Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.

11. Data: 2016-06-28 19:57:53

Temat: Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 18:49:53 +0200, LeoTar napisał(a):

> Chyba nie chcesz powiedzieć, że tylko rodzina w Hunii jest zdegenerowana
> a zdrowa jest rodzina polska? Polska rodzina jest tak samo zdegenerowana
> jak wszystkie inne

I tu się mylisz. Polska rodzina jest NAJMNIEJ zdegenerowana, a to czyni
WIELKĄ różniczkę.

12. Data: 2016-06-28 20:16:49

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Oczywiście, że tak. Hunowie atakowali i opanowywali właśnie takie
> "ustabilizowane" cywilizacje - gdzie ludziom juz niczego się nie chciało,
> nawet nie umieli się JUŻ bronić...

I tak w nieskończoność walka kto, kogo zagarnie. Warto jednak zwrócić
uwagę na fakt, że w tych walkach biorą udział i giną prawie wyłącznie
mężczyzni a kobitki siedzą sobie wygodnie w domkach i czekają na
głupków, którzy przynoszą kobitkom łupy by się wkupić w ich łaski (czyt.
by dostać d... ). ;-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

13. Data: 2016-06-28 20:18:40

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I tu się mylisz. Polska rodzina jest NAJMNIEJ zdegenerowana, a to czyni
> WIELKĄ różniczkę.

Trzyma się kupy tylko dzięki działalności Kościoła kat. Ale to się
niedługo skończy, dzięki feministkom między innymi.

14. Data: 2016-06-28 20:44:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 20:16:49 +0200, LeoTar napisał(a):

> [...]
> mężczyzni a kobitki siedzą sobie wygodnie w domkach i czekają na
> głupków, którzy przynoszą kobitkom łupy by się wkupić w ich łaski (czyt.

Cóż, zamień się - idź rodzić.
:->

15. Data: 2016-06-28 20:45:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2016 20:18:40 +0200, LeoTar napisał(a):

> Trzyma się kupy tylko dzięki działalności Kościoła kat. Ale to się
> niedługo skończy, dzięki feministkom między innymi.

Nie skończyło się przez ponad 2000 lat, pociągnie i dalej :->

16. Data: 2016-06-28 20:58:29

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-28 o 20:16, LeoTar pisze:

> [...]
> mężczyzni a kobitki siedzą sobie wygodnie w domkach i czekają na
> głupków, którzy przynoszą kobitkom łupy by się wkupić w ich łaski (czyt.

Ty chyba o wojnie słyszałeś tylko w dobranocce albo na obrazkach w
"Poczytaj mi mamo".

z 16 października 2015 (taki link na szybko ci wygooglałem)
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/wojna-w-s
yrii-zginelo-250-tys-osob,586560.html

"Dokładny bilans wynosi 250 124 zabitych. Spośród nich 74 426 to cywile,
w tym 12 517 dzieci i 8 062 kobiety."

29,76% siedziało sobie wygodnie w domkach.
Z tych którzy siedzieli wygodnie w domkach to 10,83% kobiet i 16,82%
dzieci. Razem 27,65%

Puknij się w łeb zboczeńcu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2016-06-28 22:42:11

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapanować równość między mężczyznami tak samo jak i równość między
> kobietami. Bo na obydwu tych obszarach oprócz rywalizacji między płciami
> toczy się rywalizacja wewnątrz każdej z płci, rywalizacja która jest
> efektem braku poczucia własnej wartości i dążenia do poczucia się
> lepszym w dowolnym sposób, przede wszystkim na barkach innych zamiast
> dzięki wewnętrznemu autorytetowi. By zapanował pokój trzeba więc usunąć
> przyczynę braku poczucia własnej wartości drążącą niczym kornik umysły
> ludzi i wówczas zmieni się oblicze rodziny a w dalszej kolejności zmieni

