Kabina prysznicowa z funkcją sauny

1. Data: 2007-12-28 12:34:47

Temat: Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Od: "jurek.news" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Przymierzamy się do wymiany kabiny prysznicowej. Zauważyłem, że w
sprzedaży (zarówno w sklepach stacjonarnych jak i w necie) są kabiny z
funkcją sauny parowej i masażu wodnego. Ktoś ma takie cudo i może
podzielić się uwagami?
Warto kupić taką kabinę? Najtańsze modele są w cenach od 1500 - 2500.
Boję się, że za tą cenę to nie będzie to ani porządna kabina
prysznicowa, ani sauna... Bo jak czytam w opisie, że kabina ma "kolorowy
wyświetlacz ze sterowaniem elektronicznym, radio fm, możliwość
podłączenia mp3 i telefonu" to od razu kojarzy mi się to z jakimś
chińskim badziewiem....
Wydaje mi się, że "kruczki" mogą kryć się również w tym, że cena jest
podawana bez wytwornicy pary...

Więc pytam uprzejmie: Ma ktoś tego typu kabinę, i może napisać, jak się
spisuje?

Pozdrawiam,
Jurek

2. Data: 2007-12-28 13:53:18

Temat: Re: Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Dec 2007 13:34:47 +0100 I had a dream that jurek.news
<j...@g...pl> wrote:
> [...]
>Warto kupić taką kabinę? Najtańsze modele są w cenach od 1500 - 2500.
>Boję się, że za tą cenę to nie będzie to ani porządna kabina

Klasyczna sauna, to sauna fińska, zwana inaczej sauną suchą.
A to, co opisujesz, to jakaś namiastka łaźni parowej, ale pewnie straszna :)

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2007-12-28 16:24:23

Od: "jurek.news" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze:

> Klasyczna sauna, to sauna fińska, zwana inaczej sauną suchą.
> A to, co opisujesz, to jakaś namiastka łaźni parowej, ale pewnie straszna :)

No właśnie tego się boję. A przetestować w sklepie się nie da :-(.
Bo "łaźnia parowa dla ubogich" to robi mi się w całej łazience, kiedy
moja żona przez pół godziny stoi pod prysznicem i non stop puszcza sobie
gorącą wodę. A mi chodzi o coś więcej :-))))

Pozdr.
J.

4. Data: 2007-12-28 16:51:06

Od: "Spili" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek.news" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> żona przez pół godziny stoi pod prysznicem i non stop puszcza sobie gorącą

Powiem Ci, że ja bym nie ryzykował... :)

5. Data: 2007-12-30 13:10:35

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Dec 2007 17:51:06 +0100, Spili napisał(a):

> Użytkownik "jurek.news" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Powiem Ci, że ja bym nie ryzykował... :)

Zwłaszcza, że i tutaj było parę postów w typie" popsuła się jakas głupia
część i nie można jej rozmontować do naprawy, ani dokupić nowej...
Wg mnie albo prawdziwa sauna (bania) bez cudów (jeśli ktoś az tak tęskni),
albo najprostsza łazienka. Ja nawet kabiny prysznicowej mam już dość -
pleśnieje cholerstwo w każdym zakamarku, a ma ich mnóstwo, począwszy od
kóleczek/roleczek/śrubeczek/listeweczek, skończywszy na przestrzeni między
zasuwanymi, zachodzącymi na siebie sporo, szybami... Nigdy więcej
komplikacji w łazience.
--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

6. Data: 2007-12-30 17:03:04

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Dec 2007 14:10:35 +0100 I had a dream that Ikselka <i...@w...pl> wrote:
> [...]
>kóleczek/roleczek/śrubeczek/listeweczek, skończywszy na przestrzeni między
>zasuwanymi, zachodzącymi na siebie sporo, szybami... Nigdy więcej

Święte słowa. 5 lat temu robiłem łazienkę, nie ma wanny, jest brodzik dość
głęboki (27 cm), ale nie ma kabiny. Jakoś wystarcza :)

--
Grzegorz Janoszka

7. Data: 2007-12-30 20:33:49

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 17:03:04 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Święte słowa. 5 lat temu robiłem łazienkę, nie ma wanny, jest brodzik dość
> głęboki (27 cm), ale nie ma kabiny. Jakoś wystarcza :)

Ja będę robić remont wiosną - będzie brodzik bez kabiny, lecz z zasłonką,
albo i bez brodzika - ostatnio moda jest na odpowiednio ułożoną podłogę,
aby woda spływała - zasłona w każdej chwili do wymiany, a i wentylacja
lepsza, a wanna będzie na nóżkach lub stelażu, wolnostojąca, coby się w
żadnym ciemnym zakamarku pod nią ani brud, ani pleśń nie zalęgły :-)
Zamiast ekstra kabiny zafunduję sobie okstra wannę - aha, BEZ PIESZCZOCHA,
pieszczochy są błeee - też pleśnieją lub coś w tym rodzaju, obrzydzenie
człowieka bierze, jak znajomi opowiadają historie, istne horrory, no i ile
zachodu i chemii potrzeba, aby toto w jakim takim stanie higieny utrzymać.
A i tak podobno nie ma mocnych na te wszystkie rurki i zawijasy, zawsze coś
się zalęgnie...

8. Data: 2007-12-30 21:16:32

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 30 Dec 2007 21:33:49 +0100 I had a dream that Ikselka <i...@w...pl> wrote:
>Ja będę robić remont wiosną - będzie brodzik bez kabiny, lecz z zasłonką,
>albo i bez brodzika - ostatnio moda jest na odpowiednio ułożoną podłogę,
>aby woda spływała - zasłona w każdej chwili do wymiany, a i wentylacja

Ja nie mam nawet zasłonki - uwierz, tak się da.

> [...]
>A i tak podobno nie ma mocnych na te wszystkie rurki i zawijasy, zawsze coś

Ehm, co to jest pieszczoch? I o czym mówisz? :)

--
Grzegorz Janoszka

9. Data: 2007-12-30 21:18:07

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 21:16:32 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Ja nie mam nawet zasłonki - uwierz, tak się da.

> Ehm, co to jest pieszczoch? I o czym mówisz? :)

No, ten hydromasaż - te wszystkie dziurki w wannie i rurki pod nią. Wolę
sobie do masażu męża zatrudnić, byle wanna duża była, coby się dwie osoby
zmieściły, a i pod prysznicem też się przyda czasem. Bez chemii,
ekologicznie :-DDD

10. Data: 2008-01-04 13:38:15

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem Cię , też bym wolał, żeby najpierw się rozebrała...
;-)
JaC

-----

> Bo "agencja dla ubogich" to robi mi się w całej łazience, kiedy moja żona przez pół
godziny stoi pod prysznicem i non
stop puszcza sobie gorącą wodę.
> A mi chodzi o coś więcej :-))))

Ale zmyłka...
zabezpieczenie kuchni elektrycznej
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)