KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2000-08-21 13:49:19

Temat: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, przestancie!!!!!!!! Nie piszcie tyle o tej wrednej Nince, ja jestem
od niej lepsza. Moge sie zalozyc, ze ona bedac w moim wieku bawila sie
lalkami i srala jeszcze pod siebie, a ja juz jestem prawdziwa i niezwykle
kulturalna kobieta. KONIEC z Ninka zapomnijcie o niej, spojrzcie na mnie,
duze, niewinne i przestraszone oczka, buzia ladna i usmiechnieta. Ninka
pierdoli za darmoche, czy to jest wystarczajacy powod aby ja ubostwiac? Ja
robie to za cos, bo znam swoja wartosc, wiec jestem od niej lepsza. A wiecie
co trzeba mi dac, abym z Wami to zrobila? Trzeba mnie obdarzyc miloscia, a
ja musze Was obdarzyc miloscia, a wtedy zrobie to z Wami, bo zadne skarby
swiata nie zastapia tego wspanialego uczucia, seks z uczuciem jest
najwspanialszy i niezastapiony, ale niestety Ninka tego nie wie, bo ona
wszystkich pierdoli i az sie prosi o to aby ja pierdolic. Ninka to jest
stara baba, ktora ma manie wyzszosci i czuje sie lepsza od wszystkich, od
Was rowniez kochani. Wydaje jej sie, ze nie ma kogos rownie idelanego jak
ona, zobaczyla we mnie kogos o wiele lepszego od niej, wiec zrobila mi
PLONK. Nie dajcie sie jej, ja jestem lepsza. Jestem niewinnym dzieckiem
kochajacym przyrode lub kims kto nie ma mozgu jak kto woli.

Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

2. Data: 2000-08-21 14:45:39

Temat: Re: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ty to robisz za pienišdze ?
Wpadnij kiedyś do Łodzi.

3. Data: 2000-08-21 14:52:34

Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Nowaczynski napisał(a) w wiadomości:
>Czy Ty to robisz za pieniądze ?
>Wpadnij kiedyś do Łodzi.

A może za darmo?
Jeszcze lepiej :-))

4. Data: 2000-08-21 18:54:31

Temat: Odp: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Kovic" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy Ty poprostu lubisz robic afery ? Mimo Twego jak sie domyslam
............ charakteru intrygujesz mnie ................

5. Data: 2000-08-21 19:10:44

Od: "CzlowiekX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> Ludzie, przestancie!!!!!!!! Nie piszcie tyle o tej wrednej Nince, ja
jestem
> od niej lepsza
Czy ty traktujesz ta grupe jako konkurs popularnosci?
[...]
> a ja juz jestem prawdziwa i niezwykle
> kulturalna kobieta. KONIEC z Ninka zapomnijcie o niej, spojrzcie na mnie,
Kulturalna? Czy ty sama wierzysz w to co piszesz, a moze masz krotka pamiec?
Myslisz, ze tym postem zyskasz sobie wiecej zwolennikow?
Publikujesz tresci coraz bardziej pozbawione spojnosci i konsekwentenego
myslenia, a to niedaleka droga do stworzenia sobie wizerunku osoby
niepowaznej, ktorej sie nudzi i szuka rozrywki na naszym forum.
Jak dla mnie, to twoje notowania spadly o 10 punktow.
Pozdrowienia
CzlowiekX

6. Data: 2000-08-21 20:50:46

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>PLONK. Nie dajcie sie jej, ja jestem lepsza. Jestem niewinnym dzieckiem
>kochajacym przyrode lub kims kto nie ma mozgu jak kto woli.

A kim jesteś naprawdę Aniu L?
Dorrit

7. Data: 2000-08-21 21:33:48

Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek

Cześć bucu.

> Ludzie, przestancie!!!!!!!! Nie piszcie tyle o tej wrednej Nince, ja
jestem
> od niej lepsza.

Jasne, nawet nie wiesz jak bardzo :-)
Ninka pisze mądrze, Ty dostarczasz rozrywki. Nietrudno zgadnąć, to będzie
bardziej na fali.

