Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.

1. Data: 2016-06-28 13:16:48

Temat: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Państwa kadłubowe (kikut) Unii Europejskiej zachowują się niczym kobieta
- bez spojrzenia wstecz i zdiagnozowania przyczyny kryzysu chcą
"uciekać do przodu" byleby tylko zachować dominację nad pozostałymi
uczestnikami wielkiego projektu jakim jest Wspólna Europa. Dokładnie tak
samo zachowują się kobiety, które w imię własnego egoizmu nie chcą
spojrzeć wstecz i uświadomić sobie błędów, które popełniły i wskutek
których rodzina (społeczeństwo, cywilizacja) są olbrzymami na glinianych
nogach.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2016-06-28 17:52:04

Temat: Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 13:16:48 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> spojrzeć wstecz i uświadomić sobie błędów, które popełniły i wskutek
> których rodzina (społeczeństwo, cywilizacja) są olbrzymami na glinianych

Spoko, "państwa kadłubowe", znaczy Niemcy i Francja, niedługo się
definitywnie pokłócą jak w przykładnym związku przystało, kiedy JEDNO chce
zdominować drugie. Póki była w tym związku GB, Francja mogła udawać, że o
czymś w UE decyduje 333333333-]

3. Data: 2016-06-28 18:04:53

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> zdominować drugie. Póki była w tym związku GB, Francja mogła udawać, że o

Ale ja wcale nie uważam Wspólnej Europy za zły pomysł. Wręcz przeciwnie
uważam że taki powinien być cel działań narodów Europy, ale taka
wspólnota musi być zbudowana na zdrowych podstawach, czyli na zdrowych
rodzinach, z których wyeliminowane zostanie dążenie do władzy i
dominacji. Europejską budowlę trzeba zacząć budować od przebudowy
rodziny i zmiany zasad nią rządzących, od zaufania i szacunku między
płciami poczynając.

4. Data: 2016-06-28 18:07:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 18:04:53 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> dominacji. Europejską budowlę trzeba zacząć budować od przebudowy
> rodziny i zmiany zasad nią rządzących, od zaufania i szacunku między

O taaaaaak! tak! - rodziny! - bo jest już w Hunii tak zdegenerowana, że jej
odbudowa zajmie DOSTATECZNIE dużo czasu, więc nie mam obaw, że Hunia
przetrwa 33333-]

5. Data: 2016-06-28 18:08:03

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-28 o 18:04, LeoTar pisze:
> [...]
> dominacji. Europejską budowlę trzeba zacząć budować od przebudowy
> rodziny i zmiany zasad nią rządzących, od zaufania i szacunku między

w różnorodności siła, ale widać, że komisarze unijni dążą do urawniłowki
po trupach suwerennych krajów:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

6. Data: 2016-06-28 18:46:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

u2 pisze:

> w różnorodności siła, ale widać, że komisarze unijni dążą do urawniłowki
> po trupach suwerennych krajów:)

Różnorodność jest szansą na odkrycie takiego zestawu walorów moralnych,
które umożliwią zbudowanie stabilnego społeczeństwa. W dotychczasowej
historii różnorodność wywoływała ferment i sprzyjała poszukiwaniom
poszukiwaniom takiego systemu etycznego, który zostanie zaakceptowany
przez wszystkich uczestników gry o nazwie 'życie', i który będzie
sprzyjał pokojowemu współistnieniu. Nie uda się jednak zbudować
stabilnego społeczeństwa dopóty, dopóki wrzeć będzie walka między Kobiet
a i Mężczyzną w rodzinie, nawet wtedy jeżeli będzie to walka gołym okiem
niewidoczna, czyli będzie to walka duchów. By nie było walki o dominację
między płciami musi zapanować autentyczna równość płci oparta na
wzajemnym zaufaniu i szacunku a do osiągnięcia tego celu musi wpierw
zapanować równość między mężczyznami tak samo jak i równość między
kobietami. Bo na obydwu tych obszarach oprócz rywalizacji między płciami
toczy się rywalizacja wewnątrz każdej z płci, rywalizacja która jest
efektem braku poczucia własnej wartości i dążenia do poczucia się
lepszym w dowolnym sposób, przede wszystkim na barkach innych zamiast
dzięki wewnętrznemu autorytetowi. By zapanował pokój trzeba więc usunąć
przyczynę braku poczucia własnej wartości drążącą niczym kornik umysły
ludzi i wówczas zmieni się oblicze rodziny a w dalszej kolejności zmieni
się również obraz społeczeństwa.

7. Data: 2016-06-28 18:49:53

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> O taaaaaak! tak! - rodziny! - bo jest już w Hunii tak zdegenerowana, że jej
> odbudowa zajmie DOSTATECZNIE dużo czasu, więc nie mam obaw, że Hunia
> przetrwa 33333-]

Chyba nie chcesz powiedzieć, że tylko rodzina w Hunii jest zdegenerowana
a zdrowa jest rodzina polska? Polska rodzina jest tak samo zdegenerowana
jak wszystkie inne ale ma szansę stąc się pierwszą rodziną, która
wydobędzie się z gnoju nieświadomości.

8. Data: 2016-06-28 18:55:44

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 18:49 LeoTar <L...@w...pl> pisze:

> [...]
> a zdrowa jest rodzina polska? Polska rodzina jest tak samo zdegenerowana
> jak wszystkie inne ale ma szansę stąc się pierwszą rodziną, która

A czy LeoTar ma rodzinę?
Może to właśnie ona zostanie wydobyta z owego gnoju?
Tylko kto ma tego dokonać?
Bo przecież nie ten zabawny LeoTar!
:)
--
Trefniś

9. Data: 2016-06-28 19:25:43

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-28 o 18:46, LeoTar pisze:
> Różnorodność jest szansą na odkrycie takiego zestawu walorów moralnych,
> które umożliwią zbudowanie stabilnego społeczeństwa.

ale po co szukać stabilności, kiedy stabilność oznacza stagnację i
degradację ?:)

10. Data: 2016-06-28 19:55:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 19:25:43 +0200, u2 napisał(a):

> ale po co szukać stabilności, kiedy stabilność oznacza stagnację i
> degradację ?:)

Oczywiście, że tak. Hunowie atakowali i opanowywali właśnie takie
"ustabilizowane" cywilizacje - gdzie ludziom juz niczego się nie chciało,
nawet nie umieli się JUŻ bronić...

Dębska mnie widzi ?
Zachciało wam sie nacjonalizmów, ksenofobi, no to macie
Dokładnie
Andrzej Frycz Modrzewski o karze śmierci
Getta