KWAS CHLEBOWY

21. Data: 2007-12-04 18:49:00

Temat: Re: KWAS CHLEBOWY
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> Bez liczby mnogiej, z łaski swojej.
>
> Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne rasistowskie
> teksty. Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.
> Więc może sobie odpuść ten "dydaktyzm".

Zwyczajowo nie czytam [...], spojrzałem w to na co się powołujesz i
pytam wprost, podoba ci się sformułowanie:
"a uczestnicy skurwieni"?
pozdr. Jerzy

22. Data: 2007-12-04 18:49:55

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> Zwyczajowo nie czytam [...], spojrzałem w to na co się powołujesz i
> pytam wprost, podoba ci się sformułowanie:
> "a uczestnicy skurwieni"?

Etyka bywa ważniejsza od estetyki.
--
BBjk

23. Data: 2007-12-04 20:19:06

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk pisze:

> Etyka bywa ważniejsza od estetyki.

Mnie to przypomina jedyne słuszne ...
Piasć dalej?
:-P
pozdr. z wyciągniętą ręką i gwiazdami w oczach;
Jerzy

24. Data: 2007-12-04 20:45:36

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Etyka bywa ważniejsza od estetyki.

Poczułem się jakby wywołany do odpowiedzi, tak na chwilę tylko... etyka bez
estetyki to jak treść bez formy, nie istnieje, bo nie ma jak zaistnieć; jak
forma plugawa, to żeby treść najlepsza była... ale cóż... jestem estetą,
czyn, jak niepiękny, to i nie chwalebny ;o)

Pzdr
Paweł

25. Data: 2007-12-04 23:33:02

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
> jak... no dobra, po prostu: matołki, nie miały problemu: kurwa czy kórwa,
> chuj czy huj (a i tak mają, co nie? zauważyłeś, że często piszesz na
> murach HWDP? A nie tak powinno być, tylko CWDP!).
> W każdym razie wujek Jacek i inni z tej grupy chyba ci się złożą na
> słowniczek języka polskiego (nie napisałbyś, jak to uczyniłeś, "piecząc"
> tylko "piekąc". Wiem, śpieszyłeś się, ojciec w drzwiach, a ty przy
> kompie...) albo i gwary uczniowskiej. I nie obrażaj się na takie
> określenia jak: "głąb", "dureń", "matołek", a wiesz dlaczego?
> Bo w stosunku do ciebie są trafnie użyte.

Infantylny przyglupie, milo mi ze poswiecasz tyle tresci mojej osobie.
Cokolwiek tam piszesz, potwierdzasz tylko, ze nie jestem ci obojetny i ze
jestem dla ciebie kims waznym.
Nawet puszcze w niepamiec twoje suche teksty i mnogosc bzdur, ktore zwykles
pisac chociazby na ktorejs z regionalnych grup.
Naprawde zalosne jest czepianie sie braku uzywania polskich znakow w moich
postach - to oznaka tego, ze nie masz sie do czego przypierdolic, a chciales
zaistniec. Po to by zwrocic na siebie uwage i zyskac w oczach innych z PRK,
zeby cie poparli? Jestes z tego powodu zwyklym scierwem. No i te wypominanie
pisowni wyrazow - taki poziom mniej wiecej z podstawowki wieczorowej dla
pracujacych. Piszac o slowie "pieczac" zapomniales jeszcze dodac moich
bledow w postaci "japko" i "chlep" - czuje sie niedowartosciowany z tego
powodu. Proba wmowienia reszcie, ze mam ADHD albo ze pisze HWDP na scianach,
jest zalosna proba zbudowania negatywnego obrazu mojej osoby w ich oczach -
tym samym ich obrazasz, dajac do zrozumienia, ze sa jelopami, ktore daja sie
wciagac w takie zalosne insynuacje. Wiem, ze jestes zyciowa pizda, ale czy
od razu trzeba klamac, tworzyc mity (mitomanie skretynialy), zeby wychodzic
na bardziej przekonywujacego? Ten tekst ze slownikiem i do tego ten z ojcem
jednoznacznie wskazuja, ze jestes tepym cieciem o mentalnosci megadebila.
Tym samym upokorzyles sie do reszty, a i ja nie zapomne o twoim poscie i
sadze, ze bedziesz jeszcze mial okazje nie raz poszczekac, tak jak suka
pansravista, ktora wlasnie jest na etapie nauki aportowania.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

26. Data: 2007-12-04 23:36:03

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"BBjk" <b...@q...pl> wrote in message

> Jedynie Bluzgacz publicznie zareagował tu na haniebne rasistowskie teksty.
> Reszta pominęła obojętnym milczeniem lub schowała głowy w piasek.
> Więc może sobie odpuść ten "dydaktyzm".

