KOBIETY !!!

71. Data: 2007-01-15 09:10:52

Temat: Re: KOBIETY !!!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:eofdnl$is2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message
> news:eofdel$o6b$1@inews.gazeta.pl...
>
> Jesteś nieszczęsliwa Beato?

Myślę, że to z powodu podświdomego rozdźwięku pomiędzy Twoim życiem a
znaczeniem Twojego imienia. Pokochaj siebie - a pokochasz innych!
Myślę, że niewiele osób zdaje sobie sprawę ze znaczenia jezusowej
wykładni Dekalogu - kochaj Pana Boga swojego ze wszystkich sił, a bliźniego
swego jak siebie samego... Ale jak możan to zrealizować kiedy nie umiesz
kochać samej siebie?
Dowodem jest to, że próbujesz opanowac innych - męża, dzieci, najbliższych,
a w końcu mnie, panslavistę. Jeżeli chcesz spróbować to ostatnie, to podaj
co lubisz jadać na kolację i śniadanie i pozostanie nam ustalenie daty i
miejsca... :-))

72. Data: 2007-01-15 09:14:33

Od: "Hau hau" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Na to mi wygląda, Ikselko, że niektórzy nie mogą znieść, że oswoiłaś
> Panslavistę. Że rozmawia z tobą jak z człowiekiem, a oni kiedyś próbowali
go
> wykpić czy obrazić - i dostali po paluchach. Chyba szablą ze zdjęcia.
> Dziwne, że nie ma komentarzy do ciągów "Panslavista - Hau hau"... Mimo, że
> tam lecą obscena i tematy nie są ani kuchenne, ani życiowe w ogóle.
>
> Bo nie rozumiem, skąd tyle niechęci do ciebie.
>
> Ania

Witam...
W nocy powróciłem z podroży.
Przed chwila poczytałem posty.
Co mogę odpisać?
W Pani poście jest dużo racji, dlatego skorzystam z zamka,
Zamknę kłapaczkę, i jadaczkę, nie będąc obsceniczny,
Uszanowanie dla Pani...

Hau hau...

Na głupocie psciepa wreszcie,
Żyje? Z logika na bakier ma wsparcie,
Kiedy psciepowicze w swoim manifeście,
Pokazując? Ta psciepa to tylko kuchenne
wsparcie.............................

73. Data: 2007-01-15 09:15:43

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> NIE WIDZIAŁEM !!! I TO JEST MÓJ KRZYK ROZPACZY!!!

Nooooo, Eugeniuszu, nie byłeś czujny! A szkoda, bo cała zawartość zdjęcia
baardzo sympatyczna!

Ania

74. Data: 2007-01-15 09:18:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Nooooo, Eugeniuszu, nie byłeś czujny! A szkoda, bo cała zawartość zdjęcia
> baardzo sympatyczna!
>
> Ania

Przypuszczam, że to było kiedy: "one wsi psi mi kompa napadli!!!".

75. Data: 2007-01-15 09:24:53

Od: "Hau hau" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> wrote in message

> Przypuszczam, że to było kiedy: "one wsi psi mi kompa napadli!!!".

I złe bioprądy nadawane z pod szafy niszczą twoje "EGO"
A pieski sołtysa za głośno szczękają, psciepowy kolego,
Dodatkowo merdając ogonkami nie w ta stronę z Imbecylna
Pomyśl tylko dlaczego? I jaka jest ich ta cholerna wina.

Dlaczego zaglądam na ta psciepe?
Moja pańcia wyjechała,
A ja słomiany wdowiec, bawię się w kucharza, i czasami korzystam z waszych
pouczeń...

76. Data: 2007-01-15 09:26:27

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Poczytaj posty Panslavisty na polityce (i kilka dawniejszych na tej
> grupie), to może zrozumiesz.

