KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?

631. Data: 2006-04-06 11:40:16

Temat: Re: KOMUNIA - czy ktośjeszcze przyjmuje gości w domu?
Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...

> Nie. Ja tylko tak zapobiegawczo, żeby ktoś w tym kontekście nie zaczął
> wymachiwać godnością ucznia.

Nie dość, że godność spostponowana, to jeszcze nauczyciele pranie mózgu
zrobili, skoro na ochotnika!

--
EwaSzy, z lekką posprawdzianną głupawką
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

632. Data: 2006-04-06 11:50:31

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):

> Nie bardzo chyba zrozumiałam, co chciałeś powiedzieć. Jakbyś nie zauważył,
> ani etyki, ani zasad współżycia ja jako pierwsza nie używałam w tym wątku.

Nie o pierwszeństwo tu chodzi tylko o uzywanie słów zgodnie z ich
znaczeniem.

> Bardzo chętnie przeczytam, jak z powyższego przypadku (oraz przypadków
> angażowania uczniów do różnych prac a także przypadków angażowania rodziny
> do czegokolwiek) wyciągasz ogólną zasadę, która jest bezspornie zgodna z
> literą i duchem prawa oraz ogólnie przyjętymi zasadami.

Przyjęło się w naszej cywilizacji że to oskarżenie musi wykazywać winę.

Adam

633. Data: 2006-04-06 11:52:27

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krysiak napisał(a):

> Ogólnie rzecz biorąc doceniam prezentowaną przez ciebie sztukę unikania
> odpowiedzi, ale pozwól, że zrezygnuję z kontynuowania tego sposobu
> dyskusji. Można naprawdę długo łapać ziarenka piasku, ale tak naprawdę
> na plażę chadzam nie po to, by je liczyć.

Przypomnij mi w którym miejscu Ty udzieliłaś odpowiedzi na moje pytanie ?
Adam

634. Data: 2006-04-06 11:54:59

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Zdaje się, że właśnie doniosłeś na swojego dyrektora. W kwestii
> formalnej - jak się podpisałeś w dzienniku, swoim nazwiskiem, jego, czy
> wcale?

Nie pamiętam. Poza tym nie sądze by komuś z kuratorium chcialo się
kopać dwa metry by się do niego dobrać.
Adam

635. Data: 2006-04-06 11:55:13

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):
> Użytkownik "Adam Moczulski"

> Odsyłam do akapitu powyżej :)))))
> Napisz krótko - skarga NIE musi mieć podstaw prawnych, i będzie po bólu.
> Bo przyłożę artykułem z Konstytucji, jakem obywatelka! ;)

Skoro Ci zależy.

Adam

636. Data: 2006-04-06 12:06:06

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

Albo przeintelektualizowałeś, albo ja jestem za głupia, by zrozumieć, co
chciałeś powiedzieć. W każdym razie i pierwsze i drugie jest dobrym powodem,
bym wróciła do swoich obowiązków, zamiast ślęczeć na grupach i dumać, co
miał namyśli ktoś, komu się nie chce tej myśli w miarę klarownie wyłożyć.

Agnieszka

637. Data: 2006-04-06 12:07:35

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Ale tylko u córy?? U Młodego pisałaś, że jest dobrze.

No, zgadza się. Zobaczymy za rok, jak skończy nauczanie początkowe.
Justyna
GG 6756000

638. Data: 2006-04-06 12:15:36

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Nie pamiętam. Poza tym nie sądze by komuś z kuratorium chcialo się
> kopać dwa metry by się do niego dobrać.

Z drugiej strony, facet mi swego czasu tak zalazł za skórę, że jeśli
któraś z szanownych dyskutantek czuje że koniecznie musi dziś komuś
dokopać, to jestem gotów wskazac miejsce i pożyczyć saperkę.
Adam

639. Data: 2006-04-06 12:18:14

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Z moim wysokim to chyba muszę przestać czytać.

Każdemu według potrzeb;-) Mi przy tej huśtawce atmosferycznej akurat
dobrze robi.
> --
> Elżbieta

Justyna
GG 6756000

640. Data: 2006-04-06 12:22:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> Sowa ma mame nauczycielke ( z tego co mnie pamiec nie myli). jakos
> zauwazylam, ze
> to z tej czesci frotu biegna obroncy takiego zachowania.

Ja mam mamę nauczycielkę, rodzoną siostrę, połowę ciotek i znaczną cześć
kuzynów, a jestem przeciw. I co teraz będzie?;-)
Justyna
GG 6756000

Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci
gdzie dobry stomatolog i ortodonta Wawa Kabaty?
jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...
Ot, pierwsza klasa - POMOCY!