Witam.
Wiekszosc osob tutaj stanowia zwykle cioty bez charakteru, ktore dbaja tylko
o swoja wlasna dupe.
Dobrze chociaz, ze w tej beznadziejnej, prostackiej masie znajdzie sie ktos
taki jak Ty, kto trzyma reke na pulsie i reaguje na dzialania idiotow typu
pansravista itp. Reszta woli udac ze tego nie widzi, niektorzy pewnie
przyklaskuja po cichu - pewnie w czasie wojny ich dziadkowie dorabiali jako
szmalcownicy - tak jak ten pansravisty.

27. Data: 2007-12-04 23:37:01

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Taki ktoś jak t.zw. Bluzgacz na pewno nie pomoże w tłumieniu rasistowskich
> odruchów.

No to moze pomoze ktos taki jak ty, nieudaczniku?
Swoim autorytetem moglbys sporo zdzialac i w koncu chociaz raz napisalbys
cos na poziomie, cos konkretnego zamiast pierdol.

28. Data: 2007-12-04 23:37:34

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Dec 2007 00:36:03 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> pansravista itp. Reszta woli udac ze tego nie widzi, niektorzy pewnie
> przyklaskuja po cichu - pewnie w czasie wojny ich dziadkowie dorabiali jako

Widzisz, głupku, teraz z przyjemnością ci odpowiem, bo tak łatwo cię w
maliny wprowadziłam, że sama nie mogę uwierzyć w tak bezdenną głupotę
stworzenia homopodobnego, którym jesteś, a myślałam, że poznałam już dno
twojej głupoty - otóż dna nie ma.
Obraziłeś właśnie większość osób tutaj, więc spadaj, trollu, bo jak
złapię...
--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie potrzebują
też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem nie
zaszkodziwszy." Franz Kafka

29. Data: 2007-12-04 23:41:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Reszty tekst ten widocznie nie dotyczył, skoro się w jego sprawie nie
> wypowiada. Twoja nagła sympatia do Bluzgacza w aspekcie tematyki tekstu
> jest zastanawiająca - "...wszystkich krajów - łączcie się"?

To, ze swoje argumenty opierasz o to co wyczytalas w tabloidach albo
widzialas w filmach klasy C, nie oznacza zupelnie ze masz racje w
ktorymkolwiek miejscu swojej idiotycznej usenetowej tworczosci.
Tutaj znowu szczasz bzdurami i czujesz sie wielce oburzona, bo ktos poruszyl
temat twojego jebaki pansravisty. Popierajac go czynnie, stajesz sie takim
samym szambem jak on - w sumie juz jestes, ale caly czas trzymasz "poziom" -
niski i beznadziejny.
Nie szukaj na sile potwierdzenia, ze ktos poza toba i tym drugim trollem
mysli podobnie do was, nie wypowiadajac sie w temacie. Moze sa zwyklymi
zyciowymi pizdami i nie widza potrzeby pokazania tego, co maja do
powiedzenia. Znowu na sile szukasz kogos kto Cie poprze, zalosna mendo
hehehe.

30. Data: 2007-12-04 23:54:27

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Widzisz, głupku, teraz z przyjemnością ci odpowiem, bo tak łatwo cię w
> maliny wprowadziłam, że sama nie mogę uwierzyć w tak bezdenną głupotę

Tobie idiotko wciaz zdaje sie, ze mnie gdzies wprowadzasz hehe.
Moze zacznij sie leczyc, bo jak twoj przyjaciel pansrav masz paranoje.

> stworzenia homopodobnego, którym jesteś, a myślałam, że poznałam już dno
> twojej głupoty - otóż dna nie ma.
> Obraziłeś właśnie większość osób tutaj, więc spadaj, trollu, bo jak
> złapię...

Buehuehue, ty cipo nazywasz mnie trollem?
Nie pograzaj sie.
I zagleb sie w znaczenie slowa NIEKTORZY

PS Nie zlosc sie, bo ci zylka peknie.
Urazilem pamiec o dziadku, czy jak?
--

Strudel de la "Tía Elvira"