Ależ mnie grupa polityka zupełnie, zupełnie nie interesuje. Przecież
wiadomo, co się dzieje, gdy Polacy zaczną dyskutować o polityce. W dodatku
mając zapewnione incognito, kryjąc się za klawiaturą. Dlatego wcaleawcale
tam nie zaglądam - i nie mam takiego zamiaru. Na grupę "dieta" też nie
zaglądam, bo mierzi mnie wysyp "opty" i ich "religia". Zahaczają też czasem
o grupę medycyna, ale szybko nauczyłam się, których postów nie czytać.

Dlaczego mam interesować się tym, co mnie nie interesuje? Nawet radio
przestawiłam ostatnio z "trójki" na "dwójkę" - bo tam prawie wcale nie
politykują. Mam dość.

Poza tym - lubię sama wyrobić sobie zdanie o człowieku. Jeśli mnie
urazi "do krwi" i nie znajdę dla niego wytłumaczenia - wtedy "bye". Ale też
nie będę pokrzykiwać na innych, żeby się z nim nie zadawali.

> Może Wy uważacie, że wolność słowa polega
> na wyrażaniu wszelkich poglądów. Ja jednak jestem zdania, że są pewne
> granice. Nie toleruję antysemitów i dewiantów seksualnych, nawet jak
> piszą o czym innym.

Widzisz, a ja mam sąsiadkę - przemiłą osobę, ale straszną dewotkę. I
rozmawiam z nią o wszystkim, starannie unikając tematów religijnych. To nie
takie trudne.

> Czy fakt, że jesteście jedynymi osobami, które toleruja tego osobnika
> nie daje wam do myslenia?

Może milion ludzi nas czyta z zainteresowaniem, tyle że nie ma nic do
powiedzenia?

> Z mojej strony EOT, bo wydaje mi się że to rzucanie grochem o ścianę.

Swojemu dziecku możesz wybierać towarzystwo - ale też tylko do pewnego czasu.

Pozdrawiam również - Ania

77. Data: 2007-01-15 09:34:57

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Zła analogia, gdybyście siedzili cicho przy swoim stoliku, to
> pisalibyście na priva.

A dlaczego? Przecież i ja z nimi rozmawiam, i Anatol? Rozmawiamy sobie w
czwórkę co najmniej i nie mamy ochoty zakładać Tajnej Podgrupy.

> A tak to wydzieracie sie na cały świat.

Technika to umożliwia! Pisz do Googli albo na Berdyczów.

> /.../ Niedługo faktycznie prawie nikt nie będzie
> widział waszych postów i nie reagowałna nie, nie przeszkadzał w
> dyskusji. Tylko po co wam wtedy grupa? Równie dobrze możecie już pisać
> na priv'a.

Na priva piszemy o sprawach
_tylko_dla_nas_przeznaczonych_i_szalenie_tajemniczyc
h.

Ania

78. Data: 2007-01-15 09:54:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha wrote:

> Ależ mnie grupa polityka zupełnie, zupełnie nie interesuje. Dlaczego mam
interesować się tym, co mnie nie interesuje?

Jak buddyjskie małpki - nie słyszeć, nie widzieć i nie mówić zła.
Problem polega tylko na tym, że zło od tego nie zniknie. Nie każe Ci
czytać całej grupy. Wystarczy kilka postów Panslavisty przejrzeć.

> Poza tym - lubię sama wyrobić sobie zdanie o człowieku. Jeśli mnie
> urazi "do krwi" i nie znajdę dla niego wytłumaczenia - wtedy "bye". Ale też
> nie będę pokrzykiwać na innych, żeby się z nim nie zadawali.

Tylko, żeby sobie wyrobic pogląd o człowieku, to trzeba zobaczyć całość
jego poglądów, a nie tylko wybrany fragment.
Po za tym nie obchodzi mnie, czy się zadejesz z Panslavistą, czy nie. To
Twoja sprawa jeśli robisz to na priva.
Przeszkadza mi tylko wywlekanie jego postów na forum publiczne i
zmuszanie innych do czytania tego.

