KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Data: 2000-08-22 09:54:33

Temat: Re: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A kim jesteś naprawdę Aniu L?
> Dorrit

Jestem Ania Lipek, prosze pani. Taka mala dziewczynka, ktora wszyscy
kochaja, a nawet jak nie wszyscy to przynajmniej ja siebie kocham.
Ania

12. Data: 2000-08-22 11:35:15

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> o widze, ze wali w dekiel :)

Buhahaha i o to w tym popierdolonym zyciu chodzi staruszku :-)).

13. Data: 2000-08-22 11:35:19

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wychodzą kompleksy, Ania.

Ja nie mam kompleksow i nie pisz tak, bo nie znales mnie pare lat temu. Ja
naprawde nie mam kompleksow!!!

> Na leczenie pewnie za późno.

To samo mowila mi pani od polskiego ;-). Po szkole wredne babsko polazlo do
mojej starej do pracy i naskarzyla jaka to ja jestem i ze trzeba mnie
leczyc, ha, ha a to przeciez juz od dawna nie jest mozliwe :-). A ja na to
mowie gowno prawda ty zawsiona, popierdolona i owlosiona pizdo, normalna
Anie to ty masz jak ja sobie narysujesz glizdo.

> Ale po co masz się leczyć? Jeszcze zrobią z Ciebie normalnego człowieka i
> nie będzie już tej samej Ani Lipek. A tak, jesteś pierdolnięta, i
> przynajmniej ja mam radochę :-)))

Ha, ha a co to jest normalny czlowiek? Czyzby to byla malpa? Kiedys ludzie
byli normalnie, lazili bez ubioru jak bylo goraco, ruchali sie na obloconej
ziemi gdy inni sie na to patrzyli i aby ogladac scenki erotyczne nie trzeba
bylo wlaczyc o poznej godzinie telewizor, to sie widzialo na co dzien i to
byla ta kurwa prawdziwa popierdolona normalnosc. To dobrze, ze jestem
pojebana, czyzbys Ty taki nie byl? Teraz to chyba normalnych ludzi nie ma na
tym swiecie, no oprocz oczywiscie malp, jak bylam mala to zawsze
powtarzalam, ze jestem malpa :-). Ale teraz zmadrzalam, bo o wiele bardziej
odpowiada mi zycie takiej popierdolonej osoby.
Ania

14. Data: 2000-08-22 13:47:21

Od: Sebastian Nowaczynski <s...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:

> Użytkownik <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
>
> Buhahaha i o to w tym popierdolonym zyciu chodzi staruszku :-)).

A myślałem, że wręcz odwrotnie. Chodzi o to by żyć tak by pewnego dnia
nie walnęło w dekiel. Każdemu kiedyś wali zwłasza w Twoim wieku.
Nie ma powodu do paniki, wydoroślejesz, poznasz kogoś kto będzie
dla Ciebie idolem, może nawet pozytywnym i pomoże Ci się wydostać
z tego gówna w którym się taplasz. Tak naprawdę życie jest wspaniałe
i kiedyś nauczysz się z niego czerpać garściami.

15. Data: 2000-08-22 18:29:24

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "Ania Lipek" możemy przeczytać:

>Kto chce mnie poszczypac, pogryzc i wyrzadzic mi jakakolwiek krzywde? Bardzo
>to lubie, to mnie podnieca :-). Czyncie swoja powinnosc!!!

Przyjedź do Krakowa -- z przyjemnością sprawdzę ile jest sensu w Twoich
słowach.

--
// Piotr (SiNuS) Front \\// Światem rządzi wyobraźnia \\
\\ http://www.sinus.free.ecig.pl //\\ (C) Napoleon //

16. Data: 2000-08-22 20:24:56

Temat: Odp: KONIEC, jelopy koniec!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Ptaszek Filip" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek :

Cześć bucu!!!

> Ja nie mam kompleksow i nie pisz tak, bo nie znales mnie pare lat temu. Ja
> naprawde nie mam kompleksow!!!

Nie musiałem, do wykrycia kompleksów u drugiej osoby nie jest potrzebna
długoletnia znajomosć z nią.

> Ha, ha a co to jest normalny czlowiek? Czyzby to byla malpa?

Nie, małpa to małpa, a człowiek to człowiek.
Kumasz?

> [...]
> bylo wlaczyc o poznej godzinie telewizor, to sie widzialo na co dzien i to
> byla ta kurwa prawdziwa popierdolona normalnosc.

