KŚ-nie Ktoś przeciw?

1. Data: 2002-06-22 20:49:11

Temat: KŚ-nie Ktoś przeciw?
Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kary śmierci nie powinno się wykonywać, w zamian zwyrodnialcy powinni
pracować:

Zakład pracy na otwartym terenie, otoczony drutem kolczastym, najlepiej na
Bałkanach.
Więźniowie odzyskiwali by metal z min i niewypałów.

W weekend wycieczki (dla "chętnych") na jeszcze nierozbrojone pola minowe.

ZALETY
- Dochód z takiego więzienia.
- Pomoc w rozbrajaniu terenu.
- Zapewnienie darmowej _rozrywki_ więźniom.
- Fajerwerki dla okolicznych mieszkańców gratis.
- Oszczędność kul, prądu i trucizn (jeśli jesteś zwolennikiem KŚ)
- Nie trzeba dobijać winowajców (dla przeciwnika KŚ)
- Możliwość zorganizowania "bałkańskiej ruletki" bądź minolotka.

WADY
- brak

Ktoś przeciw? ;)

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał

1. Data: 2002-06-22 21:02:15

Temat: Re: KŚ-nie Ktoś przeciw?
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr "StarEd" Migdał" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
> Więźniowie odzyskiwali by metal z min i niewypałów.
>
> W weekend wycieczki (dla "chętnych") na jeszcze nierozbrojone pola minowe.

Eeee... jest jedna wada:

propagowanie pogardy dla życia

Saulo

1. Data: 2002-06-22 21:03:45

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakład pracy na otwartym terenie, otoczony drutem kolczastym,
> najlepiej na Bałkanach.

To w Polsce juz nie ma pracy ??
Niech kuzwa autostrady buduja, a zarobione pieniadze przeznaczaja na
rodziny swoich ofiar.
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Pamietaj - jestes niepowtarzalny, podobnie jak wszyscy pozostali

1. Data: 2002-06-22 21:46:55

Od: "Jarema Siekierski" <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr "StarEd" Migdał

> ZALETY
> - Dochód z takiego więzienia.

OK

> - Pomoc w rozbrajaniu terenu.

Trzeba tych ludzi przeszkolic, nie jest dobrym pomyslem szkolenie
przestepcow w obchodzeniu sie z materialami wybuchowymi..

?

> - Fajerwerki dla okolicznych mieszkańców gratis.

> - Oszczędność kul, prądu i trucizn (jeśli jesteś zwolennikiem KŚ)

Ale to wszystkich zwiezniow czy tylko tych skazanych na kare smierci
(dozywocia?)

> - Nie trzeba dobijać winowajców (dla przeciwnika KŚ)

Tak, ale trzeba ich leczyc jak np palec urwie... wiec do dupy z takim
interesem...

> - Możliwość zorganizowania "bałkańskiej ruletki" bądź minolotka.

> WADY
> - brak

W sumie zart Ci z tego wyszedl :-)

> Ktoś przeciw? ;)

:-) A Ja proponuje, zeby zmusic ich niech sobie zbuduja prom kosmiczny i
niech odleca z ziemi na jakas inna planete:-)

Jarema

1. Data: 2002-06-22 22:03:22

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> To w Polsce juz nie ma pracy ??
> Niech kuzwa autostrady buduja, a zarobione pieniadze przeznaczaja na
> rodziny swoich ofiar.

A kto za to zaplaci?????

Moze Ty jeszcze podatkow nie placisz, albo jest Ci obojetne, na co sa
wydawane. Ale ja cenie pieniadze, ktore oddaje fiskusowi i nie chce,
zeby byly na cos takiego wydawane.

Koszt transportu, konwoju, strazniow bedzie wyzszy niz to, co oni
wypracuja. Bezrobotny zrobi to samo za 5 zlotych za godzine. Sam
dojedzie, sam sie wyzywi i nie trzeba go pilnowac.

wybacz, ale z wlasnej kieszeni za takie pomysly plac, a nie zebysmy
my, uczciwe pracujacy placili za realizacje chorej nienawisci i checi
zemsty niektorych czlonkow naszego spoleczenstwa.

