KREM Z MANNEJ

1. Data: 2001-11-22 19:43:39

Temat: KREM Z MANNEJ
Od: "Tomek" <t...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z tą oliwą, dodajesz ją na gorącą kaszę manną?
Bo na ten temat nic nie piszesz.

Urszula

1. Data: 2001-11-22 23:06:14

Temat: Re: KREM Z MANNEJ
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@d...pg.gda.pl> napisał(a):
> Jak to jest z tą oliwą, dodajesz ją na gorącą kaszę manną?
> Bo na ten temat nic nie piszesz.
----
krem z _manny_
na gorącą kaszę _mannę_
(rzeczownik, nie przymiotnik)
dla ułatwienia wystarczy mówić samo: _manna_
albo _grysik_.
sorry ale jakoś nie mogę znieść tej 'mannej' ...
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-11-23 06:53:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zowisia <z...@n...spam.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tk0i2$igm$...@n...onet.pl...
> [...]
> dla ułatwienia wystarczy mówić samo: _manna_
> albo _grysik_.
> sorry ale jakoś nie mogę znieść tej 'mannej' ...

Nie denerwuj się, to powszechny błąd, tak samo jest z "cudzysłowiem"
Nie masz pojęcia ile osób na filologii polskiej gada różne bzdury, hehe, na
polonistyce, nigdy bym nie pomyślała, dopóki sama nie usłyszałam. Oczywiści
obciach, ale nawet wykładowcy zdają się byc tak znudzeni, że już nie
poprawiają upoartych studentów.

Wkn ;-)

1. Data: 2001-11-23 09:19:07

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
Oczywiści
> obciach, ale nawet wykładowcy zdają się byc tak znudzeni, że już nie
Ja się nie denerwuję, ja cierpię !
ale dzięki za podtrzymanie na duchu;

(wiem, że powszechny błąd,
tak jak królewn_ej i Królikówn_ej .....
o matko i ojcze .... zęby w ścianę).

pozdrowionka poranne !!
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-11-23 10:53:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]
> dla ułatwienia wystarczy mówić samo: _manna_
> albo _grysik_.
> sorry ale jakoś nie mogę znieść tej 'mannej' ...

Przypomnialo mi sie, ze niedawno w "Zlotopolskich" Marcysia tez
chciala kupic w sklepie u Zenka 1 kg kaszy mannej i ten "prostak
z puszczy" zwrocil jej uwage, ze poprawnie jest: kg kaszy manny... ;-)

Ale nadal nie wiadomo, co z ta oliwa...
Wprawdzie nigdy tego kremu nie robilam, ale moim zdaniem nalezy
ja miksowac z zimna kasza manna.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-11-23 17:42:03

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Jak to jest z tą oliwą, dodajesz ją na gorącą kaszę manną?
> Bo na ten temat nic nie piszesz.

czy goraca? no nie calkiem, bo nie miksowalam jej jak tylko zdjelam z
ognia.
ale tez nie czekalam specjalnie az ostygnie, to nie dlatego czekalam :)
ale czy tak jest lepiej? hm, przyznam sie ze nie zastanawialam sie nigdy cz
by jej lepiej najpierw nie wystudzic. wiec nie wiem jak jest najlepiej ale
ja miksuje z naprawde ciepla.

mam nadzieje ze pomoglam :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-23 17:52:55

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek wrote:

> Jak to jest z tą oliwą, dodajesz ją na gorącą kaszę manną?
> Bo na ten temat nic nie piszesz.

kurcze, kurcze, chyba zapomnialam o czyms dopisac!
ja tam jeszcze suszone owoce wrzucalam... figi - bo krem jest pozniej
piegowaty :)
daktyle i rodzynki - bo slodkie.
czasem sliwki - bo lubie :)
a tego slodu wtedy malutko. tyle zeby slodsze lekko bylo bo to w koncu krem
:)

aaaaaaaaaaa, juz wiem czemu nie dopisalam :)
bo mialo byc ze dowolne smaki, wiec na koniec dopisalam ze mozna domiksowac
co sie chce :)
uffff, ulzylo mi :)

pat

1. Data: 2001-11-26 12:41:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Lacze sie z Toba w bolu. Mie sie reka zaciska w piesc ilekroci widze
>napisane lub slysze: sobota pracujaca oraz wyszlem, zaszlem itp.
>
>skrzacik

moj ojciec chrzestny mial hyzia na punkcie zwrotu "plac budow".
facet wyksztalcony, intelektualista starej bardzo daty jakk
widzial te plachetke na male byczki napisana gdzies to widzial
rozkopany plac i na nim niezliczone psie budy...

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-26 13:20:02

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-26 13:23:08

Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@f...onet.pl wrote:
> [...]
> Lacze sie z Toba w bolu. Mie sie reka zaciska w piesc ilekroci widze
> napisane lub slysze: sobota pracujaca oraz wyszlem, zaszlem itp.

rożno...

Pozdrawiam
Hanka nie całkiem OT
--
Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka

jeszcze raz red curry
Jakie ciastka do wyjadania czekoladowego fondue?
Kruche ciasteczka do pudełeczka
ile ważą jajka?
maka na zur swiateczny