KFA ?????

1. Data: 2009-03-29 18:25:59

Temat: KFA ?????
Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
dziadostwo....
Pozdrawiam
Robi

2. Data: 2009-03-29 19:05:44

Temat: Re: KFA ?????
Od: "daro" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

Cóż tu sądzić, ja pomontowałem w domu w 2005 roku baterie tego producenta i
do dzisiaj działa wszystko ok.
--
D.

3. Data: 2009-03-29 19:11:09

Od: "Ann" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał

> Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
> fabrykę produkowaną?

ja mam pozytywne doswiadczenia, przed KFA mialam niemieckie zwykle bateria z
jakiejs marki sciaganej przez praktikera i z czesci zeszla powloka niklowa a
bateria zlewozmywakowa sie wreszcie rozleciala. Wymienilam na takie same
zwykle KFA i od 2 lat spokoj.

4. Data: 2009-03-29 19:23:54

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

wg mnie bardzo dobra armatura, przynajmniej jesli chodzi o niezawodnosc :)
bo wzornictwo to juz inna sprawa zalezy kto co lubi.
w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2009-03-29 21:33:28

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert pisze:
> [...]
> fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic
Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

6. Data: 2009-03-29 22:08:31

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w poprzenim mieszkaniu armatura KFA przezyla 8 lat bez problemu.

a po 8 latach?
wyprowadzka czy usterka?

7. Data: 2009-03-30 05:24:20

Od: brombel <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 20:25, "Robert" <r...@w...pl> wrote:
> Witam,
> Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
> fabrykę produkowaną?

Są to niezłe baterie

>Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
> dziadostwo....

Te tańsze baterie też są produkowane w chinach np. JASPIS czy BARYT

8. Data: 2009-03-30 09:09:04

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
> dziadostwo....
W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie KFA
i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

Pzdr.
Adam

9. Data: 2009-03-30 19:02:37

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> a po 8 latach?
> wyprowadzka czy usterka?

wyprowadzka :D
trzy baterie jak zyly tak zyja nadal ale juz ich nie obserwuje na codzien :D
dlatego o ich sprawnym dzialaniu napisalem w tym okresie:)

--
pzdr
piotrek

10. Data: 2009-03-30 19:03:14

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> W porównaniu z Hansgrohe to niestety chinszczyzna i dziadostwo. Mam dwie
> KFA i 7 Hansgrohe. Nigdy więcej KFA.

z ciekawosci dlaczego?
w czym jest taka roznica?

--
pzdr
piotrek

Casio Waveceptor
wkładka elektroniczna do drzwi
Pranie jeansow w pralce - jaki program najlepszy?
Jaka wiertarko-wkretarka
1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?