Tvpis i Owsiak

1. Data: 2010-07-01 17:31:05

Temat: Tvpis i Owsiak
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy link, to jest pokaz jak państwo i jego ideologia jest
ważniejsze od ludzi, czyli biurokratyzacja w tvp. Komunizm to są rządy
biurokracji dla biurokracji.
Drugi, to pokaz jak ideologia biurokracji przestaje interesować się
pomocą dla ludzi organizowaną.

31,W_TVP_sami_dyrektorzy.html?utm_source=Nlt&utm_med
ium=Nlt&utm_campaign=856991

http://wiadomosci.onet.pl/2192291,11,tvp_nie_bedzie_
wspierac_akcji_wosp,item.html

2. Data: 2010-07-02 04:28:31

Temat: Re: Tvpis i Owsiak
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):
> [...]
> pomocą dla ludzi organizowaną.
>

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,80802
31,W_TVP_sami_dyrektorzy.html?utm_source=Nlt&utm_med

To się w pale nie mieści ,słuchałem rano wiadomości, dlaczego jedynka
nie transmituje orkiestry dla powodzian i te bydlaki oświadczyli, że
pomagają caritasowi i dlatego. Ten Caritas, który okrada powodzian i
biednych, bo większość zgarniają dla siebie. Powodzianie piszczą o
pomoc, a Owsiak by naprawdę dużo zebrał, ale nie, idelogia
katolickiej nienawiści pod wszystko, ja pierdole jak nie mordują
dzieci gdzie szpitale bez sprzętu Owsiaka by nie funkcjonowały, to
teraz pastwić się będą na powodzianach. Polska jest podzielona na
inteligencję i buractwo, chore i zapyziałe z katolickiej nienawiści.
Mam nadzieje, że buractwo przegra te wybory. Dlaczego ,, prawdziwe
polaki ,, nie jebniecie sobie w łeb, uwielbiacie martyrologię, więc
chociaż raz zróbcie coś pozytywnego.

obwieszczenie
Ktoś sie może wybiera na Openera?
To który w końcu popiera gejów i Ruskich?
WROCŁAWIANKI RATUNKU!!!
Mam 30 lat...