KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?

61. Data: 2006-03-31 13:28:30

Temat: Re: KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:e0jamq$2co$1@news.onet.pl...
> "Elske" napisała
>
> Nie pisałam o weselu na 150 osób. Ale zgodnie z teorią Ograniczania Liczby
> Uczestników Ważnego Wydarzenia, na ślubie powinni być tylko rodzice
> państwa młodych i świadkowie.

Ewentualnie jeszcze państwo młodzi mogliby choć na chwilę wpaść ;-)

Agnieszka

62. Data: 2006-03-31 13:30:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" napisała
>
> O Twoich przykrych doświadczeniach rodzinnych ... jakby Ci to powiedzieć
> ... sama zagaiłaś.

Cytat:
"parę razy już w swym życiu uczestniczyłam w bardzo rodzinnej uroczystości o
charakterze religijnym"

A teraz parę słów wyjaśnienia dla tych co prawie czytają:
_Rodzinna uroczystość_ nie równa się uroczystości _u rodziny_. Wam się
widocznie nie zdarza być zapraszanym na uroczystości o charakterze rodzinnym
(ślub, chrzciny, stypa) do znajomych. Bywa.

Qra

63. Data: 2006-03-31 13:31:03

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" napisał
> [...]
> widocznie nie zdarza być zapraszanym na uroczystości o charakterze
> rodzinnym (ślub, chrzciny, stypa) do znajomych. Bywa.

Qra, szukasz dziury w całym. Mnie to rybka, czy to Twoja rodzina, czy nie.
Chodzi o Twoje doświadczenia związane z uroczystościami rodzinnymi.

Małgosia

64. Data: 2006-03-31 13:31:30

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena W. wrote:

> Ja miałam obiad na około 12 osób - najbliższa rodzina; imprezę na łące nad
> rzeką (grille, piwo, wino ...) do białego rana dla przyjaciół, i już

A na moim slubie bylam tylko ja, moj narzeczony, pastor i swiadek z
urzedu... jak dla mnie Twoja impreza to byla wielka feta ;-)

> nas oczekuje. Jezeli ktoś to lubi i chce taką dużą imprezę robić, to OK -

I wlasnie o tym mowa.

> odniosłam wrażenie, że Tashunko nie ma zasadniczo nic przeciwko, tylko nie
> ma warunków lokalowych żeby robić to w domu.

I prawdopodobnie oczekiwala praktycznych porad. Ktore zreszta dostala,
tylko ze "ktos" sie zaraz musial zgorszyc i tak sie dyskusja toczy...

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

65. Data: 2006-03-31 13:32:39

Od: "Magdalena W." <b...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <Jo`Anne@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie, nie - nie późno - tak jak wspomniałam - pomoc mam, wstępnie co
> prawda, zaofiarowaną przez znajome mamy - mam tylko nadzieję, że podołają
> i u mnie i u siostry i się nie wycofają.
A nie możecie, skoro mieszkacie w sąsiadujących miastach, zrobić tego
przyjęcia jednak u którejś z was w domu?? Nie wiem jak duże te mieszkania,
ale do przeciętnych mieszkań w blokach daje się upchać i 20 osób ;-)
najwyżej jakieś przestaiwnie mebli tymczasowe zrobicie.
Komunie są przeważnie przed południem. Zapowiedzieć wszystkim
zainteresowanym przedstawicielom rodziny, że obiad owszem jest, ale jeden
wspólny, o takiej godzinie, żeby było po obydwu mszach?? Przygotować co się
da wcześniej, do odgrzewania (mięsa w sosach ...), co się da na zimno
(zakąski, sałatki ...); ciasta kupić w dobrej cukierni, i poprosić te
znajome mamy o pomoc. Mnie osobiście takie rozwiązanie wydaje się dość
rozsądne.

Pozdrawiam
Magdalena

66. Data: 2006-03-31 13:32:51

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka" napisała

> Ewentualnie jeszcze państwo młodzi mogliby choć na chwilę wpaść ;-)

No dobra. W sumie nie przekraczają magicznej liczby dziesięć.

Małgosia

67. Data: 2006-03-31 13:44:36

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):

> Nie pisałam o weselu na 150 osób. Ale zgodnie z teorią Ograniczania
> Liczby Uczestników Ważnego Wydarzenia, na ślubie powinni być tylko
> rodzice państwa młodych i świadkowie.

I rodzice. Taki był też nasz początkowy plan. Niestety nie przeszło, bo
rodzice TŻ uparli się na swoją część rodziny, więc trzeba było i moją
pospraszać bo by się poobrażali. Po wielkich bojach udało się ograniczyć
liczbę gości do 20 osób (powiedziałam mamie że po moim trupie nie będę
ściągać rodziny z Poznania ani zapraszać sąsiada z dołu). Po jeszcze
większych bojach i obrażaniu się wzajemnym udało nam się przeforsować
nieobecność wódki na imprezie.
W sumie to nawet nie było typowe wesele, bo zaczęliśmy koło 16-ej a
skończyliśmy koło 20-ej - panie kelnerki w Zajeździe były mocno
zniesmaczone.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

68. Data: 2006-03-31 14:51:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ewentualnie jeszcze państwo młodzi mogliby choć na chwilę wpaść ;-)

Po co? Oni mają ciekawsze zazwyczaj zajęcia ;-)

Qra

69. Data: 2006-03-31 14:54:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Qrczak" napisał

> Qra, szukasz dziury w całym. Mnie to rybka,

Mnie nie rybka, mnie Qra :-)

> czy to Twoja rodzina, czy nie. Chodzi o Twoje doświadczenia związane z
> uroczystościami rodzinnymi.

Droga Małgosiu. Nie szukam dziury, te, które obecnie posiadam, w zupełności
mi wystarczają. Natomiast chciałam doprecyzować pewne, chyba niekoniecznie
zgodnie z mym zamysłem zrozumiane, określenia.

Pozdrawiam
Qra

70. Data: 2006-03-31 14:55:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> I prawdopodobnie oczekiwala praktycznych porad. Ktore zreszta dostala,
> tylko ze "ktos" sie zaraz musial zgorszyc i tak sie dyskusja toczy...

Zgorszyłam się ;-)

Qra

Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci
gdzie dobry stomatolog i ortodonta Wawa Kabaty?
jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...
Ot, pierwsza klasa - POMOCY!