KRAJMED - opinie, informacje

1. Data: 2003-02-10 07:18:45

Temat: KRAJMED - opinie, informacje
Od: "hronicus" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Szukam informacji o prywatnej klinice KRAJMED z Warszawy. Zajmuja sie
laryngologia. Na stronie http://www.krajmed.com.pl/ mozna znalezc wiecej
informacji o tej firmie. W skrocie, brzmi to dosc profesjonalnie. Lekarze
laryngolodzy ktorzy tam pracuja to dr. Marek J Krajewski i dr n med Pawel
Dobrzynski. Jako ze jestem chory na zatoki, i nie moge czekac na zabieg w
panstwowym zakladzie, zastanawiam sie powaznie nad wizyta w tej klinice.
Czy ktos z Was mial do czynienia z nimi? Czy mozecie napisac cos na temat
poziomu wykonywanych zabiegow? Czy ktos z lekarzy jacy bywaja na tej liscie
zna wyzej wymienionych panow doktorow i moze powiedziec cos na temat ich
profesjonalnego poziomu?
Zakladam tez ze pracuja w panstwowych szpitalach, moze ktos mi powie czy sa
to dobrzy specjalisci?
Pytam o to bo moj przypadek jest dosc skomplikowany, i nie chce oddawac sie
w rece ludzi ktorzy nie zjedli zebow na tym co robia.
Pozdrawiam
hronicus

2. Data: 2003-02-13 11:31:10

Temat: Re: KRAJMED - opinie, informacje
Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hronicus

> [...]
> laryngolodzy ktorzy tam pracuja to dr. Marek J Krajewski i dr n med Pawel

Słyszałam pozytywne opinie (od znajomych których leczył)
o dr.Krajewskim (ale drogo!)

Hal

Pytanie do okulisty ewentualnie optyka...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Pytanie
Jak zbić wysoką gorączkę?
Operacyjna korekcja wzroku