>Moge sie zalozyc, ze ona bedac w moim wieku bawila sie
> lalkami i srala jeszcze pod siebie, a ja juz jestem prawdziwa i niezwykle
> kulturalna kobieta.

No, kulturalna szczególnie.
Najlepiej spytaj Ninkę o jej dzieciństwo. Pewnie Ci nie odpowie, ale krzywdy
też nie zrobi.

>KONIEC z Ninka zapomnijcie o niej, spojrzcie na mnie,
> duze, niewinne i przestraszone oczka, buzia ladna i usmiechnieta.

A skąd wiesz, czy Ninka nie jest ładna i uśmiechnięta? Może ładniejsza od
Ciebie?
A nawet jeśli nie, to ma nad Tobą przewagę - jest mądrzejsza. I tu,
niestety, jej nie przebijesz.
Także, rozumiesz koleżanko, sorry - ale o Nince zapomnieć nie mogę :-))

>Ninka
> pierdoli za darmoche, czy to jest wystarczajacy powod aby ja ubostwiac?

Mniej więcej Ty robisz to samo, tyle że częściej.

>Ja
> robie to za cos, bo znam swoja wartosc, wiec jestem od niej lepsza.

Ciężko by mi było znaleźć głupszy argument. Gratuluję :-)

> [...]
> ja musze Was obdarzyc miloscia, a wtedy zrobie to z Wami, bo zadne skarby
> swiata nie zastapia tego wspanialego uczucia, seks z uczuciem jest

Cholera, to musze uważać - co będzie jak Cię obdarzę miłością?
:-))

>ale niestety Ninka tego nie wie, bo ona
> wszystkich pierdoli i az sie prosi o to aby ja pierdolic.

W normalnych okolicznościach Ninka powinna się obrazić, ale ze względu na
fakt, któż te słowa mówi, chyba tego nie zrobi.
Tutaj własciwa jest irytacja. Plus podziw dla Twojej chorej wyobraźni.

> [...]
> PLONK. Nie dajcie sie jej, ja jestem lepsza. Jestem niewinnym dzieckiem
> kochajacym przyrode lub kims kto nie ma mozgu jak kto woli.

Aaa, to w ten sposób.
Wychodzą kompleksy, Ania.
Na leczenie pewnie za późno.
Ale po co masz się leczyć? Jeszcze zrobią z Ciebie normalnego człowieka i
nie będzie już tej samej Ani Lipek. A tak, jesteś pierdolnięta, i
przynajmniej ja mam radochę :-)))
Filip

8. Data: 2000-08-22 07:46:36

Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

o widze, ze wali w dekiel :)

9. Data: 2000-08-22 09:54:30

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty to robisz za pieniadze ?
> Wpadnij kiedyś do Łodzi.

Nie robie tego na pieniadze, ale na uczucie.
Ania

10. Data: 2000-08-22 09:54:32

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy Ty poprostu lubisz robic afery ? Mimo Twego jak sie domyslam
> ............ charakteru intrygujesz mnie ................

To dobrze czy zle, panie czepialski? Fiu, fiu ja latam, ja latam...
eeeeeeeeee!!! ja spadam, ja spadam... ja spadlam :-(. Dupcia mnie boli, kto
mnie poglaszcze? Buzi w buzi macie ode mnie, tylko sie nie posrajcie ze
szczescia przez te moje slodziutkie usteczka, ktore sa rozdarte, bo wczoraj
jak lazlam, to pies wyczul ode mnie wodke i mi je odgryzl :-(. Byla taka
wielka kaluza krwi, ale za to jaka dobra byla ta krew (bo moja) :-), taka
dobra, ze wypilam ja, ale strasznie mnie teraz boli, nie moge za bardzo
jesc, ha, ha, ale caluje nadal wspaniale :-))).
Kto chce mnie poszczypac, pogryzc i wyrzadzic mi jakakolwiek krzywde? Bardzo
to lubie, to mnie podnieca :-). Czyncie swoja powinnosc!!!
Ania

Re: Odp: Fan klub Ninki
Re: Cos sie dzieje strasznego
Cos sie dzieje strasznego