Re: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2000-08-25 00:24:54
Temat: Re: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl>

Ptaszek Filip napisał(a):

> Użytkownik ;Kamasutra master; :

> Wyprowadziłem się z Tworek, teraz jestem w Gwoździku Dolnym
> Ręcę mam wolne, mogę zabić komara na plecach.

> Nie mam obiatów, tylko obiady.

> Który?

Ten najwiekszy... No ten... ten co wyglada jak garaz...
no wiesz chodzi mi ... o tenn... tego.....
odbyt.

> Tak na marginesie - miałem napisać, że Twoje żarty sš kiepskie (bo sš), ale
> w międzyczasie pochwaliłeś się, że masz 18 lat.
> Dlatego wybaczam :-)
> Filip

Bo ty dziecko nie rozumiesz dowcipow starych ludzi. Jak bedziesz starszy
bedziesz duzo czytal i doswiadczony przez zycie to zrozumiesz.
A Twoje zarty sa bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo
bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo dobre. Jak zapalilem jointa, puzniej
wypilem 0,5l spirta i polilem hasz z fajki wodnej to sie z nich smialem zeby
nie sklamas 27s.

Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.