Nie mam tez ochoty pozniej taka autostrada jezdzac za Twoje fantazje
placic w postaci wyzszego myta.

Krzysztof

1. Data: 2002-06-22 22:04:43

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "StarEd" Migdał" <s...@i...pl> napisał w
wiadomości news:af2nsh$ns7$1@news.tpi.pl...

> Zakład pracy na otwartym terenie, otoczony drutem kolczastym,
najlepiej na
> Bałkanach.
> Więźniowie odzyskiwali by metal z min i niewypałów.
<ciach>
> W weekend wycieczki (dla "chętnych") na jeszcze nierozbrojone pola
minowe.
<ciach>
> - Możliwość zorganizowania "bałkańskiej ruletki" bądź minolotka.

wiesz Piotrze, troche chyba jednak masz psychopatyczna osobowosc.

> Ktoś przeciw? ;)

I do tego lekko niedojrzala.

To tylko moje zdanie.

A odczucia: obrzydzenie.

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-06-23 08:24:37

Od: "PowerBox" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

- to zupełnie nie tak. Zamiast skierować kwiat społeczeństwa do wydobywania
azbestu sprawa ma się odwrotnie. Tysiące, miliony ludzi pracuje w pocie
czoła (niektórzy wydobywając azbest) żeby skazańcy mieli co jeść, gdzie
spać, żeby mieli opiekę lekarską jak się potną, żeby mieli ciepełko w celi,
żeby mieli kieszonkowe na przepustki kiedy mogą w spokoju dokonać kilku
napadów na tle rabunkowym lub seksualnym, żeby mieli całodobową ochronę na
wypadek jakby inny gang chciał ich sięgnąć w więzieniu albo swoi za sypanie
kolegów itd...

Dawniej to były instytucje takie jak "Czarcia Wyspa". Wyspa, na którą
zsyłano najgorszych kryminalistów i innych przestępców - a tam oni już ze
sobą na wzajem wiedzieli co zrobić. Podobno tylko dwie osoby stamtąd
uciekły... Myślę, ze nawet Pałkiewicz (#1 survival'owiec) mógłby mieć tam
ostre kłopoty z przeżyciem 24godzin :)

1. Data: 2002-06-23 14:42:59

Od: "Neo[EZN]" <h...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Nie trzeba dobijać winowajców (dla przeciwnika KŚ)
> - Możliwość zorganizowania "bałkańskiej ruletki" bądź minolotka.

Wszystko ladnie, pieknie ale jest problem - kiedys mialem taki sam pomysl
(zeby autostrady budowali albo szkoly)- ktos mi go jednak wybil z glowy
(tzn. podal powod - dlaczego tak sie nie robi).

Ten problem to logistyka (czyli trzeba ich dowiezc, dowiezc im tez jedzonko
itd...) oraz zapewnienie ochrony tym ludziom (zeby nie pouciekali).
--
Neo[EZN]
http://wroclaw.dolny.slask.pl - Wroclaw na starej fotografii

1. Data: 2002-06-23 15:31:40

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@a...mail.ru> wrote in

> A kto za to zaplaci?????

Spoleczenstwo placi ;)

> Moze Ty jeszcze podatkow nie placisz, albo jest Ci obojetne, na co sa
> wydawane.

Tak, jest mi obojetne.

> Koszt transportu, konwoju, strazniow bedzie wyzszy niz to, co oni
> wypracuja. Bezrobotny zrobi to samo za 5 zlotych za godzine. Sam
> dojedzie, sam sie wyzywi i nie trzeba go pilnowac.

Dobra, dobra. Ty jednak wyslijmy ich na te Balkany ;-)
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Nasza odpowiedz spekulantom to terminowa dostawa ziemniakow

1. Data: 2002-06-23 22:00:51

Od: "Piotr \"StarEd\" Migdał" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> propagowanie pogardy dla życia

{}A czy przypadkeim fundowanie dożywotnich wczasów z pełną ochroną
mordercom, to nie jest "propagowanie pogardy dla życia"? Jak nie, to jak to
możesz nazwać?

--
Pozdrawiam!
Piotr "StarEd" Migdał