

To widać ;)
A kiedy michal'ku lubisz się puszyć szczególnie? hę? ;)

> szczególnie wtedy, kedy mam przed sobą wizję

wizję czyli urojenie... no tak.
Jaka wizja Cię kręci?

> "robaczywego" oka jak belka szerokiego.
> --
> pozdrawiam
> michał

hehe
a więc myślisz o mnie i tworzysz sobie miłe wizje, o szerokości mojego
pięknego, piwnego lewego oka (lekko zaropiałego bo sobie zatarłem) :)
To mi schlebia. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

190. Data: 2009-10-17 20:25:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Oct 2009 23:49:56 -0700 (PDT), tobeornottobe napisał(a):

.googlegroups.com...

> Nie...nienawidzę zimna, jestem skrajnie ciepłolubna :)

Nie czuje się zimna wtedy wcale :-)
--

Ikselka.

DRAG SAS