Leo,
a ja uważam, że do osiągnięcia upragnionego przez Ciebie ładu nie
potrzebny jest brak rywalizacji, a wręcz przeciwnie, niezbędna jest
jeszcze jedna -być może kluczowa- rywalizacja. Prawdziwa, niezłomna,
uczciwa, a gdy trzeba bezwzględna. Rywalizacja samego siebie ze sobą. O
coraz większą własną produktywność, o wciąż pogłębiającą się solidarność
z innymi ludźmi, o rosnącą kondycję fizyczną i emocjonalną tego naszego
wewnętrznego zwierzęcia, a i wreszcie o coraz doskonalsze szkiełko i
oko, pozwalające dogłębnie ująć komplikujący się coraz szybciej świat.

A co do kobitek, cóż, te nasze związki są zazwyczaj zrutynizowane, żeby
więc wdarła się spontaniczność, znów sam ze sobą musisz się o nią
chwycić za bary :)

V.

18. Data: 2016-06-29 03:39:51

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .06.2016 o 19:57 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> I tu się mylisz. Polska rodzina jest NAJMNIEJ zdegenerowana, a to czyni
> WIELKĄ różniczkę.
Najmniej wśród meneli?

--
stevep

19. Data: 2016-06-29 07:47:13

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

V pisze:

> [...]
> jest jeszcze jedna - być może kluczowa - rywalizacja. Prawdziwa,
> niezłomna, uczciwa, a gdy trzeba bezwzględna. Rywalizacja samego

Rywalizacja to dążenie do wywyższenia się ponad drugiego człowieka by
go, w sumie, poniżyć. Czy uważasz za możliwe równoczesne poniżanie i
wywyższanie siebie samego. Przecież to jest sprzeczność, a gdzie jest
sprzeczność tam nie ma miejsca na Harmonię. To prowadzi do izolacji w
miejsce symbiozy.

> [...]
> emocjonalną tego naszego wewnętrznego zwierzęcia, a i wreszcie o
> coraz doskonalsze szkiełko i oko, pozwalające dogłębnie ująć

Nie jest możliwa harmonia (solidarność) z innymi ludzmi jeżeli nie ma
harmonii z samym sobą i dopóki kierować będą nami zwierzęce instynkty.
Co do większej produktywności jednostki to jest ona możliwa nie dzięki
ograniczaniu wolności lecz tylko wówczas gdy będziemy mięc coraz więcej
wolności czyli gdy znikną ograniczenia (zakazy).

A co do doskonalenia szkiełka i oka...? No cóż pomimo doskonalenia
narzędzi poznania materialnego nie rozwiązano największych problemów
współczesnego świata, czyli problemów zdrowotnych. Ba ich rozwiązanie
wydaje się coraz bardziej... odległe.A wszystko dlatego, że zamiast
zając się Duchem (Informacją, Świadomością) i poszukiwania rozwiązań
właśnie w tym obszarze próbuje się na siłę zmieniać Ducha przez zmiany
Materii. Ja widzę to całkowicie przeciwnie: zmieniać (porządkować) świat
i Życie można znacznie efektywniej wpływając na jego Świadomość i
usuwając ograniczenia oraz zakazy. A w szczególności ten jeden,
najważniejszy ZAKAZ seksualny, od którego wszystko się zaczęło...:-)

> A co do kobitek, cóż, te nasze związki są zazwyczaj zrutynizowane,
> żeby więc wdarła się spontaniczność, znów sam ze sobą musisz się o
> nią chwycić za bary :)

Nie da się odwalić roboty za siebie i za kobietę. Zreszta nie ma takiego
zamiaru. :-)

20. Data: 2016-06-29 09:25:21

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-29 o 07:47, LeoTar pisze:

> [...]
> wywyższanie siebie samego. Przecież to jest sprzeczność, a gdzie jest
> sprzeczność tam nie ma miejsca na Harmonię. To prowadzi do izolacji w

