KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?

571. Data: 2006-04-06 05:40:58

Temat: Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Od: Lozen <i...@h...com.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> [...]
okolwiek innego,
iek innego do

> Ale bzdurna zmiana tematu.

Dlaczego zaraz zmiana tematu? Od kiedy to podawanie przykladow jest
rownoznaczne ze zmiana tematu?

> Zaraz wywnioskujesz, że sprawdzanie ortów to
> poniżanie i wyśmiewanie dziecka, w dodatku publiczne.

Zalezy jak to jest zrobione przez nauczyciela. Jezeli sprawdzone i
oddane dziecku bez roztrzasania to w porzadku. Jezeli przy klasie
omawianie jakie kto bledy popelnil i w jakich ilosciach, i pozniej
porownywanie dzieci ktore to sa lepsze a ktore gorsze, to raczej nie.
Sprawdzanie ortow to sprawdzanie znajomosci pisowni dziecka. Czyzbys
miala inne zdanie?
Kasia

572. Data: 2006-04-06 05:42:29

Od: Lozen <i...@h...com.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Chyba przesadziłaś tym razem.

W ktorym miejscu? Harun powiedziala, ze dalaby rady, ale ich nie bedzie
dawac bo jej sie reakcja innej osoby nie spodobala. Nie wiedzialam, ze
na rady nauczycieli trzeba sobie zasluzyc.
Kasia

573. Data: 2006-04-06 05:46:52

Od: Lozen <i...@h...com.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Nie nakręcam się, to raczej takie luźne spostrzeżenie. Mnie nazwano
> kilka razy kłamcą (to nie w tym wątku, ale ja pamięć mam dobrą niestety)
> i hipokrytką, powiedziano mi też, że jestem nietolerancyjna, bo nie
> podoba mi się to, co większości się podoba. O mojej matce mówi się, że
> jest nieodpowiedzialna i postępuje nieetycznie. Dowiedziałam się też, że
> mam kompleks braku gotówki.

Upraszczasz rzeczy i doczytujesz sie wiecej niz jest napisane. Poza tym
jezeli Tobie ocenianie Twego postepowania czy postepowania Twojej mamy
nie odpowiada to mozesz w bardzo prosty sposob to zakonczyc - przestac
sie wyplakiwac i wyzalac na grupach. Watpie jednak czy skorzystalabys z
tej rady, jako ze nie jestem pierwsza Tobie jej udzielajaca, a zmian
jakos niet.

> O reszcie mojej familii na razie nikt nie
> napisał, ale obserwując zwroty akcji w tym wątku nie byłabym pewna czy
> nie zahaczy zaraz o Araba albo mojego ojca. Bo dzieci to wiadomo -
> niewiniątka - jak to dzieci.

Twoja familia tu nie pisze, ani Ty o niej, z wyjatkiem mamy w tym watku.
Jezeli Twoj maz by sie wlaczyl, to i o nim moze by sie porozmawialo.
Po prostu z ktorej strony by nie patrzyl to wszystko zalezy od Ciebie.
Kasia

574. Data: 2006-04-06 05:48:13

Od: Lozen <i...@h...com.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid wrote:

> Dlaczego nie przerzuciłeś

krys to dziewczyna, Justyna jej na imie (jest w jej sygnaturce).
Kasia

575. Data: 2006-04-06 05:51:10

Od: Lozen <i...@h...com.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> No o to mi chodziło.

Hehe, tak samo o to Tobie chodzilo, jak i w reszcie dyskusji - piszesz
oby pisac, innym zarzucac czytanie bez zrozumienia, a pozniej odsylasz
wszystkich do czytania tego, co nie istnieje. Wiec o co Tobie chodzilo? ;)
Kasia, rozbawiona

576. Data: 2006-04-06 06:17:04

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> napisał:

> Sowa ma mame nauczycielke ( z tego co mnie pamiec nie myli). jakos
> zauwazylam, ze
> to z tej czesci frotu biegna obroncy takiego zachowania.

A ja nie mam mamy nauczycielki ani nie jestem nauczycielką, a bronię w tym
wątku Elske - coście sie tak jej uczepily, praktyki Lozen przypominaja
donosicielstwo. Brawo :-(

I co to ma wspolnego z Komunią?????

Pozdrowienia,
Lila

577. Data: 2006-04-06 07:18:05

Od: JaCeK <j...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Wiesz ile wynosi taka emerytura? BTW dlaczego osoba w pełni sił
> umysłowych ma iść na emeryturę - nie rozumiem?

No chyba niebardzo w pełni sił umysłowych bo wyraźnie z twoich
wypowiedzi wynika że sobie nie radzi z pracą. A na pewno młoda osoba
poradziła by sobie lepiej. A przez właśnie nauczycielki emerytki
przyspawane do stołka, które nie chcą iść na emeryturę, nasze
szkolnictwo wygląda tak jak wygląda.

--
JaCeK

578. Data: 2006-04-06 07:38:36

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga B. napisał(a):

> W imię prywatności tej mniejszości.

W szkole publicznej ? Czy program nauczania języka polskiego ma służyć
zacieśnianiu intymnych kontaktów nauczycielsko-uczniowskich czy może
raczej nauczeniu swobodnego wyrażania wiedzy i poglądów ? Na forum
publicznym !

> A jeszcze jeśli mówimy o omylności
> nauczyciela, to nawet jeśli nie zauważy jakiegoś orta w pracy, to świat się
> od tego nie zawali, a jedynie pokaże, że nauczyciel to taki sam człowiek jak
> uczeń. A jeśli taki uczeń w swojej sprawdzonej pracy znalazłby błąd, którego
> nie zauważył nauczyciel, to chwała takiemu uczniowi, a nauczycielowi nic nie
> ujmuje. Uczniowie cenią nauczycieli, którzy potrafią przyznać się, że
> popełnili błąd i jeszcze podziękować za jego wskazanie.

Ja tam jakoś nie ceniłem nauczycieli którzy olewali przygotowanie się
do zajęć.

> A to musi być papier do tego? Zwykła ludzka przyzwoitość nakazuje mi
> sprawdzać prace samodzielnie i pytać ucznia, czy mogę jego pracę przeczytać
> klasie.

Czyli krótko mówiąc wszyscy którzy się z Tobą niezgadzają są
nieprzyzwoici. Ale ja się pytałe czy masz jakieś wsparcie ?

Adam

579. Data: 2006-04-06 07:39:26

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Co organ robi ze skargą to sprawa organu. Nie pytam o postępowanie organów.
> Ja się cały czas pytam o zdanie "oficjalna skarga musi mieć pp".
> Nic nie musi.
> Skargę może złożyć każdy. W dowolnej sprawie. Do dowolnego organu. I ów
> organ nie dość, że skargę musi od obywatela przyjąć, choćby nie wiem jak
> bezzasadną i idiotyczną mu się wydawała, to jeszcze ma mu tę skargę
> rozpatrzyć.

Jeśli ma dac bieg sprawie (a od tego zacząłem) to na jakiej podstawie ?
Jeśli podstawy nie ma to z automatu się odpisuje że organ się czuje
niekopetentny.
Adam

580. Data: 2006-04-06 07:39:42

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Znaczy się co? Ale tak konkretnie.

Znaczy jak nie lubisz rudych to skarżąc się na nich w urzędzie musisz
(dla nadania biegu skardze) podać albo konkretny paragraf na rudych lub
właśnie powołać się na owe "zasady", które sa niczym innym jak jakimś
uznanym systemem etycznym.

Adam

Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci
gdzie dobry stomatolog i ortodonta Wawa Kabaty?
jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...
Ot, pierwsza klasa - POMOCY!