pierdole was zasrane hujozjeby

1. Data: 2002-06-23 11:50:09

Temat: Re: pierdole was zasrane hujozjeby
Od: "pavka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "plonk" (pa131.tarnobrzeg.cvx.ppp.tpnet.pl von MODEM from
w wiadomosci news:fqk9huk6r3hh94v1q8ort2b77t3h99j68g@4ax.com...
>to ja mam was w dupie

Niemozliwe taki pojemny jestes ?
A juz rozumiem - znaczy sie pedal, hehe ale jaki pojemny !!!
To wszystko tlumaczy twoje zdenerwowanie.
pozdr Pavka

1. Data: 2002-06-23 13:57:24

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

plonk (p...@p...plonk) bulgocze:
<f...@4...com>

>potraficie sie tylko rozmnarzac

ja nie potrafię.

>zostaniecie obrzezani przez
>wielkiego rabuna hama
>[...]
>nie
>zaznaczie spokoju a potem zosraniecie sie najwarzniejszymi
>pierdolonymi pierdolonami walenrodami pierdolonosci

a trochę jaśniej? proszę... bardzo zainteresowały mnie te dwa motywy:
hama i walenrodów pierdoloności.

>teraz nie bedzie przyszlosci

przyszłości nie ma już od dawna.

szkoda, że trolle nie czytają odpowiedzi na swoje posty :(

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-06-23 15:17:33

Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

bardzo wszystkich przepraszam to mialo isc gdzie indziej, w kazdym
razie nie na psychologie
tylko w ferworze afektu nacisnolem nie to to trzeba

--
marshall
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."

1. Data: 2002-06-23 15:23:58

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "plonk" <p...@p...plonk> napisal w wiadomosci
> bardzo wszystkich przepraszam to mialo isc gdzie indziej

Tak czy siak, swiadczy to tylko o tobie. (Fatalnie)
Isia

1. Data: 2002-06-23 16:08:51

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

isia (i...@p...onet.pl) bulgocze:
<af4p7e$jir$1@news.onet.pl>

>Tak czy siak, swiadczy to tylko o tobie. (Fatalnie)

Ej, mnie się podobało! :)
Chociaż dalej nie wiem o co chodzi z tymi walenrodami pierdoloności...

1. Data: 2002-06-23 16:46:10

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak czy siak, swiadczy to tylko o tobie. (Fatalnie)
> Isia

Nie przesadzaj Isia... jakbys sie zbakala to tez bys uzywala odleglych
metafor :)

1. Data: 2002-06-23 17:10:10

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ika zuzeloth napisał(a) w wiadomości: ...
>isia (i...@p...onet.pl) bulgocze:
><af4p7e$jir$1@news.onet.pl>

>Ej, mnie się podobało! :)
>Chociaż dalej nie wiem o co chodzi z tymi walenrodami pierdoloności...

No, twórczy jest...
Alina

1. Data: 2002-06-23 19:38:24

Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"plonk" <p...@p...plonk> wrote in message
> bardzo wszystkich przepraszam to mialo isc gdzie indziej, w kazdym
> razie nie na psychologie
> tylko w ferworze afektu nacisnolem nie to to trzeba

a gdzie mialo isc, jesli móglbys powiedziec?

saulo

1. Data: 2002-06-23 21:12:57

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andr3as" <p...@p...onet.pl> napisał w

> Nie przesadzaj Isia... jakbys sie zbakala to tez bys uzywala odleglych
> metafor :)

Na szczęście nie bakam.
Isia

1. Data: 2002-06-23 21:34:52

Od: plonk <p...@p...plonk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jun 2002 21:38:24 +0200, "Saulo"
<d...@p...neostrada.pl> wrote:

>a gdzie mialo isc, jesli móglbys powiedziec?

alt.pl.dupa

--
marshall
"Lepsi pivo v zaludku nezli voda na plicich."

Kodeks bushido
Re: To juz koniec....
To juz koniec....
Moje podejscie do zdrady :)