pierdole was zasrane hujozjeby

1. Data: 2002-06-22 20:38:31

Temat: pierdole was zasrane hujozjeby
Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

jestescie gownem, gownem jestescie, potraficie sie tylko rozmnarzac
pierdolic pieprzyc cupciac i tak niz z tego nie wyjdzie i niczyminnym
sie nie pochwalicie na mnie tego nie zaznacie i ja bede waczym
ostannim pierdolonym pokuksancem a i do tego nie bedzie cie mnieni na
to aby sie z wami poperdolowywac i po tym zostaniecie obrzezani przez
wielkiego rabuna hama nad swiaen niewiescim i ni niczego wam nie
powiem po tym zostanie jak dowodna wiecznosci po skosie i nie
zaznaczie spokoju a potem zosraniecie sie najwarzniejszymi
pierdolonymi pierdolonami walenrodami pierdolonosci i tego juz nie
bedzie u mnie skoro tego nie widzialem i nie pomyslalem a teraz nie
zrobicie tego po tym co wam powiedzialem i nic wam nie powiem o czym
nie bylo mowy i teraz wam tez nic nie powiem nie ja nic wam nie powiem
chujiwamsie pierdoli wam sie po popierdolochnowatych glowach czego
innego nie widzxieliscie teraz nie bedzie przyszlosci ja wam nic nie
powiem bo tu nikogo mnie ma was tez niema wy nieistniejecie a teraz
bedziecie na jednym w tobie osranym kompozytorem na podlo nie mam
czasy tanie nastaly o czym to mialo niebyc to ja mam was w dupie

1. Data: 2002-06-22 20:52:32

Temat: Re: pierdole was zasrane hujozjeby
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "plonk" <p...@p...plonk> napisal w wiadomosci
> jestescie gownem......

Rozumiem czyli w tarnobrzegu (pa131.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl) jestes
> pierdolonym pokuksancem.

Odizolowany przypadek - zrozumcie biedaka.
Nawet
> skoro tego nie widzialem i nie pomyslalem

Nawet biedak o tym nie wie. Buhaha a mialam w tym roku jechac do tarnobrzega
kupic telewizor marki Okil. Juz zrezygnowalam.

papap pozdr Isia

1. Data: 2002-06-22 21:02:46

Od: "ŁukasZ" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik isia <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af2o37$pn7$...@n...onet.pl...

> Rozumiem czyli w tarnobrzegu (pa131.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl) jestes

Co za bezczelny typ. Nie dość że wystawia na pośmiewisko siebie to jeszcze
moje miasto.

> [...]
tarnobrzega
> kupic telewizor marki Okil. Juz zrezygnowalam.

Przyjedź, przyjedź, czasami się tu zdarzają nawet fajni ludzie, tylko trzeba
dobrze poszukać. A i telewizory ostatnio u nas potaniały :-)

--
Łukasz
"It doesn't have to be like this

1. Data: 2002-06-22 21:12:21

Od: "ŁukasZ" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-22 21:16:59

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ŁukasZ" <o...@w...pl> wrote in message news:3d14e8a4$1@news.vogel.pl...

> Użytkownik isia <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:af2o37$pn7$...@n...onet.pl...

> Co za bezczelny typ. Nie dość że wystawia na pośmiewisko siebie to jeszcze
> moje miasto.

E tam od razu bezczelny. A może po prostu chory?

Saulo

1. Data: 2002-06-22 22:05:16

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest to takl zwany syndrom małego sisia

1. Data: 2002-06-23 01:04:41

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2002 22:38:31 +0200, plonk napisał/napisała:

Prosze poznajcie sie: abuse, to jest idiota z miasta tarnobrzeg, idioto, to
jest p. abuse, do ktorego poslalem naglowek i piekna tresc twojego posta..

Licze na Wasza owocna wspolprace..

Ps. Wakacje sie rozpoczely banda idiotow wyszal ze szkol ;)
No i rzecz jasna, to jest moje zdanie.

--
Motto: * Byle do 21 października ! * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-06-23 04:36:32

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem, jak starzy zareagują na pisemno z TPSA-y z ostrzeżeniem,
albo o zablokowaniu 0202122.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem, seksistą i heretykiem.:-)))

1. Data: 2002-06-23 08:27:52

Temat: Wyrok sądu. było: pierd...
Od: "Jerzy Turynski" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

plonk <p...@p...plonk>
w news:fqk9huk6r3hh94v1q8ort2b77t3h99j68g@4ax.com...
> [...]

Gazetka "Metropol", 17.06.2002 str. 05

Przeklinanie zgodne z prawem

OBYCZAJE. Najwyższy włoski sąd apelacyjny orzekł, że używa-
nie wulgarnych wyraźeń podczas gwałtownej wymiany zdań mię-
dzy kierowcami stało się w naszych czasach czymś tak natural-
nym, iż nie należy traktować tego jako karalnej zniewagi.
Sąd odrzucił wyrok niższej instancji, skazujący na karę
grzywny pewnego kierowcę za użycie wulgarnego zwrotu pod-
czas kłótni o miejsce parkingowe. (PAP)
----------

Jakieś komentarze ?

1. Data: 2002-06-23 09:35:54

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprostowanie:

bla bla bla bla bla, uga buga uga buga, tik tak tik tak,

podpis:

los syberyjski

Kodeks bushido
Re: To juz koniec....