Leo, olałeś mnie, nie podjąłeś dyskusji, wywyższasz siebie, a już z
pewnością wywyższasz swoje tezy, w które jesteś uwikłany bez reszty :P
:) Spójrz, zrobiłeś dokładnie to, przed czym ostrzegasz, chcesz
dominować. Ale ok. nawet dobrze się stało, bo teraz możesz sam siebie
doświadczyć i -być może pierwszy raz- uświadomić się sobie :P

Zatrzymaj się przez chwilę nad tym, napisałem: "...rywalizacja samego
siebie ze sobą..." oznacza przecież -poza obszarami, które chcesz nią
objąć- brak porównywania się do innych ludzi i nieczerpanie z osiągnięć
innych wagi i znaczenia osiągnięć własnych. Innymi słowy, to, że Twój
sąsiad pomalował sobie jaskinie, nie oznacza -dziś niestety oznacza- że
Ty z jęzorem na brodzie biegniesz właśnie po farbę do marketu, by tam
odtańczyć "swój" -no niestety, nie swój- taniec indywidualności.
Rozumiesz już?

Tym sposobem wreszcie przestajesz rywalizować z innymi, bo nagle
wszystko co inni robią przestaje być dla Ciebie istotne, a w to miejsce
sam dla siebie stajesz się prawdziwym wyzwaniem. Wyobraź sobie
korporację, żeby przejaskrawić, np jakiś bank. No i tam korpoludki
baaaardzo ze sobą rywalizują, baaaardzo chcą nad sobą dominować.
Przyjrzyjmy się temu "ładowi korporacyjnemu". Z pewnością obszar
rywalizacji jest ściśle określony, drabinka ze wszystkimi szczebelkami
jest misternie utkana przez jakiegoś boosa, boos wyznacza kierunki,
nagradza, karze, rozdaje awanse, a ludziki zamiast sobie grać w to
wszystko jak w grę, naprawdę zaczynają tym żyć, wierzą w wartość tego
korpo-ładu, tracą dla niego swoją osobowość i czują się młodszym,
starszym ekspertem, kierownikiem, kierownikiem koordynatorem,
kierownikiem koordynatorem z centrum Neptuna, młodszym, starszym
menegerem, dyrektorem, prezesem. Aż tu nagle okazuje się -a nawet jeśli
nie to i tak nie warto-, że ludzie którzy ustawi drabinkę, pomylili się,
przystawili do złej ściany i narobili syfu bo np głównym driverem ich
działań była najzwyklejsza chciwość człowiekowatych. Co teraz mają
począć i myśleć o sobie ci wszyscy byli kierownicy, eksperci, pracownicy
miesiąca, starsi pracownicy miesiąca skoro przyjmując czyjeś wartości
(tu korporacji) jako swoje i wykluczając się dla nich z godności, dawno
przestali być Jasiem, Małgosią, Zosią, Piotrem, Grzesiem?

Zaryzykuj i wprowadź jeszcze tą jedną rywalizację, rywalizację siebie
samego ze sobą, np. o bycie odrobinę lepszym w czymkolwiek dziś niż
byłeś wczoraj, ale wyłącznie dla siebie, nie na pokaz, olej to czy ktoś
to widzi. Dalej nie idę bo tam piszesz o duchach :), a one się same
naprawiają gdy sam siebie ze sobą zgrasz.

No dobra, jeszcze kobitki :) one się przyklejają do jowialnych kolesi,
unikają małostkowych dupków, ale unikaj też takich, które chcą się
jedynie przy Tobie ogrzać, same nie wnosząc jowialności :D

V.

> [...]
> najważniejszy ZAKAZ seksualny, od którego wszystko się zaczęło...:-)

> Nie da się odwalić roboty za siebie i za kobietę. Zreszta nie ma takiego

Dębska mnie widzi ?
Zachciało wam sie nacjonalizmów, ksenofobi, no to macie
Dokładnie
Andrzej Frycz Modrzewski o karze śmierci
Getta