Re: "KOŁEK OGRODOWY"

Data: 2002-09-10 16:11:36
Temat: Re: "KOŁEK OGRODOWY"
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net>

"Jerzy" <0...@m...pl> writes:

> To jest bardzo dobry pomysł tylko z realizacją gorzej.

Dlaczego? Nie, nie sądzę, że ktoś typowałby mnie :)

> Tak więc ufundowałem własną nagrodę.

I to jest bardzo przedni pomysł. Swoją drogą, to ja w zaciszu swojego
domowego kącika też niektórych wyróżniam specjalnym wpisem w
odpowiednim pliku...

> Nagrodą jest 50 cm [zakonserwowany metodą ciśnieniową czyli na długo
> wystarczy] pal a właściwie kołek. Taki zaostrzony i można go dalej
> ciosać na głowie obdarowanego [skoro niczym się ona nie różni od
> pniaka].

Ciosać jak ciosać, ale krzewiąc tradycję Azji Tuchajbejowicza można by
go na sztorc ustawić i kazać się nadziewać...

> Żeby nie było wątpliwości, że ja kogoś tutaj szczególnie hołubię i
> chcę nagrodzić, proponuję wysyłać (również) anonimy**

Anonimy? Eee tam, donosicielstwo brzydka rzecz. Ja typuję mojego
imiennika, Grzegorza Karolczaka, za całokształt.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Aldona, co żyła na wieży,