...i nagle Ania obudziła się z glębokiego snu, zlana potem.

>To dobrze, ze jestem
> pojebana, czyzbys Ty taki nie byl?

Poniekąd jestem, ale daleko mi do Ciebie.

>Teraz to chyba normalnych ludzi nie ma na
> tym swiecie, no oprocz oczywiscie malp, jak bylam mala to zawsze
> powtarzalam, ze jestem malpa :-).

Może coś w tym jest.
Ja tego nie stwierdzę, niestety.

>Ale teraz zmadrzalam, bo o wiele bardziej
> odpowiada mi zycie takiej popierdolonej osoby.

To dobrze, że jesteś szczęśliwa. Za parę lat, jak będziesz u czubków,
pochwalisz się - "kiedyś chciałam być małpą"...
Dostaniesz gratis kupon na dwa obiady.
Filip

17. Data: 2000-08-22 21:25:13

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> Ninka
> pierdoli za darmoche, czy to jest wystarczajacy powod aby ja ubostwiac? Ja
> robie to za cos, bo znam swoja wartosc, wiec jestem od niej lepsza. A wiecie
> co trzeba mi dac, abym z Wami to zrobila? Trzeba mnie obdarzyc miloscia, a
> ja musze Was obdarzyc miloscia, a wtedy zrobie to z Wami, bo zadne skarby
> swiata nie zastapia tego wspanialego uczucia, seks z uczuciem jest
> najwspanialszy i niezastapiony.

Tak dziecinko pewnie z twoim starym ktorego tak obdazylas miloscia w wieku lat
3(bo wtedy akurat wyszedł z wiezienia). A potem z ojczymem bo tatusiek znowu
pojechał na wakacje siedmioletnie za nekrofilie. No cuż z takimi przeżyciami to
jestes jaka jestes, chyba sie na twojej psychice odbiły. Przy okazji kocham
Ciebie? Kochasz mnie? Czy ty wogóle wiesz coto jest miłość? Wštpię, jestes
jeszcze psychicznie niedorozwinięta. Psychika dziecka 7 letniego, twuj rozwuj
psychiczny zatrzymał się własnie tu.
No to kiedy bedziemy sie kochali? Czy seks z 15 letnim dzieckiem to pedofilia?
Wiec sie tak niepodniecaj.
Przy okazji jestem Kamil, nieczytam tej grupy, tylko brat, a ja tylko tak
zerknołem i twój przypadek naprawdę mnie zdziwił. Czy mogła byś się przenieść na
pl.misc.paranauki? Bo bym musial dwie grupy na raz czytac(a to zajmuje duzo
czasu).
Brat Ciebie pewnie juz zachecał.

Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

18. Data: 2000-08-23 02:14:55

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> To dobrze czy zle, panie czepialski? Fiu, fiu ja latam, ja latam...
> eeeeeeeeee!!! ja spadam, ja spadam... ja spadlam :-(. Dupcia mnie boli, kto
> mnie poglaszcze?

Ja Cie z checia poglaszcze tylko czym ? czym lubisz byc drapana po pupci? A jak
boli to moge nawet podmuchac.

19. Data: 2000-08-23 02:15:48

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> Jestem Ania Lipek, prosze pani. Taka mala dziewczynka, ktora wszyscy
> kochaja, a nawet jak nie wszyscy to przynajmniej ja siebie kocham.

I my tez siebie kochamy
Pozdrawiam Lechu i kamol

20. Data: 2000-08-23 02:19:30

Od: ";Kamasutra master;" <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a):

> [...]
> mowie gowno prawda ty zawsiona, popierdolona i owlosiona pizdo, normalna
> Anie to ty masz jak ja sobie narysujesz glizdo.

Dziecko niezazdrosc prawdziwym dojzalym kobietom. Ci tez kiedys wyrosna
wloski:). Odstaw Liroya to pozer, Nikt go nie lubi tylko dzieciaki. Nie chcesz
chyba bys taka jak on.

> [...]
> powtarzalam, ze jestem malpa :-). Ale teraz zmadrzalam, bo o wiele bardziej
> odpowiada mi zycie takiej popierdolonej osoby.

I Bogu dzieki

--
Moria! Moria!~Moria! to moja toważyszka życia.
Dziórka w płacie czołowym robi cuda.

Re: Odp: Fan klub Ninki
Re: Cos sie dzieje strasznego
Cos sie dzieje strasznego