KSIAZKA...

1. Data: 2010-07-02 06:49:00

Temat: KSIAZKA...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Subject: KSIAZKA...
Date: 2 lipca 2010 08:47

Robiłem wczoraj przegląd książek i wpadły mi w ręce książki o początkach
GWna w Polsce oraz ta, którą dobrze przeczytać przed pójściem na wybory.
Jest to książka Pana Jana Łopuszańskiego, który był najlepszym kandydatem
jakiego po 1980 roku miała Polska, a którego hołota wypchnęła na margines za
pomocą zollowania. Jej tytuł to "Żołnierze Gedeona".
Czytajcie ze zrozumieniem, bo użalać się każdy może łatwo...

2. Data: 2010-07-02 08:01:38

Temat: Re: KSIAZKA...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 08:49, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> pomocą zollowania. Jej tytuł to "Żołnierze Gedeona".
>     Czytajcie ze zrozumieniem, bo użalać się każdy może łatwo...

To jest postac dla elektoratu skrajnie prawicowego, ktory
reprezentowany jest na ogol przez osoby z niskim poziomem
wyksztalcenia i o niewielkich dochodach.

J-...

3. Data: 2010-07-02 08:11:20

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

reprezentowany jest na ogol przez osoby z niskim poziomem
wyksztalcenia i o niewielkich dochodach.

Mówisz o prawdziwych Polakch zepchnietych przez parszy ustrój na margines.

4. Data: 2010-07-02 08:24:05

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 10:11, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> wyksztalcenia i o niewielkich dochodach.
>
> Mówisz o prawdziwych Polakch zepchnietych przez parszy ustrój na margines.

"Prawdziwi Polacy" - kogo masz na uwadze? Sprobuj wymienic
przedstawicieli tej definicji

5. Data: 2010-07-02 08:45:14

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...
> [...]
>
> Mówisz o prawdziwych Polakch zepchnietych przez parszy ustrój na margines.

"Prawdziwi Polacy" - kogo masz na uwadze? Sprobuj wymienic

Kierujący się odwieczną POLSKĄ RACJA STANU.

6. Data: 2010-07-02 10:42:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 10:45, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> "Prawdziwi Polacy" - kogo masz na uwadze? Sprobuj wymienic
> przedstawicieli tej definicji
>
> Kierujący się odwieczną  POLSKĄ  RACJA  STANU.

podobnie do p. Lopusznskiego masz duza (deklaratywnie) wydajnosc z
fiuta.
czy takie pierd...e (doslownie) bez sensu, to jest "POLSKĄ RACJA
STANU"?
czy moze chodzi ci o serwilizm wobec hierachow, i dotowanie KK w
Polsce przez panstwo?

7. Data: 2010-07-02 11:13:08

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]

STANU"?
czy moze chodzi ci o serwilizm wobec hierachow, i dotowanie KK w

Hm, nie wiem co ci przeszkadza największa sekta w Polsce.
Czyżby przez konkurencję dla waszy?

8. Data: 2010-07-02 12:56:43

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Lip, 13:13, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> Polsce przez panstwo?
>
> Hm, nie wiem co ci przeszkadza największa sekta w Polsce.

Ta sekta, jak to nazywasz, latami kolo malego. Byle nie wpie.... sie
do mojego zycia. I nie oblawiali sie pieniedzmi pochodzacymi z budzetu
panstwa.

Tvpis i Owsiak
obwieszczenie
Ktoś sie może wybiera na Openera?
To który w końcu popiera gejów i Ruskich?
WROCŁAWIANKI RATUNKU!!!