Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.

51. Data: 2016-06-29 18:22:43

Temat: Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Czaplicki pisze:
> [...]

epstwo-kazirodztwa.html

> Nie. W Twą poczytalność.

I Ty Brutusie...? ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

52. Data: 2016-06-29 18:44:33

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2016 o 18:09, CookieM pisze:
> [...]
[...]
Cały czas, podkreślają, że nie jestem z ich ,,gangu". Nie odpuszczą
żadnej okazji, żeby mi dokopać. Internet is a scary place, man.

53. Data: 2016-06-29 19:06:10

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 18:44 CookieM <t...@d...not.spam> pisze:

> [...]
> Cały czas, podkreślają, że nie jestem z ich ,,gangu". Nie odpuszczą
> żadnej okazji, żeby mi dokopać. Internet is a scary place, man.

Leotar widzę przyciąga sobie podobnych :)

Nie bądź taki zapatrzony w siebie!
"Trefniś mnie szczuje na LeoTara", "cały czas, podkreślają, że nie jestem
z ich ,,gangu". Nie odpuszczą żadnej okazji, żeby mi dokopać" - a na
cenzurowanym w tym wątku są _wyłącznie_ poglądy LeoTara.

Pisałem Ci - w tym wątku nie odgrywasz żadnej roli, poza swoimi
imaginacjami "wszyscy mnie nienawidzą i nawet muchy się ze mnie śmieją".
Wyluzuj, bo rzeczywiście zaczną po Tobie skakać, skoroś taki nieodporny i
"nasiębierny".

--
Trefniś

54. Data: 2016-06-29 19:10:54

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 18:15 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> O tu, tu, tu. Sklerozę masz czy wzrok Ci osłabł?

LeoTar - łamiesz swoje własne zasady!

--
Trefniś

55. Data: 2016-06-29 19:19:01

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś pisze:

> Leotar widzę przyciąga sobie podobnych :)

Ogólnie rzecz biorąc ludzi wątpiących i... myślących. A wśród nich
również Ciebie. ;-)

> [...]
> jestem z ich ,,gangu". Nie odpuszczą żadnej okazji, żeby mi dokopać" - a
> na cenzurowanym w tym wątku są _wyłącznie_ poglądy LeoTara.

Jestem na indeksie zakazanych?
Jakie to wspaniałe, że mamy Internet, w którym wszystko wolno. ;-)

> [...]
> imaginacjami "wszyscy mnie nienawidzą i nawet muchy się ze mnie śmieją".
> Wyluzuj, bo rzeczywiście zaczną po Tobie skakać, skoroś taki nieodporny

Każdy ma w swoim życiu jakąś rolę do odegrania, jedni większą, inni
mniejszą ale wszyscy jakąś.

56. Data: 2016-06-29 19:20:56

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś pisze:

epstwo-kazirodztwa.html

>>> Gdzie?

> LeoTar - łamiesz swoje własne zasady!

A w jaki niby sposób?

57. Data: 2016-06-29 19:26:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 19:19 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> [...]

(...)

> Ogólnie rzecz biorąc ludzi wątpiących i... myślących. A wśród nich
> również Ciebie. ;-)

Jam niepoprawny samarytanin, stąd dołączyłem do dyskusji.

--
Trefniś

58. Data: 2016-06-29 19:50:38

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.06.2016 o 19:19, LeoTar pisze:
[...]
Leotarze, Trefniś pisał do mnie.

59. Data: 2016-06-29 19:57:21

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]

> Leotarze, Trefniś pisał do mnie.

Tak myślałem. ;-)

60. Data: 2016-06-29 21:08:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jun 2016 17:58:47 +0200, LeoTar napisał(a):

> A po co ma to robić? Ja tam rozumiem wszystko co napisał a ponoć idiotą
> jestem.

Tak??? - nie zauważyłam 3-)

Dębska mnie widzi ?
Zachciało wam sie nacjonalizmów, ksenofobi, no to macie
Dokładnie
Andrzej Frycz Modrzewski o karze śmierci
Getta