> Widzisz, a ja mam sąsiadkę - przemiłą osobę, ale straszną dewotkę. I
> rozmawiam z nią o wszystkim, starannie unikając tematów religijnych. To nie
> takie trudne.

Nie widzisz różnicy między dewocją a antysemityzmem? Szerzenie
nienawiści na tle rasowym jest w Polsce karalne. Cóż, każdy sobie ustala
standardy moralne.

> Swojemu dziecku możesz wybierać towarzystwo - ale też tylko do pewnego czasu.

Nie wybieram towarzystwa mojemu dziecku, ale zdarza mi się wypowiadać
opinię o niektórych znajomych, co nie oznacza zakazu spotykania tych
osób. Pozostawiam tę kwestie rozsądkowi dziecka.
Podobnie tutaj. Niczego nie zabraniam, bo i tak nie mogę. Próbuję tylko
uświadomić wam z kim macie doczynienia. Resztę pozostawiam waszemu
rozsądkowi.
Teraz już naprawdę EOT.

Pozdrawiam
Bea

79. Data: 2007-01-15 10:14:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> wrote in message

Przejdź na politykę, a wytłumaczę ci co to jest antysemityzm. Z grubsza:
w Polsce jest bardzo mało Semitów - głównie w ambasadach siedzą. Żydzi w
Polsce nie są Semitami, bo są to Aszkenazi czyli Moise-Chazarzy. Moise - w
odróżnieniu od reszty Chazarów. Ta reszta to chrześcijanie i islamiści.
A nazwa żydzi jest obraźliwa - używali jej starożytni Izraelici (Semici)
w stosunku do mieszkańców Judei (Semitów). Więcej na ten temat nie będę tu
pisał, aby nie bylo oskarżeń mnie o uprawianie polityki na kuchni...

80. Data: 2007-01-15 10:37:44

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Nie każe Ci
> czytać całej grupy. Wystarczy kilka postów Panslavisty przejrzeć.

Po kiego? Mam przyjaciółkę, z którą bardzo się lubimy, ale moim zdaniem,
popełniła masę błędów wychowawczych hodując niesamodzielnych maminsynków.
Spędzamy ze sobą mnóstwo czasu - nie rozmawiajhąc o wychowywaniu dzieci.

> Tylko, żeby sobie wyrobic pogląd o człowieku, to trzeba zobaczyć całość
> jego poglądów, a nie tylko wybrany fragment.

Pomyśl sobie, że o Panslaviście wiesz tylko tyle, co sam ci podał na
talerzu. I nie znasz _w_całości_ jego poglądów. Nie znasz go wcale.

> Przeszkadza mi tylko wywlekanie jego postów na forum publiczne i
> zmuszanie innych do czytania tego.

Zmuszona byłam słuchać politykowania w radio - i zmieniłam stację. Uszu
zamknąć się nie da - oczy tak.

> Nie widzisz różnicy między dewocją a antysemityzmem? Szerzenie
> nienawiści na tle rasowym jest w Polsce karalne. Cóż, każdy sobie ustala
> standardy moralne.

Nie rozmawiam z sąsiadką o Bogu, a z Panslavistą o Żydach.

Taki np. Kałużyński był świetnym znawcą kina, ale potwornym brudasem.
Mieszkać z nim pod jednym dachem bym nie chciała, ale jego książki o kinie
czyta się z przyjemnością. Znaczy - be czy cacy?

> [...]
> Podobnie tutaj. Niczego nie zabraniam, bo i tak nie mogę. Próbuję tylko
> uświadomić wam z kim macie doczynienia. Resztę pozostawiam waszemu

Zatem zdaj się na mój rozsądek. Do łóżka z Panslavistą nie pójdę, ani mu nie
pokażę, czy mam w poprzek.

Ania

CZY KTOŚ GOTOWAŁ?
sałatka z fetą i co dalej?