Re: Kłamcy...

From: "Chiron" <e...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kłamcy...
Date: Sat, 17 Oct 2009 11:47:17 +0200
<hb6llc$r2q$1@inews.gazeta.pl> <hb6m95$t7r$1@inews.gazeta.pl>
<hb6ncp$3ov$1@inews.gazeta.pl> <hb6o9u$7bk$1@inews.gazeta.pl>
<hb6q4i$e4l$1@inews.gazeta.pl> <hb6p5e$p0r$1@news.interia.pl>
<hb7gej$c1i$1@inews.gazeta.pl> <hb7g8b$tjk$1@news.interia.pl>
<hb84n8$830$1@inews.gazeta.pl> <hb90l3$ub0$1@news.interia.pl>
<hb9h6l$hj3$1@inews.gazeta.pl> <hb9ob8$fca$1@inews.gazeta.pl>
<hbak30$qts$1@inews.gazeta.pl> <hbal52$h7b$1@news.onet.pl>
<hbangj$a1v$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hbangj$a1v$1@inews.gazeta.pl...

> Lubisz mnie trochę? Rozwiewam Twój zły nastrój.

Ależ nie wpływasz na mój nastrój. To nie tak. Tak naprawdę- to jesteś dla
mnie osobą- człowiekiem- o którym nie mam wcale pojęcia. Czasem to, co
piszesz- wydaje mi się np irytujące. To są jednak Twoje poglądy. Na ile się
z nimi konfrontujesz, w codzennym życiu- tego pewno nigdy się nie dowiem.
Człowieka się lubi- lub nie. Spotykam kogoś- i czasem od razu czuję do niego
sympatię- lub antypatię. Po bliższym poznaniu- zmienia się to, lub nie
(jeśli chodzi o mnie- na ogół pierwsze doznania pozostają). Ciebie nie znam
wcale- tylko czytam, co piszesz. Nie potrafię powiedzieć, czy lubię Ciebie-
czy nie. Z własnych doświadczeń wiem, że takie internetowe znajomości-
lubienie kogoś lub nie za to, co druga osoba pisze (właśnie- naprawdę nie
czujesz nonsensu w stwierdzeniu: "lubię cię za..."?)- przy osobistym
poznaniu często zmienia się w drugą stronę. Tylko- tak naprawdę- to się nie
zmienia- ale dopiero w momencie poznania się osobistego- nabiera naprawdę
treści.

serdecznie pozdrawiam

Chiron