KTO MA KOSZATNICZKI?

1. Data: 2002-04-21 20:05:14

Temat: KTO MA KOSZATNICZKI?
Od: "Servis.com" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czolem
kupilem koszatniczki -parke ,ale to chyba dwa samce:)))
caly czas jeden probuje dmuchac drugiego
mam teraz wielki problem-zamienic jednego na samice czy moze dokupic samice
wtedy bedzie mix-dwa samce na jedna samice-))
prosze doswiadczone osoby w hodowli o rade, bo nie wiem co robic
moja dziewczyna placze ze nie odda zadnej
a one caly czas jedna druga kopuluje;)))
pzdr
Mateo
piszcie na priv-chetnie wejde na jakiegos chata zeby szybko rozwiazac
problem-a moze ktos sie wymieni za samice na samczyka?sam nie wiem juz co
robic-pomozcie

1. Data: 2002-04-22 07:09:36

Temat: Re: KTO MA KOSZATNICZKI?
Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Servis.com" wrote:
[...]
> problem-a moze ktos sie wymieni za samice na samczyka?sam nie wiem juz co
> robic-pomozcie
Co robić? Pytać we właściwym miejscu! :->
http://godow.o.k.pl/~andzia/
http://koszatniczka.lunar.com.pl/

Michał

--