Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Kadłubowa EU zachowuje się niczym kobieta.
Date: Wed, 29 Jun 2016 07:47:13 +0200

V pisze:

> Leo, a ja uważam, że do osiągnięcia upragnionego przez Ciebie ładu
> nie potrzebny jest brak rywalizacji, a wręcz przeciwnie, niezbędna
> jest jeszcze jedna - być może kluczowa - rywalizacja. Prawdziwa,
> niezłomna, uczciwa, a gdy trzeba bezwzględna. Rywalizacja samego
> siebie ze sobą.

Rywalizacja to dążenie do wywyższenia się ponad drugiego człowieka by
go, w sumie, poniżyć. Czy uważasz za możliwe równoczesne poniżanie i
wywyższanie siebie samego. Przecież to jest sprzeczność, a gdzie jest
sprzeczność tam nie ma miejsca na Harmonię. To prowadzi do izolacji w
miejsce symbiozy.

> O coraz większą własną produktywność, o wciąż pogłębiającą się
> solidarność z innymi ludźmi, o rosnącą kondycję fizyczną i
> emocjonalną tego naszego wewnętrznego zwierzęcia, a i wreszcie o
> coraz doskonalsze szkiełko i oko, pozwalające dogłębnie ująć
> komplikujący się coraz szybciej świat.

Nie jest możliwa harmonia (solidarność) z innymi ludzmi jeżeli nie ma
harmonii z samym sobą i dopóki kierować będą nami zwierzęce instynkty.
Co do większej produktywności jednostki to jest ona możliwa nie dzięki
ograniczaniu wolności lecz tylko wówczas gdy będziemy mięc coraz więcej
wolności czyli gdy znikną ograniczenia (zakazy).

A co do doskonalenia szkiełka i oka...? No cóż pomimo doskonalenia
narzędzi poznania materialnego nie rozwiązano największych problemów
współczesnego świata, czyli problemów zdrowotnych. Ba ich rozwiązanie
wydaje się coraz bardziej... odległe.A wszystko dlatego, że zamiast
zając się Duchem (Informacją, Świadomością) i poszukiwania rozwiązań
właśnie w tym obszarze próbuje się na siłę zmieniać Ducha przez zmiany
Materii. Ja widzę to całkowicie przeciwnie: zmieniać (porządkować) świat
i Życie można znacznie efektywniej wpływając na jego Świadomość i
usuwając ograniczenia oraz zakazy. A w szczególności ten jeden,
najważniejszy ZAKAZ seksualny, od którego wszystko się zaczęło...:-)

> A co do kobitek, cóż, te nasze związki są zazwyczaj zrutynizowane,
> żeby więc wdarła się spontaniczność, znów sam ze sobą musisz się o
> nią chwycić za bary :)

Nie da się odwalić roboty za siebie i za kobietę. Zreszta nie ma takiego
zamiaru. :-)

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/